مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اولین ها!

تو عمر 24 ساله م به یاد ندارم صبح خونه رو به مقصد خرید نون ترک کرده باشم ... 

به لطف خدا امروز تجربه ش کردم! چقدر هم خوب و شیرین بود ... صبح قبل از 8 بیدارم شدم ، بابا و برادرک تهران بودن ... خواهرم سر کار! 

من و مادر بودیم فقط ، مامان چای گذاشت و من هم یه لیست از باید بخرم ها بر داشتم و زدم بیرون... 

پیاز و سیب زمینی خریدم و عباس آقا!(سوپر محلمون!)برام کف مرتب زد که دستم ترازوست !!!هاها ... 

حالم خیلی خوبه ، فکر کنم از این به بعد وقتایی که بابا نیستن و آقای و. عزیز برامون نون نمی خرن خودم دست به کار شم ! نون تازه خیلی خوبه ...


× من فول of انرجی هسته ام . 

نظرات 20 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/27 ساعت 13:31 http://dittany.blogsky.com

باشه باشه.
اگه من اسمم آویشنه خودم بقالتون و پیدا میکنم.حالا وایسا
آیکون کل کل کردن با رفیق خودمونی

:دی

پیداش کن

آناهیتا 1394/03/27 ساعت 00:20 http://farfalla.blog.ir

این اولینا خیلی به یاد آوردنشون حال میده.

نمیدونم چرا یاد اولین باری که رفتم بانک افتادم.
تا یه ساعت دور خودم می چرخیدم و آدمارو نگا می کردم. بعد نشستم رو یکی از صندلیا و بعد چن دقه بدون اینکه کارمو انجام بدم اومدم بیرون :))

هاهااا... من روز اول که رفتم بانک دست کسی از دوستامو گرفتم بردمش که خیلی ضایع نشم :))))))

اون همش واسه کارای بانکیشون می رفت آخه! ولی من تا 18 سالگی هیچ وقت برای کاری بانک نرفته بودم جز امضا کردن وامی چیزی :|

فدای تو مگی جون که اینقده پر انرژی هستی و قشنگ مینویسی,مخصوصا پست اخریت,حال و هوامو کلی عوض کرد

نوش جان بانوی خانه دار

حالت خوب باشه همیشه الهی

اولین ها!! منم اولین بار بعد از ازدواج اونم چند سال بعد از ازدواج یه صبح که بابا و مامان مهمونم بودن به عشق اونا رفتم نونوایی و نون تازه خریدم. تجربه قشنگی بود ولی دیگه تکرار نشد

چقدر جالب :دی
فکر کنم منم فقط تو این شرایط حاضر شم بعدن ها برم نون تازه و گرم بخرم :دی

مرسی مگ:-)

خوب باش ویرگول :-)

مهناز مامان رایان 1394/03/26 ساعت 16:08

عزیزممممم
شکر خدااا
من هم خوبم شکررر
مگیییی دیشب وقت سحر خیلیییی به یادت بودماااا

وااای چقدر هیجان انگیززز !!!

پس بگو چرا امروز انقدر خوشحال بودم

مهناز مامان رایان 1394/03/26 ساعت 15:41

سلام مگی جونم
خوبییییی
مگیی ماست سلطی چرا نخریدیییی؟

سلام مامان دوماااد :دی
خوبی ؟ من خیلی خوووبم شکررر
آخه گلدون داشتیم تو خونمون :)))))

صبا 1394/03/26 ساعت 13:06 http://royekhateesteva.blog.ir

تجربه کردن کارایی که تا به حال تجربه نکردیم حس خوبی داره.این شوق رو خوب می فهمم:)

هوم :)
اون هم تجربه ی سکانس های زندگی نرمال

سیمای 1394/03/26 ساعت 12:46

نه دیگه اونقد سنتی نیستیم مگی
من از بیشتر دخترایی که اطرافم هستن آزادترم اینجا
البته خانوادم بهم خیلی اعتماد دارن و این اعتمادو خودم بوجود آوردم براشون
از خیلی چیزام گذشتم که حالا بهم اعتماد میکنن راحت
از اینکه برا خونه خرید کنم و کارای بانکیه بابمو انجام بدم خوشم میاد
کلا کارای مردونه وار رو دوس دارم از همون اول
حالا بعدا یه چیزی بهت میگم شاید باور نکنی

:)
ما هم نیستیم خیلی ولی پدرم ترجیح میداد اینجا باشیم ...
قطعاااا هر دختری که آزاده ، آزادیش رو مدیون برخورد درستشه ... ما خودمونیم که باعث میشیم بهمون اعتماد کنن یا اعتماد رو سلب می کنیم از کسی...
خیلی عالیه این :)
کارای مردونه ... مثل بردن ماشین به تعمیرگاه حتی ...منم دوست داشتم تا یکی دو سال پیش ... الان خیلی دوست تر دارم کارای خانومانه ی زندگیم رو بیشتر کنم!
حتما بهم بگو اون چیزو

همه‎ی جناب "وونه گات"، همین که من خیلی دوسش دارم و هر روز دارم بیشتر از دیروز دوسش میدارم، تو همین آخرین کتابی که ازش خوندم، یه جایی گه می‎خواد توصیف یه هوایِ مطبوع عالی رو بگه، میگه هوا مثلِ یه دمِ صبحِ جلوی یه نونوایی، مطبوع و خوش بو بود...
اون راست میگه مگهان جان، مگه نه؟!! شما که رفتی میتونی راحت قضاوت کنی

رااااست میگه مجید خان!

راست میگه الحق...
چه عطر خوشی هم... بی دلیل نیست علاقه ت بهش گویا ...:) قطعا منم دوستش خواهم داشت.
فردا ...فردا شروع آزادی های منه

خرید خیلی خوبه
خیلی

خیلی خیلییی خوبه اصلا

سارا... 1394/03/26 ساعت 12:24

سلام...

دستگیرم کردی

این یه پست آزمایشی بود... برش داشتم ...

اما ممنون که نظر گذاشتی

دستگیرتون کردم متاسفانه :))


راستی سلام استاد جان

سپیده 1394/03/26 ساعت 12:05

مبیبنم ک مرد خونه شدی ...بابات وقت رفتن نگفت مگهان وقتی من نیستم تو مرد خونه ای ؟
سلط ماست نبود تو لیستت

بابام میگه همیشه در نبود من خریدا با تو!

انگار وقتایی که هست خریدا پای خودشه... راستی خوشحالم که امتحانت خوب بوده!!!

منم تا حالا تجربه نکردم. کلا ما صبح ها نون نمی خریم. همیشه تو پیاده روی های عصرمون، نون هم میخریم، اونم زیاد برای چند روزمون. اما خب قبول دارم صبحونه با نون تازه یه چیززز دیگه اس.

من خیلی به صبونه و تازه بودن نون اهمیت میدم!

امیدوارم اگه روزی قراره با کسی هم خونه باشم با انرژی باشه و بره برام نون تازه بخره...
قطعااا نون تازه یه چیز دیگه س یه بار حتما پاشو و امتحانش کن

شادی 1394/03/26 ساعت 11:47

ماشالله دختر خوب

مگی اعتراف میکنم منم تا حالا نون و پیاز و سیب زمینی و اینها نخریدم !!
منم باید یکبار امتحان کنم ببینم چطوریه:)

حتما امتحان کن حتما ...
این کاران که به زندگی معنا میدن :) چطور این همه شال تجربه ش نکردی ؟
من عاشق خرید برای خونه هستم !

بابا انرججججججججججججججی!

انرجججی :))

غزال 1394/03/26 ساعت 10:50 http://yaldayeshab.blogsky.com

به به خیلی کیف میدهوخرید نان تازه صبح
منم روزا ازینجور خریدا میرم. دلم میخواد،بازار گردی کنم
همیشه فول اف انرژی باشششی

خیلی عالیه غزال...
خوبه که به خودمون احترام بذاریم و خودمونو به نون و خوردنی های تازه دعوت کنیم:)

آویشن 1394/03/26 ساعت 10:41 http://dittany.blogsky.com

چقدر خوب که این حس و تجربه کردی.
منم تا زمانی که شهر خودمون بودم هیچوقت نرفته بودم نونوایی ولی اینجا به دفعات شده برم و کلا حس خوبی داره.
من ازینکه همیشه بین مردم باشم خوشم میاد،اینم یه دلیل دیگه که پیاده روی و دوست دارم.
میگم ماشالا هر پستی میزاری یه نامی از بقال محله میبری،راستشو بگو واسه تبلیغات چند گرفتی

بین مردم بودن واقعا خوبه :)

خیلی پول خوبی عایدم شده ولی دلیل نمیشه جار بزنم و دست رو زیاد کنم...
شاید بخوای بری و جای منو براش پر کنی

این بقال اون نیست! ایشون گیلکن اوشون تهرونی

سیمای 1394/03/26 ساعت 10:08

مگی من تا روزی که نرفته بودم دانشگاه مثل تو بودم
ولی دیگه بعد قبولی تو دانشگاه تو یه شهر دیگه مجبور شدم همه اینارو انجام بدم و یاد بگیرم
اصلا فکر نمیکردم روزی بتونم همه کارامو خودم بکنم
الانم که داداشم نیست و بابام هم خیلی کم میتونه به اینجور کارا برسه همه اش رو دوش منه

سیمای چقدر جالب من نمی دونستم جایی دور از خونواده تحصیل کردی

خونواده های سنتی آخه ترجیح میدن دخترشون پیششون باشه و نزدیک بهشون تحصیل کنه
منم پدرم وقتش رو ندارن کس دیگه ای این کارا رو انجام میده که در حال حاضر همراه بابان ایشونم
خیلی عالیه که مفیدی برای خونواده سیمای عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد