مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ای باد سبکسار مرا بگذر و بگذار...

قدم زدن در حوالی مشهد الرضایم آرزوست . نماز صبح های حرم خیلی چسبناکند . تجربه ش کنید لطفا ...


+ دلم ولگرد شده امشب ... 

+ تجربه ثابت کرده فاصله ی حال بد من به خوب ، به کوتاهی دیدن لبخند عزیزمه ! 

+ برادر من دونه ی مرواریده ...



نظرات 7 + ارسال نظر

داداش بنده نیز... :)

عالی ست!

mahee 1394/04/04 ساعت 17:24 http://gahnegar.blogsky.com

واااای..منم عجیب دلم واسه امام رضا تنگ شده و البته نماز صبحاش!
چه تعریف قشنگی از برادرت کردی..خوشمان آمد

چه حس مشترک خوبی... اون خنکی سنگش ... آخ...
داماد نمی خوای مامان خانوم ؟!

سپیده 1394/04/03 ساعت 11:26

هووووووووووووووووم مشدو خوب اومدی

مشددددد
تو نمیای رشت پر رو ؟

مروئه 1394/04/03 ساعت 10:37

مرسی مگهان جان بابت خوش آمد گویی راستش اسم امام رضا که میاد من دیگه نمیتونم ساکت بشینم.
هر وقت می شنوم کسی رفته مشهد بغضم میگیره واقعا حسودیم میشه
اما خدارو شکر قسمت شد من و خواهرم تو فرودین رفتیم
وای اینقد دوس داشتم میشد هر ماه یه روزم شده برم و بیام

الهی پس پیشترم این طرفا بودی :)
منم همیشه دلم می خواد حتی وقتی ده روز بود برگشته بودم عمه م می خواست بره دوس داشتم همراهیش کنم
آآآی گفتی ... هرماه میشد که عااالی بود واقعا ...کاش امکانشو داشتممم

آویشن 1394/04/03 ساعت 09:43 http://dittany.blogsky.com

خدارو شکر که حالت بهتره.

ممنونم

مروئه 1394/04/03 ساعت 09:31

سلام
یعنی قدم زدن در حوالی مشهد الرضایم آرزوست . نماز صبح های حرم خیلی چسبناکند . تجربه ش کنید لطفا
یعنی شیرین ترین تجربه ای که تو چند سال اخیر قسمت من شد نماز صبح حرم بود.هوای خنک نسیمی که رو صورت آدم می دود آرامش و سوکت حرم یعنی زیباترین جای دنیا تا حالا برام دارالحجه بود اون لوستر سبز وقتی از پله ها میرم پایین انگار دارم میرم تو بهشت خنک تمیز آروم
من عاشق اما رضا و حرمش هستم امن ترین جای دنیاست برای من و مهمان نوازترین میزبان دنیا خدارو شکر که داریمش

مروئه ی عزیزم .... :) تو چه پست خوشگلی برای اولین بار کامنت گذاشتی...
خیلی خوش اومدین برای اولین بار ؛)
و چقدر شیرین که با من هم نظر هستین بانوی دوست ...
واااای گفتین اون لوستر سبز ... آه ... بوی خنکی توی حرم و اون عطرش که خواهرم بهش آلرژی داره ... دلم چقدر می خوادش...
واقعا شکررر عزیزم

چقدر خوب، که بهتر شدی...

اوهوم !
خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد