مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دست و جیغ و هورااا

دوست جانکم انقدر هی دیروز ذوق تموم شدن امتحانام رو داشت که خودم نداشتم! 

الان که کمتر از 2 ساعت دیگه به اومدن تابستونم مونده! 

حالم خوبه... مهم نیست نمره هامم چطور میشه دیگه حتی ... 

دلم می خواد فقط خوش باشم تو تابستون !شانس آوردم تجدیدی در دانشگاه معنی نداره وگرنه فکر کنم این ترم حتما تجربه ش می کردم برای اولین بار :))) 


+ مشروط نشم صلوات ! 

+ دوست جان میگه از دانشگاه اخراجم که بشی هیچی از ارزش هات کم نمیشه:دی

+ من برم که باس سر جلسه امتحان حاضر باشم الان !

نظرات 33 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/29 ساعت 11:08

بهتر که باهاشون رو در رو نشدی.چون واسه ارشدم بچه ها گفتن مسءولش بگی نگی میلنگه .
کلا دانشگاه ما اکازیونه تو کل گیلان در این زمینه

اوف !

کلا آموزش خوب نداریم ما

آویشن 1394/03/29 ساعت 02:19

منم امتحانای هم زمانمو اکثرا پاس شدم جالبه واقعا.
آموزشمون آرزو میکنم گذرت بهش نیوفته چون واقعا کسی ازش دل خوشی نداره و فوق العاده هیزه
کلا تو دانشکده ما رابطه و پارتی حرف اول و میزنه.داشته باشی کارت راه میوفته نداشته باشی باید هی برو بیا داشته باشی واسه یه مدرک.



من هیچ وقت با آموزش خودمون برخورد نداشتم. اصولا نیستن یعنی ما ندیدیم روی ماهشون رو!

آویشن 1394/03/29 ساعت 00:21 http://dittany.blogsky.com

اولا برگشتتنت به وبلاگ مبارک
دوما من که گفتم بمونه بعد ماه رمضون که تو هم راحت تر باشی و با خیال راحت بریم غذاییم بزنیم بر بدن.
سوما من بهش حسودی نمیکنم فقط جالب اینجاست ما 3 صفحه بنویسیم برگه پر کنییه و به قول استاد جزوه رو تخلیه اطلاعاتی کردیم اونوقت این خانوم بنویسن موردی نداره؟
نکته ی جالب اینجاست فک کن تو این همه سال ما شده یا حداقل یه روزمون دو امتحانه باشه یا حتی دو امتحان هم زمان هر وقتم حرف زدیم جز اینکه آموزش باعث شه تغیر رنگ به سبز بدیم اتفاقی نیوفتاده ولی این ترم این دختر خانوم بعد گویا 5 ترم یکی از روزاش دو امتحانه بود،البته همزمان نه،یکی صبح یکی عصر.جالب اینجاست آموزش سفت و سخت ما زود تاریخ و به خاطر گل روی ایشون عوض کردن و کلا بقیه نقش برگ چغندر در کنار کلم بروکلی رو داریم ایفا میکنیم.
باشد که رستگار شویم

فکر خوبیه شاید بمونه بعد ماه رمضون ...

چه آموزش باحااالی دارید بابا شما :|

من دو بار امتحان داشتم هردو 8تا 10 بود و مجبور بودم هردو رو تو 2 ساعت بدم! نمره هامم عالی شد تازشم :دی

فاطمه* 1394/03/28 ساعت 19:38

سلام مگهان گلم تابستونت مبارک
ماه رمضونتم مبارکتر
سلامت و شاد باشی گل دختر رشتی

سلام عزیزم
خیلی ممنونم !
موچکرممممم

آویشن 1394/03/28 ساعت 17:38 http://dittany.blogsky.com

مگی کجایی دختر،منتظر پست جدیدم ازت هی مایم و میرم ولی خبری نیس

هستم آویش ... ببخش

گل مریم 1394/03/28 ساعت 12:12 http://aqagol.blog.ir

سلام
براتون آرزوی موفقیت دارم

سلام
ممنونم :)

غزال 1394/03/28 ساعت 10:36 http://yaldayeshab.blogsky.com

پایان امتحاناته کوفتیه دانشگاهی رو به شما دوست عزیز تبرررریک میگویممم

امتحان های کوفتی :))

ممنونم غزال جانم

خزنده 1394/03/28 ساعت 01:43

مشروطیت از دیرباز تا کنون توی خون ما ایرانی ها بوده. نمونه ش همین انقلاب مشروطه. در هر صورت مشروط نشی یه ترم ایرانی نیستی. والا!

تو خون من نبوده آخه !

آبروی خاندان رو می برم اینجوری پیش بره
من الان خارجیم ؟! کجا آلمانی مثلا :| ¿

شادی 1394/03/28 ساعت 01:37

حالا فهمیدم ...
ببخشید من صب خوابالود بودم

خواهش میشه خانوم :دی

Bluish 1394/03/28 ساعت 00:03 http://bluish.blogsky.com

:)

منم لبخند

زری 1394/03/27 ساعت 23:24

کر به زبان لری یعنی پسر
خوبه که تا حالا مشروط نشدی من 4 ترم متوالی مشروط شدم و بهش افتخار میکنم
اینکه تموم هم سنو سالام دارن ارشد میخونن و من تو کارشناسی ش موندم هم چیزی از ارزشهام کم نمیکنه
خوبه که تابستونت اغاز شده من بیچاره تا 7 تیر امتحان دارم

چقدر باحال !!! نمی دونستم... با ضمه می خونیید کر رو ؟!
4ترم متوالی :))))))) ؟! با صدای جناب خان بخون!!! 4ترم متوااالی ؟!
اوف...
ارشد چیز مزخرفی ست کارشناسی کافی ست گول نخوری زری جان ی وقت:|

پس الان که من دارم این رو می نویسم تابستونت شروع شده. به قول خودت هووورررریااااا. اصن تو دانشگاه اگه حداقل یه بار آدم مشروط نشه از ارزش هاش کم میشه

بله بله !
شروووع شده
اینجور که معلومه همه از مشروطیت این ترم من مطمینید :)))

تابستونه فصل شادی و خندههههههه
بچه ها توی کوچه مثل چند تا پرندهههههههه
ها ها ها ها ها هاااای:)))

من 2 روزه دارم اینو می خونم !!!

حتی دیده شده به دوست طفلیم که هنوز امتحان داره هم هی اس ام اس میدم که تابستونه فصل شادی و خنده...

خدا نکنه مشروط شی عزیزم

خدا نکنه واقعا :دی

چوپان 1394/03/27 ساعت 19:15

دستو جیغو هوررررررررررررررررررررررررییییییییییااااااااااااااااااااااااااا
انقد که از تموم شدن امتحانای تو خوشحالم که از شروع شدن امتحانای خودم ناراحت نیستم:D
اولیشو رد دادم رفیق
بکوب قدش

خیییییلی باحااالی چوپ :))))))

خدااا رو شکررر تو بچه زرنگمونی من بهت اطمینان دارم همه رو جا خالی میدی

عزیزم ان شاالله که نمرات هم خوب میشه.تبریک بخاطر فراغت

ممنونم بابت تبریک و امیدواریت رویای جان

هیسسس 1394/03/27 ساعت 16:21 http://yadat.mihanblog.com

سلاااااااام خوش اومدم؟؟؟
الان تابستونته؟؟؟ مبارکههههه..

+ بعد نمیشه تدبیری بیندیشی کامنتدونی از صفحه اصلی جدا بشه؟؟؟

سلام دوست تازه !

بله الان تابستونه دیگه :دی یک روز تمامه که تابستون اومده :دی .

+ مشکله اینجوری مگه ؟ :( یادم رفته چطور این کارو می کردم راستش

اف 1394/03/27 ساعت 15:20

ممبارکه عزیز دلم
امیدوارم خیلی بهت خوش بگذره و بهترین اتفاق ها رو توی تابستونت تجربه کنی

همیشه از تهِ دل بخندی دخترکِ دو نقطه دی

ممنوووونم افروزی


:دی مچکرمممممممم

شادی 1394/03/27 ساعت 14:09

اینکه نوشتی
الن کمتر از دو ساعت به اومدن تابستونم موند
دو ساعت؟؟؟؟

اوهوم دیگه :دی

سپیده مشهدی 1394/03/27 ساعت 14:07

مگی...اولین دیدارم با هموستات عزیز...واسم 3 تا کتاب اورد...دیگه لازم نیست ازش بدزدم...خودش میده بهم که ازش سرقت نکنم

مشهدم خیلی میخوادت
پاشو بیا هم با هم قر میدیم هم میریم عشق و حال

نهههههه....

نههه :((( عررر
سپیده هر سه کتابی که برات هدیه آورد چیزهای به درد نخوری عستن بفرستشون بیان برا من :)))
اوووه دلم می خواااایه خعلی

مجید مویدی 1394/03/27 ساعت 14:06

دوست جانتون کاملا درست میگن. واقعا هم با اخراج شدن از دانشگاه، چیزی از ارزش کسی کم نمیشه؛ هیچی
تابستون مبارک و شاد، مگهانِ گرام

خدا دوست جانم رو نگه داره برام ...
مچکرم! حالا ایشالا مشروط نشم :دی

ممنوووونم خییلی

مهناز مامان رایان 1394/03/27 ساعت 12:58

سلام مگی جونمممم
تابستونت مبارکککک

ممنوووونم

آویشن 1394/03/27 ساعت 12:11 http://dittany.blogsky.com

راستی راجب اون بحث زیبای پر کردن برگه که با سپیده داشتی:
تصور کن سر امتحان کنه شناسی که بهت گفتم خیلی سخت بود تنها 1 دختر یه 4 برگی اضافه گرفت اونوقت بقیه 99% کلاس اندازه یه برگم ننوشته بودیم تازه همونچیزاییم که نوشته بودیم برگه پر کنی بود و عمرا از توش 8 نمره در بیاد که استاد پاسمون کنه.اونوقت تازه بعد امتحان دختره هی میگفت وای فلان سوال و ننوشتم خوب،کم مونده بود همون دم در دانشکده بچه ها بگیرن زیر بار کتک.من نمیدونم جای 20 میشه 19/75 ناراحته؟
ما همه شب امتحان و روز قبلش میشینیم میخونیم اونوقت اون از شنبه که کنه رو دادیم فک کن نشسته داره واسه قارچ این یکشنبه میخونه.
به قول دوستم عاطی ما تو کلا 12 سال مدرسمون اینجور فوکوس نکردیم رو یه درس که تو دانشگاه این بچه اینجور میخونه.اگه اینجوری بودیم که کم کم الان دانشگاه گیلان نشسته بودیم.والا

شما چقدررر بدجنسین خب طفلی درس خونه و به رشته ش علاقه داره

مشکلتون چیه حسودا :))))

فاطمه 1394/03/27 ساعت 12:10 http://vessels.blogsky.com/

کلاً باید در زندگی تیم ملی رو الگو قرار بدیم ! :)))

من قرار دادمش:دی

کلا از ارزشام به هیچ طریقی کم نمیشه :))

آویشن 1394/03/27 ساعت 12:04 http://dittany.blogsky.com

خسته نباشی مگی.
امیدوارم همه رو پاس شی که خیالتم راحت بشه ولی نمره بازم فقط یه عذه و معیار خوب یا بد بودن کسی نیست تو همینجوریشم واسه من خوبی خیلی بیشتر ازینکه فکرشو بکنی
میگم یکشنبه دیگه منم از دست این امتحانا خلاص میشم و اونوقت میتونیم یه قرار خوب بزاریم گرچه ماه رمضونه و میدونم تو روزه میگی.ولی هر روز و ساعتی بعد از یکشنبه من حاضرم
از همین الانم تابستونت پر از شادی دختر پر انرژی من

خدا بخواد همدیگر رو خواهیم دید دختر خوب !
ممنونم :)
با روزه کمی دایره ی تصمیم گیری کم میشه... من فقط جاهایی که به شکمم خوش بگذره میرم معمولا با دوستان و باید فکر کنیم تو ماه رمضون کجا رو انتخاب کنیم برای ملاقات !
؛)

سلام بر مگیه دلبر
روزانه هاتو خیلی دوست دارم و همیشه میخونم، تقریبا هر روز، ولی کار باعث میشه نظر نذارم(میدونی که من از اداره دبگردی میکنم)، تو ذهنم باهات حرف میزنم:-*
خوشحالم که امتحاناتت تموم میشه، لحظاتت پر برکت
عــــــــــــــــــــــــــــاشقتم. بووووووووووووووووووووووووس

نداااا خیلی گلی شما
اصلا نظر گذاشتن نداره که ... همین که وبلاگت هست و هر زمان لازم شه می تونیم با هم حرف بزنیم خوبه:)
ممنونم.... خجاااالت زده م می کنی آخه خانوم گل

of course!
ببین
http://www.bazichic.com/blog/wp-content/uploads/2013/12/Goal-Cross-Finger.jpg
منم دقیقا تو کامنت و اسمس تنبلم
یه وقتای نادری که حسش می گیرتم سعی می کنم حفظش کنم و چن تا بذارم همچین جبران شه!مثه الان!
شایدم استرس ماه رمضونه؟ نمیدونم!


الان حال میده آخیش ....کامنت من بهت رسید دخترک گل ؟! بهار نارنج ؟

سپیده 1394/03/27 ساعت 09:54

لااقل تو این امتحان اخری طعم تقلبو میچشیدی
مگهان تو اون امتحانی ک گفتم می افتم حلیات و اینا داشت بعد جالب اینجاس من نیم ساعت از امتحان گذشته مثه چی کپ کردم از سختی سوالا بعد ازونور یه دختره برگه اضافی میخاست جمعا فک کنم ی 4 خط باچرت و پرت پر کردم دادم استاد....بعد همه ماشین حساب میخاستن خیلی تلخه ک ندونی چرا اینا ماشین حساب میخان و تو لازم نداری مگه نهههه

سپیده از دست تو :)))))

واقعا خیلی خیییلی بده ! هعی... تو که درس خونی رشته ت رو هم دوس میداری تو دیگه چرا آخه کر(ک با ضمه بخون!) به معنای دخترک
ببین امروز چنین وضعی بود همه بدون استثنا 4صفحه شون پر شد برگ اضافی گرفتن من اندر خم دو صفحه ی اول بودم
تا تهشم همون دو صفحه رو به سختی پر کردم

سپیده مشهدی 1394/03/27 ساعت 09:54

1
2
3
بومممممممممممممممممممممممممم

تبریک میگم(آیکون روبوسی کردن)
قر قر قر قر قر قر قر قر قر

آیکون جواب روبوسی ...

سپیده شنیدم می ری پیش هموستات ازش کتاب بدزد بیار برام خب :)) ؟
عکسم ازش بگیر بیار من ببینم...
سپیده!!! من مشهددد می خوااااام !!!
عاشق این قر دادنتم :))
می دونی من اصلا نمی رقصم :دی؟

سیمای 1394/03/27 ساعت 09:12

آخییییییشششششششششششششششش راحت میشی
انشالله که اینم خوب میشه و تمام
الان که اینو میخونی دیگه تابستونت شروع شده
تابستونت مبارک

نی نای ناااای نی نای نای :))))

تابستونم شروع شد بلهههه
ولی فکر کنم تجدید بشم :)) بابام کارنامه مو بگیره رو سیاه میشم :دی
یاد ایام مدرسه بخیر چه روزای چرتی بودا خوب شد گذشت :)))))))))

خدا پشت و پناهت و
خوش به حالت


مریم عزیز ...مریم تازه مچکرم

wish u luck



فینگرتو برام کراس کرده بودی آیا ؟

شادی 1394/03/27 ساعت 08:13

سطر دوم رو نفهمیدم مگی گلی

ای وای...

دقیقا کجاش رو شادی عزیز :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد