مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مبارکه !


خوش مزه ترین غذای دنیا چای دم افطاره ... 


+ ماه رمضون بهترین ماه خداست! 

+ حال امسالم خیلی خیلی بهتر از پارسالمه... الهی شکر 

+ التماس دعا :)

نظرات 12 + ارسال نظر

لحظه ی افطار ما رو هم دعا کنین

اگر حافظه یاری کنه وقت گشنگی حتما

منم امسال خیلی حالم خوبه چون سال پیش حاجت گرفتم که این ماه رمضون سرحال باشم ,مگی سر افطاری دعام کن دختر منم دعات میکنم :)

چه خوب که حالت خوبه فاطیما...
حال خوبت رو مدیون خدا و بعد خودتی...آفرین به خودت :-*

سعی می کنم یادم بمونه دعات کنم دختر مهربونم

pari 1394/03/29 ساعت 13:05

مگی جان قبول باشه عزیزم..
حال خوبت همیشگی ...

ممنووونم پری جانم :)

عمو 1394/03/29 ساعت 12:03

پاینده باشین

ممنونم عمو

آویشن 1394/03/29 ساعت 02:14 http://dittany.blogsky.com

آره واقعا خوشم اومد

باران 1394/03/29 ساعت 01:17 http://baran-94.blogsky.com/

سلام
قبول باشه .
التماس دعا



+خواهشا میشه اسمتون آسون کنین خب سخته حافظه من اسم های این شکلی رو
نمیتونه خوب سیو کنه و دقیقا موقع دعا و مناجات فراموشت میکنه .
میشه اسمتو عوض کنی ؟!
جان باران نه نگو . مرسی

آخه اسمم روووو عوض کنم ؟
این تمام ماهیت منه باران عزیز :))
شما می تونی خودت اسمی رو که دوست داری روم بذاری! من راضیم :دی

مگی هم سخته ؟! خیلی اسم زیادیه که

+ راستی سلام و قبول باشه طاعاتت باران عزیز

آویشن 1394/03/29 ساعت 00:25

نگاه این شکمو بودن حواس واسه من نمیذاره که.
امیدوارم همیشه سر حال باشی.نه فقط ماه رمضون.تو کل 12 ماه سال

موووچکرممممممم

آویشن 1394/03/29 ساعت 00:24 http://dittany.blogsky.com

آی گفتی مخصوصا با زولبیا بامیه و رشته خوشکار
وای مگی یادته عصر حرف آش و زدیم،خواهرم امروز دقیقا از همونجایی که تو گفتی خریده بود.انگار بهش الهام شده بود من هوس کردم.راستی خیلی خوشمزه بود جات خالی

هاهاااا

چه جاااالب... خوشت اومد جدی ؟! من که دوسش می دارم واقعا!

چای کلا خیلی خوبه !!

چون دنیا محل گذره و منم مسافری بیش نیستم در این دنیا، بنابراین روزه نمی گیرم. ولی خب برای منم سخته چون باید یواشکی غذا بخورم چون بقیه روزه ن

به هر حال من درک نمی کنم که چرا خدا باید از ما بخواد که گرسنگی بکشیم ؟ ؟ منظورم این نیست که حرفای کتابای دینی رو در جواب این کامنتم بگی. منظورم اینه که اون حرفا اصن قانع کننده نیستن.

البته هر کسی بنا به اعتقاداتش زندگی میکنه و من دیگه مث سابق کاری به اعتقادات دیگران ندارم ( یعنی دیگه بحث اعتقادی نمیکنم ) ، تا وقتی که اونا هم کاری با من نداشته باشن.

به هر حال امیدوارم ماه رمضون به شما خوش بگذره. خب دیگه زیاد حرف زدم، تا بعد

خب چون جدیدین منو نشناختین

چون من چیزی از آموزه های دینی سرم نمیشه و هیچ وقت کسی رو مجاب نمی کنم اعتقاداتش رو تغییر بده یا حتی بهش جهت بدم .

من از شما معذرت می خوام که خوردن رو برات سخت می کنیم . خوبه :دی ؟

چای+بامیه ی افطار:‏))...ایشالا حال خوبت بعد از ماه رمضون هم همینجور ادامه داشته باشه....سر سفره ی افطار مارو هم دعا کن بانو:‏)‏

روی چشمم !
سعی می کنم افطار فردا رو یاد همتون باشم :)
با ذکر نام از خدا حاجت هاتون رو می خوام با افتخار... شمام برای من بخواید اگر قابل می دونید :)

+ من الان جلوی تلویزیونم چای و بامیه می زنم اوممم

سپیده 1394/03/28 ساعت 22:55

دارم سعی میکنم بهتر بشم خیلی بهتر

و این عالیه سپیده !
عالی

Bluish 1394/03/28 ساعت 22:22 http://bluish.blogsky.com

خوش‌مزه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین :)
+بهترین :)
+چه خوب :)
+ منم التماس دعا :) (یه چیزی تو مایه‌هایه‌ی همون محتاجیم به دعا! )

اوهوم !

خدایا می شنوی ؟ دعا برای بلوییش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد