مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بابالنگ دراز


بابالنگ دراز عزیز ، این روزها که نیستید یک چیزی در یک جای زندگی کم است . نمی دانم چه چیزی ست و در کجای زندگی ست. فقط فقدانش احساس می شود ، به شدت و حدت . 


+ مگهان جودی وار ، برای بابالنگ درازش می نویسد. 



نظرات 16 + ارسال نظر
notface 1394/04/12 ساعت 02:03 http://notface-me.blogsky.com/

از این بابا لنگ درازا همه دارن یکی تو زندگی
یه چیزی تو مایه های همون اوه مای دیِیر گادِ همه س (dear god)

برا بعضی ها ننه گیس بلندِ نه بابا لنگ دراز

من یه چیز بگم ؟
بابا لنگ دراز من خیالی نیست ...
واقعی واقعیه ! خدا هم نیست ... یه بابایی ست که من حس می کنم لنگ درازه که البته تقریبا هست...

باران 1394/04/11 ساعت 02:08

سلام عزیز خوبی ؟!
پیغامم بدستت رسید ؟!
رمز رو بهت داده بودم روله :))

بله باران عزیزم ...
متاسفانه اصلا وقت نمی کنم این روزها دوستان رو بخونم :(
سپاس زیاد از لطفت. سر فرصت حتما می خونمت...

سلام

جالبه که اینوزها من هم به فکر بابا لنگ دراز هستم!!!

واقعا ؟
من این روزها که ساکتم مدام برای بابالنگ دراز نامه می نویسم . نامه هایی که هیچ بابا لنگ درازی نمی خوندشون ... هیچ بابالنگ درازی ...

+ یعنی دلیل این حس مشترک چیه ؟

از نامه های بابا لنگ دراز به جودی.
از کتاب بابالنگ دراز، اثر جین وبستر

""جودی! کاملا با تو موافق هستم که عده ای از مردم هرگز زندگی نمی کنند و زندگی را یک مسابقه دو می دانند و می خواهند هرچه زودتر به هدفی که درافق دوردست است دست یابند و متوجه نمی شوند که آن قدرخسته شده اند که شاید نتوانند به مقصد برسند و اگرهم برسند ناگهان خود را در پایان خط می بینند. درحالی که نه به مسیر توجه داشته اند و نه لذتی از آن برده اند. دیر یا زود آدم پیر و خسته می شود درحالی که از اطراف خود غافل بوده است. آن وقت دیگر رسیدن به آرزوهاو اهداف هم برایش بی تفاوت می شود و فقط او می ماند و یک خستگی بی لذت و فرصت وزمانی که ازدست رفته و به دست نخواهد آمد. ... جودی عزیزم! درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم. هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود. پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم دردلش ثبت شویم.""

خیلی دوستش داشتم آقا ... ممنونم .
واقعا ممنونم ...
جملات آخر ... کاش بتونم خاطرات خوب بسازم من هم ...برای موندگار شدن...

آویشن 1394/04/10 ساعت 17:56 http://dittany.blogsky.com

من میمیرم واسه جودی ابوت

هوم ... کارتون دوس داشتنی ای بود و کتابش هم که ...

+ دلم خواست

فاطمه* 1394/04/10 ساعت 17:21

بابا لنگ دراز کاش همچو گذشته برایم غریب و مبهم بودی همچو سایه ای نا آشنا . کاش با شناختت دیوار رویاهایم فرو نمیریخت

:(((
با این چند جمله دلم خواست گریه کنم فاطمه ...
همین.

بهسا 1394/04/10 ساعت 13:32

I daddy longlegs

آی دو لاو هیم !

سپیده 1394/04/10 ساعت 12:05

بابالنگ دراز من
همین که هستی ....دوستت دارم
حتی سایه ات را
که هرگز به ان نمیرسم.... قبلا یادته درباره چیزایی که ادم و میسوزونه بهت گفته بودم این متن بدجور سوزوندم حالا سایش که سهله دیگه به گرد پاشم نمیرسم...

...

بابا لنگ دراز عزیزم، تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!

چه دلخوشی کوچیک و بزرگی ...
دلخوشی من هم چنین چیزیه ...

شروره 1394/04/10 ساعت 09:33

هممون یه جودی درون داریم مگی...باور کن

واقعا شروره ؟ تو هم حتی ... ؟

به زور میشه بیدار شد ، اما به زور نمیشه خوابید !
مرسی خانم مگهانِ عزیز ، دارو جواب نداده...

عرشیا هم خوبه ، اینقدر باهاش حرف زدیم که بچه 3 ماهه یاد گرفته آقو آقا میگه :دی

:( باید خسته ت کنیم فقط ...
جای مادر بودم عرشیا رو می سپردم بهت که حسابی خسته شی و شب راحت بخوابی ...

برادرک من هم خیلی زود حرف زد، اونقدر که همه شوکه بودن. مطمین باش عرشیا از دو بچه ی قبلی باهوش تر خواهد بود و زندگیش بسیار هدفمند تر :) خدایا سلامت دار پسرکمان را

مغزم خیلی خسته ـس ، بیداری و بیداری و بیداری و . . .

بخواب دیگه ... :( ای بابا باید برم جایی برای شما نذر کنم خواب به چشمات بیاد.
عرشیا خوبه ؟ ...

جودی؟
تکرارِ غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت ؟

اینکه آنه بود مهرداد :|


+ البته خوب گفتی چون من تا حدی شبیه به شخصیت آنه شرلی هستم:دی

Bluish 1394/04/10 ساعت 05:20 http://bluish.blogsky.com

بابالنگ دراز عزیز، جودی دلش برای شما تنگ است. برای خودِ شمایی که نادیده هستید برای جودی. خب؟

+ :)

آه که بابالنگ دراز آدرس اینجا را نمی خواند . آآآه : (

+ :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد