مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اپرای شناور می خونیم ...


یه جاییش میگه ... 


کدام جنگجویی است که آدم باهوشی باشد ؟ 


+ باعث شد نیم ساعت به فکر فرو برم. 

+ و همین.

نظرات 10 + ارسال نظر
mehrzad 1394/04/07 ساعت 14:34

چه لغتی؟؟فقط امیدوارم معنیش بد نباشه

هیچ لغتی ...
G آخر منو یاد واژه های آلمانی انداخت :دی

Mehr هم یعنی زیاد ...
در مجموع معنی نداشت اصلا:دی

Bluish 1394/04/07 ساعت 05:30 http://bluish.blogsky.com

خب دوست خوبم :)

بله!! واقعا کارِ خوبیه و80 درصد فکر میکنم شما هم بپسندیدش

گویا دوس دارم . و ایشونم فک کنم دوس داره ! هنوز نمی دونیم نظر واقعیمون رو!!!

خورشید 1394/04/07 ساعت 02:07

عجیبه..در عین سادگی
احمقانه س.. در حال ذکاوت

چه خوب گفتین.

mehrzad 1394/04/07 ساعت 00:04

وااااااااااااااااای چرا اسممو اینجور نوشتم اخهمیشه درستش کنی

+اره بنظرم جنگ چیزی نیس ک ادمایی ک ب عقلشون توجه میکنن ب سراغش برن چون احتمال اینکه دیگه از جنگ برنگردن زیاده

نه قابلیت ادیت نداره آخه بلاگ اسکای !
بامزه بود منو یاد واژه های آلمانی انداخت ...

+ هی یه جورایی ...جنگ منظور بحث های توی زندگی هم می تونه باشه ها :)

فقط میشه گفت خوش به حال اونهایی که این کتاب رو میخونن؛ همین

جدا انقدر ؟

+ معرفیش کردم به یه دوستی و با هم داریم می خونیمش... امید که هردو بپسندیم.

آویشن 1394/04/06 ساعت 23:56

باشه فهمیدم

آفرین بر تو :دی

+ من نمی جنگم . همین

آویشن 1394/04/06 ساعت 23:39 http://dittany.blogsky.com

من این کتاب و نخوندم و نظرم رو راجب جمله ای که نوشتی میگم:
نمیشه گفت 100% جنگجوها باهوش نیستن درسته فلسفه ی جنگ واقعا ناراحت کنندست ولی تو کتابای تاریخی که نگاه کنی میبینی بعضی از جنگجوها چه نقشه هایی برای مثلا رسیدن به نقطه ی هدفشون کشیدن.ولی در کل من خودم مخالف این نوع از جنگ هستم.یه سری جنگجو هم که تو هر کشوری واسه محافظت از کشورشون میجنگن که کلا بحثشون جداست و قابل احترامن چون حداقل این شجاعتو داشتن که از مردمشون دفاع کنن حالا با هر عقیده ای و مذهبی.
گذشته از اون جنگجو فقط خلاصه به آدمهایی که تو یه جنگ شرکت میکنن نمیشه،مثلا ورزشکاری که تو رینگ بوکس یا حتی تو زمین فوتبال داره با حریفش مبارزه میکنه خودش نوعی جنگجو حساب میشه که خوب ورزشکارا اگه بدون فکر کاریو انجام بدن مطمءنا میبازن.با همه ی این حرفا پس فک کنم جنگجوی باهوش هم وجوداره و ازون مهمتر تو وجود همه ی ما آدما یه بعد جنگجو وجود داره

این جمله هییییچ ربطی به کلیت کتاب نداره ها ...هیچ !
یه جمله بی ربط بوده که خواستم به خودم یادآوریش کنم :)

عقل میگه ادم باید از خطر دوری کنه و به خاطر همینم بنظرم اکثر جنگجوا اونقدر باهوش نیستند و فقط تو کشیدن نقشه ی جنگ و استراتزی و ...میتونن خوب عمل کنن

به شدت موافقم ...

باهوش که باشی خودت رو درگیر نمی کنی...

Bluish 1394/04/06 ساعت 22:46 http://bluish.blogsky.com

ینی جنگجوها یا باهوش نیستن یا آدم نیستن؟
خیر! گاهی میشود آدم های باهوش جنگجو هم باشند :)
البته از کتاب و موضوع چیزی نمیدونم! صرفاً نظرمو راجع به این جمله گفتم!

بگذر از ماجرا

صرفا بگم آدم باهوش برای چیزهای کم ارزش شروع به جنگ نمی کنه ... خب ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد