مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دونات در کتابخانه ی عجیب هاروکی موراکامی!

از دونات نوشته بودم ، از علاقه ی وافرم به دونات ! 

امروز یک ساعت پیش از اذان مغرب نیم ساعت پیاده روی تند داشتم به سمت جنگل! 

انگار تشنه باشم ... کتاب ها رو ورق زدم و بو کردم ، کمی هم نوشیدم ازشون. 

مسیر تاکسی خور نبود . با یک ساک بزرگ حاوی 15 تا کتاب برگشتم خونه ... کشون کشون اومدم خونه ... 

برادر 12 ساله کتاب هاش رو با ذوق باز کرد و ورق زد. بهم یک لیوان آب توت فرنگی هندونه ی خوشمزه داد و روزه م رو اینطوری افطار کردم. اما انگار هنوز تشنه بودم . زود میز رو ترک کردم و کتاب کتابخانه ی مرموزم رو برداشتم. 

جرعه جرعه نوشیدمش و انگار تشنگیم رفع شد . 

واقعا رفع شد... 

رسیدم به این جمله که قلبم تند تند شروع کرد به تپیدن : 

" دونات تازه یکی از چیزهای همیشه محبوب من است " 


+ و تکرار می کنم این جمله ی هاروکی را... دونات تازه یکی از چیزهای همیشه محبوب من است ! 

+ و کتابخانه نیز ...

نظرات 8 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/31 ساعت 20:31 http://dittany.blogsky.com

پس که چی.هیشکی نمیتونه مثل من کنه باشه

آویشن 1394/03/31 ساعت 18:13 http://dittany.blogsky.com

میگم سپیده جون اونوقت حکم شرعی واسه کوکی لاهیجان چیه؟
کلوچه ی سنتی که باز جای دیکه پیدا میشه،شما کوکی نوشین و بچسب

:دی
خودش باید جواب بده و من بعید می دونم کسی مثل تو سر به پست های قدیمیم بزنه

mahee 1394/03/31 ساعت 09:25 http://gahnegar.blogsky.com

هاها..جالب بید

اوهوم !

مشهدی سپیده 1394/03/31 ساعت 00:20

بنده هم با اجازه بزرگترام...برای بار سوم میگم:

" دونات تازه یکی از چیزهای همیشه محبوب من است "

پی نوشت:من برای کلوچه لاهیجان...آدم میکشم...آدم....متوجه شدی که چی میگم؟

ممنونم عروس ! ممنونم که بار سوم رو گفتی

جواب پی اس: من بیام مشهد می تونم تو رو ببینم یعنی ؟! صرفا برای اینکه آدم کشتنت رو ببینم !

یه چی بگم خنده ت بگیره؟ دونات هم منو یاد توپولوژی می‌اندازه.

آقا این توپولوژی چیه شما هی میای این ور یادش میفتی ؟!
من تپل نیستما :دی

نهال 1394/03/30 ساعت 23:52 http://fazmetr.blogsky.com

منم بتازگی یه کتاب از موراکامی خوندم ، چقدر خوب بود ، یه اسم خیلی طولانی داشت :سوکورو تاکازاکی بی رنگ و سالهای زیارتش
توصیه میکنم بخونیش

ممنون از توصیه ت ... اتفاقا وسط امتحانات بود با رفیق جانم رفتیم و خریدمش !
بعد از گهواره گربه حتما می خونمش.
چه خوب که شما برای پست هاروکیم نظر مرتبط گذاشتین

سپیده 1394/03/30 ساعت 23:44

هییییییییی قضیه پروانگی فک کنم ب همین مربوط میشد پروانگی یا شایدم چیز دیگه
انقد ازین چیزا واسم اتفاق می افته خیلی لذت بخشه
این امتحانا پیرم کردن مگ منم نمیبخشمشون

هی عمو سیبیلوی جان یک بار ازش نوشته بودن !
برای من هم لذت بخشه خیلی زیاد...

+ نبخش سپیده، نبخش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد