مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوب یعنی ...


حس خوب یعنی ، کدورت رفع شه . 


+ ممنون از خورشید برای تمام تلاش و توضیحاتش

+ ممنون از خودم که تا وقتی نتونم ببخشم ، احساس گناه می کنم !



نظرات 16 + ارسال نظر
خورشید 1394/04/07 ساعت 01:55

اول فکر کردم با منی..
بعد کلی فکر کردم یادم اومد که برای اون پست کامنت گذاشتم.
بعد ولی هرچی فکر کردم یادم نیومد چی گفته بودم..

خلاصه اومدم دیدم نه بابا..

با تشکر از خورشید خانووووم..

اصن همه ی خورشیدا ماااااهن.

:)
نه عزیزم شما نه... بله همه ی خورشیدا داغن و تابان
ایشالا که ایشونم مثل من رها کردن مشکل رو...
بی دلیل موضوعی که نباید کش پیدا کرد وگرنه بحثی هم نبود

آویشن 1394/04/07 ساعت 00:50

به روی چشم.حتما دعات میکنم
واسه بازگشت انرژیتتم برنامه ها دارم

آویشن 1394/04/06 ساعت 23:13 http://dittany.blogsky.com

من مگی شاد خوشگل خودمو میخواما گفته باشم
زود تند سریع خوشحال شو ببینم

والا خیلییی ازم انرژی رفته سر همین جنگیدنم...
دعام کن که خوب شم ایشالا

بابا شاه 1394/04/06 ساعت 16:54 http://babashah.blog.ir

هی
دختر مردم شادروان شد رفت پی کارش
تا دیروز داد میزد ای نفس کش
امروز فرت فرت حس خوب حس خوب میگه
+
خوب میشی ان شاء الله


معلومه دارم به سختی پیدا می کنم و می شمرمشون ؟ نیست ؟!

+ بابا شاه جان ! من ؟! نفس کششششش ؟! ای بابا

asmani 1394/04/06 ساعت 15:33 http://asmani1111.blogsky.com/

حالا آهنگ بندری بزاریم؟ یعنی شاد شادیم؟ هله هله هله صدای کل رو چطوری می نویسن؟ همون کلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل آقا یکم جدی باش خجالت بکش مرد گنده

هیچچچم جدی نباش مرد گنه جان ...
راحت باشید. دختر ناز رو هم بیارید برامون کمی برقصه :دی
صدااای کللل خیلیییی نوشتنش سخته آخه :))

fish 1394/04/06 ساعت 15:31

مگی جونم
چرا عزیزم آخه؟
من اون پست حذف شده رو نخوندم اما باورت میشه از اون پست یک خطیت یه چیزایی حدس زدم؟
دختر خوب من کلی از صحبت باهات انرژی گرفتم
لبخند بزن

مگهان جان میشه دوباره اینجارو شاد کنی لدفا؟ :))
این روزا وبلاگ شاد کم پیدا میشه اینجا یکی از وبلاگای شاد و دوست داشتنیه که من هر روز میخونم
انشالله همیشه آرامش و شادی مهمون قلب و خونه و خونوادت باشه آناناس جونم:)

:)
ایشالا واقعا شاد باشه ...
در حال حاضر نهایت انرژیم همینقدره تارا جان ...
امید که خوب شم. ممنونم ...

nila69 1394/04/06 ساعت 14:11 http://10188.mihanblog.com/

خداروشکر عزیزم :-)
خداروشکر که خوبی ....
جریان شیر چی بود ؟ متوجه نشدم !

شیر نمی خوردم من. 22 سال بود که شیر نخورده بودم ؛)
همین . بعضی معده ها آنزیم هضم لاکتوز موجود در شیر رو ندارن در نتیجه واکنش نشون میده معده و ... .
+ الان شیر لاکتوز پ.گاه رو نوش می کنم خیلی عالی و خوشمزه هم هست.

سپیده 1394/04/06 ساعت 13:53

85%

سپیده 1394/04/06 ساعت 13:52

حس خوب ینی هرچی تقلب نوشتی تو امتحان اومده باشه
حس خوب ینی بدونی کسی دوست داره-
حس خوب ینی تو تاکسی نشسته باشی واهنگ مورد علاقت پخش شه-
حس خوب ینی برگردی نگاش کنی ببینی اونم نگات میکرده
-حس خوب ینی بدونی دیشب تو خاب کسی بودی
-حس خوب ینی خوردن اب خنک تو گرما
حس خوب ینی خنکی اون طرف بالش
حس خوب ینی درد صورتت بخاطر خنده های طولانی با دوستات
حس خوب ینی بچه ها بازیشونو نگه دارن تا تو از کوچه رد شی
حس خوب ینی دانلودای سریع
از نظر من اینا حسای خوبی بهم میده بیشتر از 5 % واسم اتفاق می افته

ممنونم که نوشتیشون برامون :)
خوب بودن همشون...

خورشید جاودان 1394/04/06 ساعت 13:30

قرار نیست کسی ازت راضی باشه منم هنر کنم بچه خودمو خوب تربیت کنم نه وقت دارم کسی رو تربیت کنم نه وظیفه منه فقط اشتباه هم رو متوجه شدم وازت تشکر کردم چرا باز جبهه گیری میکنی مگه بده منو متوجه اشتباهم کردی ؟
قراره همه جا صلح وصفا باشه ما هم هواپیمای جنگنده نیستیم که مدام هم دیگه رو بمبارون کنیم عجب :)

ایشالا کدورت رفع شده:) و ما صالح و اهل صلحیم . شکر

خورشید جاودان 1394/04/06 ساعت 13:08

بخشیدی خودت به آرامش میرسی نبخشی هم خودتو اذیت میکنی من که ککم نمیگزه و زندگیمو میکنم وظیفم بود رفع کدورت کنم وشفاف سازی حالا دیگه خود دانی البته من هم ازت ممنونم بخاطر اینکه با زبون بی زبونی خیلی چیزا رو گفتی
ازت ممنونم بخاطر اینکه یاد گرفتم دیگه نگران هیچ کس جز نزدیکترین کسانم نشم بچه ادم هم دلسوزی ونگرانی رو گاهی نمیپذیره چه برسه کس دیگه و اینکه فقط خودم اسیب میبینم استاد اعظم میگفت تا جایی که انسانیت ایجاب میکنه دست کسی رو بگیر وراهنماییش کن ولی اگه مقاومت کرد دستشو رها کن و اصرار نکن حتی اگه اون طرف پاره تن ادم باشه بعضیا ترجیح میدن راه سخت رو انتخاب کننداونوقت مجبوره درس های سختی از زندگی بگیره و من اینو همیشه فراموش میکردم ممنونم که باعث شدی یه بار دیگه یه چیزایی رو مرور کنم وتجدید نظر کنم تو بعضی عقایدم

... ببخشید که من تربیت پذیر نبودم. همیشه همین بودم . کسی ازم راضی نبود. شمام نباش...... و انسانیت خرج انسان هایی مثل من کردن اشتباهه . شما درست فرمودی...

عجب :)

وقتی همه جا رنگ صلح و ارامش داره چقدر خوبه

خیلی...
اگه بگیره ......

merida 1394/04/06 ساعت 12:29

مگی عزیز من عاشق:
خواهر گل من! بی اغراق میگم دوست دارم زیاد!!
من همین جام. تو مملکت عزیزمون. کارای ویزام زیادی طول کشیده!! همه برنامه هام ریخته بهم. از گرفتن بلیط تا اجاره خونه تو اون مملکت برف و یخ!
سعی میکنم وب دوستان بخونم. با گوشی در حالت افقی تو نارنجی خودم! از ساعت 2-3 بامداد به بعد

مریداااای جان ... چقدر خوشحال کننده بود خوندن کامنتت ... درست لحظه ای که چشمام تر بود خوندن حرف های شیرینت لبخند رو لبام نشوند .
عزیزکممم... باورم نمیشه که باید بری... بسیار مراقبت کن از خودت ... این روزها رو با شادی بگذرون و سعی کن فقط لذت ببری :-* نارنجی رو هم یادته آخه مریدای مهر ؟ :)

خزنده 1394/04/06 ساعت 11:46

یه صلوات بلند عنایت کنید... (آیکون جابجا کردن عمامه روی سر)

عالی بوددد :)))))))))))))))
به اندازه ی یک روز تمام قاه قاه خندیدم!

خداروشکر .

تشکر ویژه از خانواده های رجبی و ...

ممنونم واقعا

بنده نیز تشکر ویژه دارم از خانواده ی محترم رجبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد