مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

معمولی های خاص!


بعضی آدمها آنقدر معمولیند که آدم حیفش میاید ، خاص نخواندشان . 


+ برای خاص ترین معمولی های دنیا

نظرات 20 + ارسال نظر
بانوی بهمن ماه 1394/04/02 ساعت 14:33

چه جمله ای گفتی دختر !
منم یه معمولی خاص دارم که عاشقشم

0 1394/04/01 ساعت 23:57

از وقتی وبتون رو خوندم به مطالعه علاقه مند شدم. انرژی مثبت داره وبتون. یک سری علایق و استعدادهای نهفته رو تو وجودم زنده کرده.
نوشته هاتون رو دوست دارم.
از طریق وب دوستان به وبتون رسیدم.

:)
چه کامنت خوشحال کننده ای... این اخیر یه خاموش دیگه هم گاهی برام پیغام میذاره بی نام و نشون ... و چقدرم حالم رو خوب می کنه.
بازم هر زمان که دوس داشتی برام بنویس دوست ... :)

Bluish 1394/04/01 ساعت 23:16

نه من چون تا حالا یاهو مسنجر استفاده نکردم و تازه یکی دو ساله با این شکلکا آشنا شدم، فرهنگ لغتِ ناشناخته ی خودمو دارم که خیلی وقتا باعث سوءتفاهم میشه متاسفانه :)
ازین به بعد واسه قهقهه ازش استفاده میکنم :)

ای جانم !!!
چه سوتفاهمی آخه مهربون ؟!

من مسنجری بودم و هستم هنوز !!!

0 1394/04/01 ساعت 19:45

نه تبلیغاتی نبود. مطالبتون رو دنبال می کنم. و همچنین کامنت هاتون در وبلاگ ها رو.

چرا خب هیچی از خودتون نگفتین هیچ وقت :) ؟
خیلی خوشحال کننده بود و جالب... کامنت هامو حتی ؟!
یه مختصر اطلاعات از خودتون بهم بدین

Bluish 1394/04/01 ساعت 17:52

نه نه! خنده نبود این. لبخندِ تشدید دار بود :)
اینطوری :
:)))

والا ما به اون میگیم قهقهه :))) ما قدیمی تر ها که یاهو باز بودیم اینو قهقهه می بینیم خب:دی

فاطمه 1394/04/01 ساعت 16:46 http://vessels.blogsky.com/

:)

بله بله... بدونِ شک یادمه.
ممنونم، از شما هم، پر از بارون های بی امان رشت


ممنونممم

اف 1394/04/01 ساعت 14:41

یک بغل برای خاص ترین مگی ِدنیا

و برای اف روووز

عه!!!1
نظرات باز هست؟
چون اولین بار بود برام عجیب بود!
یه ایطور آدم معمولی ندید بدیدی هستم!

سلام معمولی ندید بدید من :-*

دیگه بازه بله!

برای خاص ترین معمولی های دنیا
cheers

ای بابا با هم ولایتیت زدین تو خط جام و چیرز و ؛)

nila69 1394/04/01 ساعت 14:08

دقیقا همینطوره ؛)

0 1394/04/01 ساعت 13:13

قلم زیبایی دارین. ایشالا همیشه موفق و شاد باشین.

به نظر باید تبلیغاتی می اومد این کامنت... بدون نام و بدون آدرس...

کمی زیاد عجیبه. ممنونم در هر حال

آویشن 1394/04/01 ساعت 09:53

و قلب:

Bluish 1394/04/01 ساعت 09:51 http://bluish.blogsky.com

:)))

تناقض خنده داری بود ؛)

لی لی یت 1394/04/01 ساعت 09:00

جمله ی معترضه :

مگی اگه این عکس ، خنده ی خودت باشه ، زیباترین لبخند جهان رو داری ...

خل و چل بودن ، بهترین خصلتیه که در شرایط فعلی میشه داشت و بهش بالید عزیزم ...

عاشق این مدل نگارشتم لی لی یت جونم !

جمله ی معترضه !!!
این عکس شخص خودمه البته انکار نمی کنم فتو جنیک بودنم رو ؛) جز چوپان کسی هست که منو دیده می تونه نظر بده
موافقم و من خودم انتخاب کردم که خل باشم و زندگی کنم به همین سادگی و بی دغدغگی

پری 1394/04/01 ساعت 07:00

اینقد گیج خوابم که هر دو بار اون کلمه معمولی رو معلول خوندم

تو روحت پری :)))))))

شادی 1394/04/01 ساعت 05:35

یکی از اون معمولی های خاصی تو مگی جان
خاص ترین معمولی دنیای مجازی من،دوست دارم
خاصی از جنس نابش

اوه خاص ترین معمولی دنیای مجازی تو هستم من شادی ؟!
اوه چه حرفای شیرینی... اوووه

سپیده 1394/04/01 ساعت 04:24

بعضیام از بس بی خاصیتن خاصن
عجب جمله ای صلوات بلندعنایت کن

هدف من این است که آن‌چه را می‌بینم و احساس می‌کنم به بهترین و ساده‌ترین شیوة ممکن بر کاغذ بیاورم / همینگوی


هدف من نیز و ای کاش توانش را داشتم.

ما هم جامِ خالی مون رو بالا می‎بریم:
برای خاص ترین معمولی های دنیا!!
تا باد چنین باد

جام خالیتان پر باد از همان باران هایی که گفته بودم شراب ناب شیرازند.
یادت که هست :) ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد