مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عررر

آقا جان ما برنامه زندگیمون این شده بود که بیدار باشیم ، شب نخوابیم از بعد افطار تا ظهر ، نمازو بخونیم و خواااب تخت تا افطار ... 

هی گفتیم این که نشد روزه ! ما که روزه دار نیستیم! هی وای و اینها ... خوشا به حال روزه داران حقیقی ... 

امروز راننده ی اختصاصی برادر شدیم از 9 صبح تو خیابونا بودیم و خیابان معلم رشت رو استاد! کردیم . ( در عرض یک ساعت معلم رو استاد کردم! ) انقدر رفتیم و اومدیم تا ایشان تعطیل شن هوا گرم ، بنزین کم و در نتیجه بی کولر بودم که وسطاش زدم به سیم آخر و کولر و روشن کردم . 

آفتاب به شدت داغ بود و قشنگ می خورد به فرق سرم. خلاصه اینکه روزه دار واقعی شدم امروز!!! تشنه له له زنان و تهوع شدید هم دارم که احتمالا علایم گرمازدگی باشه . 


+ امروز ، روز عجیبی داشتم . خیلی... 



نظرات 16 + ارسال نظر
بانو 1394/04/03 ساعت 15:48 http://Www.bisiar.blogfa.com

سلام،خواننده خاموشم
خانواده همسرم رشت هستن، همین خیابون معلم، هر وقت از رشت و خیابون هاش میگی حس خوبی پیدا می کنم، کلا از رشت خوشم میاد. شهر مهربونیه

سلام ، چه خواننده های خاموش خوبی دارم من

الهی ، چقدررر جالب ... من هم روزی ساکن خیابون معلم بودم ...
خوشحالم که مهربون می بینی شهرمون رو بانوی جااان

آویشن 1394/04/03 ساعت 13:24

نگاه این مغز فسیلم زیادم بد کار نمیکنه.گفته باشم واسه جایزه کتاب میخوام نگی نگفتی

ایشالا

باران 1394/04/03 ساعت 10:53

سلام
کامنت دیروز من کو ؟!o_O

نمی دونم اون پستی که پاک کردن بود حتما ...ببخشید

خزنده 1394/04/03 ساعت 03:10

من کنش هاتو زیر نظر ندارم. نوچه هام برام خبر میارن می ذارن توی باکس "پیغام ها"ی اکانت بلاگ اسکایم بهت گفتم که حواست باشه این زیر آبی رفتناتو بقیه هم رصد می کنن!

خوبه بهتری. همین احساسو سفت بچسب در نره

فهمیدم از کجا رصد می کنی من رو و کنش هام رو !

امید که کسی منو تو لیست دوستاش نذاشته باشه جز شما... :-"

مچکرم ! چسبیدممم

خزنده 1394/04/03 ساعت 03:01

آیا می دانستید شب پتانسیل گرگینه شدن دارید؟

آیا می دانستید در روز ممکن است به افکار شبانه تان بخندید؟

آیا می دانستید کلا؟

خب پس الان یه نفس عمیق بکش... جای این همه مطلب پر تنش پست کردن و پاک کردنشون، برو یه جا آروم چشماتو ببند، صبح به همه ی بدبختی هات فکر کن! شب یا مال خوابیدنه یا ریلکس کردن. شب به درد استرس داشتن نمی خوره رفیق. مغزت کار دستت می ده

خزنده :|


خیلییی نامردی که تمام کنش های من رو زیر نظر داری :|
+ آخیش ... خوبم . خیلی خوبم !!! :)
+ موافقم شب به درد این همه دلشوره داشتن نمی خوره

میس هیس 1394/04/02 ساعت 23:40 http://miss-hiss.blog.ir/

قبول باشه ، از فردا تا ده روز آینده میتونی به روال قبلی بخور و بخواب و افطار کن روزه بگیری ، به عنوان جایزه D:

روزه با اعمال شاقه. حسااابی قبول باشه مگهان جون.

خزنده 1394/04/02 ساعت 18:55

دووم بیار... یک ساعت و نیم بیشتر نمونده. تو می تونی

خواب بودم بچه :دی

تو خواب شنیدم گفتی دووم بیار ! منم دووم آوردم

Lena 1394/04/02 ساعت 18:05

الان من نگرانت شدم ینى :(((

خسته نباشی مگی جان
طاعاتت قبول
من که سه روزه همش بیرونم و تو آفتابا+ بی خوابی!آخ که از همش بدتره
میشه منم دعا کنی؟
تازشم تو وب عمو گفتی میای اینجا بع به یکی دیگه سر می زنی؟؟؟؟
دیگه اصلا اگر پیدام بشه این ورا! این کامنت آخره!
یه چیز دیگم بگم ازبس این روزا خواننده خاموش عمو شدم
تو کامنتی از دغدغه هات برای داداشت گفته بودی
عمیقا عمیقا می فهممت و اصلا هم عجیب نبود چون عین دغدغه ها و کارای من بودن کاش می شد حسابی در این خصوص حرف بزنیم
فقط اینو بدون کم کم که دوره نوجوونی به سلامت طی شد و خدا روشکر داداشم از هر لحاظ سالم من پی به یک چیز بردم اونم اینکه ریشه آدما و تربیتشون خیلی مهمه این خیالمو راحت کرد کسی که خوب بزرگ شه باشه راه درستو میره این نگرانیمو خیلی کم کرد. و تو هم از این بابت مطمئن باش به حرفم زود می رسی

فداااای دلت بشم من !

اتفاقا اول اسم تو رو نوشتم :)) بعد گفتم بهسا خیییلی حساس بود بهتره پاکش کنم:دی
وااای بهسا خیلی جالبه که مشترکات زیادی داریم ! تو این زمینه ها مخصوصا احساس می کنم باورها و اعتقاداتمون هم شبیه به همه :)
از ته دلم براش دعا می کنم خدااا حفظش کنه تو هم برای برادر من دعا کن که باعث سربلندی ما باشه و مومن ...

سیمای 1394/04/02 ساعت 17:02

قبول باشه

آویشن 1394/04/02 ساعت 15:51 http://dittany.blogsky.com

مگی خیلی مواظب خودت باش تا گرمازده نشی
میگم برادر جان چه خوش شانسه که راننده اختصاصی مثل تو داره.واسه خودش داره پادشاهی میکنه.
گفتی خیابون معلم دو زاریم افتاد کدوم موسسه میره.امیدوارم موفق باشه



اوهوم سفیر میره :دی

سلام سلام
.
.
خداییش این گرما کلافه کننده است. هرشب برای انجام برخی امور اداری- بانکی به خودم وعده میدم اول وقت پاشم برم بیرون... منتهی بعد سحر که می خوابم یهو 10-11 بیدار میشم و باز روز و آفتاب و گرما
.

بانوی بهمن ماه 1394/04/02 ساعت 14:30

تقبل الله خواهر

مگی اینجا سیمپلکس رو توضیح داده :

http://www.aparat.com/v/P9Zar/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C_%D8%B3%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3_%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87_-_%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87_%D8%B3%D9%88%D9%85

امیدوارم به دردت بخوره

ممنونممم یوسف عزیززز ...

قول میدم از فردا شروع کنم :))) ممنونم از لینک ... لطف کردی خیلی

Lena 1394/04/02 ساعت 14:00

:(((((

نگری ... چرا می گریی :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد