مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه چیزیم کمه!


بعد از سه ماه بدون هیچ اغراقی رفتم آرایشگاه و ابروهامو به دست آرایشگر سپردم. اینه که الان حس می کنم خیلی دختر تر شدم!!! تو آینه هم که نگاه می کنم دیگه مگی رو نمی بینم . مگهان خانوم رو می بینم . چقدر غریبه س مگهان لعنتی


+ نمی دونم چرا حس می کنم یه چیزی تو صورتم کمه :| 

+ مگی فرم کودکانه ی نام مگهان هست . مگهان کمی فاخر تره !خب ؟

نظرات 19 + ارسال نظر

الان که پهن و کوتاه مده خب:| مثل همه میشی!

ابروهای من خیلی شلخته س ملت همه مداد می کشن ویرگول :|
ابروهای من خیلی پهن نیست معمولیه و شلوغ یه جور مسخره ای خاصه:دی

این روزها صورت تمامی مردم چیزی کم دارد...
شاید لبخندی از ته دل و نه به تزویر!

لبخند از ته دل ... من این رو کم ندارم !

هوم... پس چه خوب

بهسا 1394/03/30 ساعت 11:13

حسم سرما خوردگیه!
(اشاره به کلاقرمزی و سروناز! حال ندارم بگم کدوم تیکش بود خودت برو پیداکن)
والا یه خماری خاصی دارم(البته نمیدونم واقعا این شکلیه خماری یا نه)
اما یه آرامش همراه با خواب آلودگی!
بقیه حس هایی هم که گفتی به همین علت حس نمیشه
ببین معلوم شد دقیقا حسم؟ معلومه خوابم؟

:))))))))

عزیزممم خوابی خواااااب... برو استراحت کن یه کم اگه سر کار نیستی امروزم :-*

fish 1394/03/30 ساعت 10:28

بنده الان از آخرین امتحان میام
ابروهات مبارکت باشه
اصلا نگران نباش چون منم صورتمو بر نمیدارم و اصلا هم مشخص نیست
آخه وقی مونداره یا خیلی کرک ماننده به قول تو چه کاریه!
4 ساله برا ابرو آرایشگاه نرفتم، خودم بر میدارم خیلی بهتر!
کلا تو مگی هستی برا من بدون هیچ طبقه بندی

واااای چه حس و حال خوووبی باید داشتیده باشی الان بهسااا
ممنونم !
من موهای صورتم اصلا بی رنگ و بور نیست تازشم ولی خب مامانم میگه خوشگلی دخترمه:| :| :| منم برش نمی دارم دیگه !!!
تو هم بهسای نارنج دونه ای!

شادی 1394/03/30 ساعت 06:23

مبارک باشه مگهان خانم
به خوشی و سلامتی
ان شالله ابروی عروسیت

ممنونم عزیز دل :)


ابروی عروسی...هاها

باران 1394/03/30 ساعت 02:26

سلام
اسم مگی رو که میبینم یاد مگی و کتی و ...می افتم تو کارتون زنان کوچک :دی

مبارکه

یاد خوب چیزی میفتی دوسشون دارم من :دی

زری 1394/03/30 ساعت 00:13 http://asemam-abri.blogsky.com/

ارایشگاه
من هیچوقت نمیرم خودم ابروهامو خوشگل میکنم کلا تو شهر ما بعضی چیزا عیبه

آفرین به شما :دی

تو شهر سنتی شما چه چیزای بامزه ای عیبه :) تفاوت ها رو دوست دارم.

منم بعد کنکورم (یعنی بعد 6 ماه ) رفتم آرایشگاه. مو و ابرو و صورت. همه مسخرم میکردن که چند کیلو از وزنت کم شد

من یادمه یکی از عزیزام مدام بهم میگفت برو وسط ابروت رو بردار...
خیلی کارش زشت بود تا 90سالگی هم نمی بخشمش !!!
برداشتم البته ولی اینکه اون بهم میگفت واقعا زشت بود...
من تو عمرم موهای صورتم رو بند نزدم:| کرک داره صورتم هنوز...
عین خارجکی های بی خیال :|

منم بعدا باید برم:-D ابروهام خیلی شلخته طور هستن و قرینه برداشتنشون کار حضرت فییییییل!
پهن و نازکش که مهم نی باید بهت بیاد!:-D

فک کنم تو هم ابروهات شلخته طور بهتر باشه ها!
:دی
نازک عین خانوما میشی:| یک کلوم عین همه میشی :-" خوشت میاد ؟:دی

بهامین 1394/03/29 ساعت 04:48

مبارک باشه

ممنونم

Rima 1394/03/29 ساعت 03:26 http://dailytalk.blog.ir

ای جوووووووونم به این مگهان خانوم
هر چندتا آرایشگاهم بری واسه ما مگی پر شر و شور دوس داشتنی هستی

موهامو رنگ کنم فکر کنم 6 ماه افسردگی بگیرم !!!

نمی دونم من چرا برعکس اکثر مردم زشت بودن اما خودم بودن رو ترجیح میدم!!!

آویشن 1394/03/29 ساعت 02:13 http://dittany.blogsky.com

تی جان قوربان

فاطمه 1394/03/29 ساعت 00:55 http://vessels.blogsky.com/

من اولین بار که ابروهامو دادمم دست آرایشگر با اینکه خیلی کار خاصی نکرده بود و فقط کمی تاجشونو کوتاه کرده بود همش فکر می کردم چه قدرررر قیافه م عوض شده ! :))
البته آخرین بار هم بود .
چون توانایی آرایشگری رو در خودم دیدم ! :)

من خیلی کم آرایشگاه میرم.
چون ابروهای شلخته بهم بیشتر میاد !بیشتر شبیه خودمم اونجوری...
با اینکه همه میگن اونجوری جذاب ترم. خودم خودمو اینجوری با ابروهای در هم و به هم ریخته می پسندم .
خوشحالم که خودت بلدی :)) من تو زمینه ی آرایش خوب عمل می کنم اما برداشتن ابرو نع!

تنها 1394/03/29 ساعت 00:47 http://saket67.blogsky.com

مرسی از حضورت
ابروهات قشنگ شدن؟

فکر می کنم بله !

چون پهن برداشته شده

سپیده 1394/03/29 ساعت 00:45

به به خانوم خوشیل موشیل.... خانوم اجازه هس بنده جیگر شما رو... اینو الان گفتم بخاطره اینکه علما سرش بحث دارن ک اگه روزه دار باشی و ب ی خوشیل بگی خانیم جیگرتووووو بخورم یحتمل روزه باطیل است

آقای زنجانی گفته بودن با آب ایراد نداره روزه بگیری یعنی می تونی بیاشامی

شما میتونی آب جیگر بخوری جای جیگر مثلا :)))))

آویشن 1394/03/29 ساعت 00:30 http://dittany.blogsky.com

تو چه مگی باشی چه مگهان همه جوره و در همه حالت مربای شوارتز منی اونم مارمالاد رزبری

ممنوووونم خعلی

ماگ که میشه لیوان و منو یاد توپولوژی می اندازه

توپولوژی :)))

منظورم همون فتحه بود

فتحه درسته:دی

الان این مگی رو باید مِگی megi خوند یا مَگی magi ( که خارجیا به مارگارت میگن ) ؟

با فتحه بخون ترجیحا :دی
Maggie
ماگی منو یاد کسی می ندازه که شباهت به ماگ داره :| خب ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد