مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شاید بیشتر از پیش فک می کنم.


کسی دلیل ساکت شدن من رو می دونه ؟ 

ای بابا ... 

حرفم نمیاد :|

نظرات 18 + ارسال نظر

سکوت سرشار از ناگفته هاست...
این اصلا بد نیست
اگر همیشه یه جور بودی جای تعجب داشت. یه وقتایی حرفت میاد و یه وقتایی سکوت بیشتر از هرچیزی بهت می چسبه
هر دو حالت رو دریاب!
این ینی زندگی جمع اضداد!

سرشار از ناگفته هاست بی شک ...

جمع اضداد بله بانو بهسای مهربان

سپیده 1394/04/10 ساعت 12:00

روزه محوت کرده ؟؟؟؟
مگهاااان من روزبروز دارم لاغر تر میشم اصن کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم اطرافیانم بهم میگن نگیر فوقش میمونه پاییز میگیری ولی دلم رضا نمیده من کلا فرمم لاغره وریزنقشم الانم که روزم اصن کم کم دارم تو افق محو میشم بنظرت چیکار کنم بدبختی اینجاس میتونم تحمل کنم ولی باکاهش شدید وزنم چ کنم

کاهش وزن دلیل منطقی برای نگرفتن روزه نیست از نظر من ...
به اندازه غذا می خوری از افطار تا سحر ؟
من چون کم می خورم همیشه وزن زیاد می کنم البته هیکلمم همیشه میاد رو فرم ته ماه رمضون...

سکوتت از رضایت نیست، دلت اهل شکایت نیست

اون بالایی الکی بود چون این پستت یهویی منو یاد این شعر انداخت

شاید حرفات زیاد شده ساکت شدی؟ هان!(چقدر جمله م فلسفی بود)
احتمالا روزه ای جوون نداری عزیزم

:)
هوم ... واقعا از رضایت نیست . اصلا ......

آره گویا دلیلش همچون چیزیه... حرفام زیاد شده... روزه هم مزید بر علت...

هدی32 1394/04/10 ساعت 08:07

سلام مگی دوست داشتنی
سکوت نشانه رضاست

سلام عزیزم
آخه رضایت از چی هدی جان :دی ؟

مرد حافظه 1394/04/10 ساعت 01:12

ای بابا.. زن بابا
مرتضی علی حدود 1400 سال پیش گفته هر که عقلش بیش حرفش کمتر. فک کنم عقلت بیشتر شده دی.
الان معذبی که بحرفی نه بیخیال اون حدیث تفاسیر مختلف داره.. راحت باش

بهش اعتقاد ندارم :دی
مهمم نیست چون من بی عقل ها رو بیشتر دوس دارم. بی عقل باهوش ... جذاب ترن این جور آدما

سکوتم بعضی وقتا خوبه دلیلم نمیخواد
:)

هنوز مشغولما اما میام گاهی سر میزنم:*

هوم ...

ممنونم که میای ماهی جان... دلت خوش باشه

به نظرم داری بیشتر از قبل با خودت حرف میزنید و بیشتر به حرف های خودتون گوش میدید؛ اگر صادق باشم

نظرم مثبته !
بله همینطوره...

خورشید 1394/04/09 ساعت 20:40

ان شالله نماز و روزتون قبول حق باشه.ممنونم همشهری مهربون.
لطفا سخت نگیر اگر نمیدونی مهم نیست به خودت زحمت نده خانم.
یه سرچی میکنم بالاخره یه جایی رو پیدا می کنم.در نهایت دو سه روز که اینجاییم خودم آشپزی می کنم.
التماس دعا

عزیزم...
جاده انزلی خیلی رستوران هست و اکثرا کیفیت بدی ندارن تا جایی که باخبرم.
اونا بازن و دور از شهرم نیستن اصلا :) ولی تو شهر از دوستامم پرسیدم بی خبرن متاسفانه :(
شرمنده... آخی گل! بهتون خیلی خوش بگذره ایشالا

خورشید 1394/04/09 ساعت 20:13

سلام
مگهان عزیز اومدم رشت.آیا رستورانی هست که برای نهار باز باشه و غذای خوبی داشته باشه.البته برای گرفتن و بردن غذا به خونه.
ممنونم

عزیزکم !

چه خوب که اینجایین :) در خدمتتون باشیم خانم ؟
یه پرس و جویی از خونواده کنم بهتون خبر میدم عزیزم حتما... متاسفانه چون همه روزه می گیریم نمی دونم کدوم رستوران ها مجوز سرو غذا واسه مسافرا رو دارن. حتما دارن بعضی ها :-*
یه عالم حس های خوب به دوست نزدیکم

شروره 1394/04/09 ساعت 20:08

ایته کولکاپیس

از گول چی بیدئیم تا از گولابش بیدینیم
کلن ربط نداشت میدونم!
من مره قوربان
تی ناز مره بایه

:))))

شروره ! تی نام تی امره آیه ...
بایدم من مره قوربان بیبی :))

زری 1394/04/09 ساعت 19:57 http://asemam-abri.blogsky.com/

وبلاگ شما هر روز اپ میشه یعنی تو فکر میکنی هنوزم ساکتی ایا؟؟

وبلاگ من روزی 10بار آپ میشد الان میشه یه روز سکوت کنم کلا ...

فاطمه 1394/04/09 ساعت 19:08 http://vessels.blog.ir

دلیلش اینه که با پست قبل فهمیدی مخاطبان زیادی از جای جای میهن عزیزمون داری و خیلی هم زیادن . بعد نمی دونی چی بنویسی که همه راضی باشن ! :)))

.
.
.

الکی مثلاً من میدونم چته ! :|

والااا... خجالت می کشم بنویسم وقت کلی نفرو بگیرم :)) خیلی هم پیغام داشتم شهراشون رو خصوصی گفتن دوستان :دی
تعداد بیش از چیزی بود که انتظار می رفت پس حق دارم سکوت کنم :)))))

ویس 1394/04/09 ساعت 18:46 http://heybateveys.blogsky.com

درکت می‌کنم برا خودمم گاهی پیش میاد که حرفم نمیاد
البته برا آقایون حرف نزدن عجیب نیست ولی وقتی یه خانوم حرفش نمیاد خیلی جای سوال داره..

آخه چرا یه خانوم حرفش نمیاد

برای آقایون هم حتی عجیبه... راستی خوش اومدین :دی

ولی من خیلیییی عجیبه که حرفم نمیاد خیلی خیلییی ها

آویشن 1394/04/09 ساعت 17:29 http://dittany.blogsky.com

فک کنم یه دلیلش اینه که الان سرگرم کتاب خوندنی،دلیل دومشم اینه گرمای هوا و روزه باعث شده کم حوصله باش.
ولی من منتظرم به زودی ازت یه پست پر انرژی ببینم.حالا زمانشو نمیدونم

اوم ... نمی دونم .
حالم خوبه ها... فقط حرفم نمیاد...
:) مچکر آویش جان

خزنده 1394/04/09 ساعت 17:25

حرف نمی زنی؟ یعنی بیشتر "دقت می کنی"؟
خب حرفی نداری واسه گفتن. مگه آدم همیشه باید حرف داشته باشه؟ اصن مثل تراپیستا اعلام روزه ی سکوت بکن. کلاس داره انقد!

:| حرفم نمیاد . همش دوس دارم ساکت بشینم فک کنم ...

روزه سکوت بگیرم خونمون رنگ مرده می گیره. اینجا تنها موجود حرف بزن من هستم:|

Bluish 1394/04/09 ساعت 17:07 http://bluish.blogsky.com

بنویس باسمون!

آخه چی :| ¿

شروره 1394/04/09 ساعت 17:01


مگه میشه ه ه ه!!!!
مگه دااااااااریییییییییم م م م م!!!!
مگی و کم حرفی!
مگی و بی حرفی!

شروره !
در صدم ثانیه دو عدد لایک گرفته کامنتت !!! :))
آره به مولا میشه داریم :دی

سیمای 1394/04/09 ساعت 17:00

خدا کنه همون دلیلی رو نداشته باشی من برا ساکت بودنم دارم

دلیل تو چیه ینی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد