مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فرشته ها این اطراف پر می زنن!


مهمون داشته باشی ...از 7 صبح مهمون داشته باشی... خسته باشی ولی سعی کنی به مهمونت خوش بگذره... بیای ببینی 27 تا کامنت داری! 

بخونی و ذوق کنی ... ببینی 3 تا کامنت با محتوای آدرس لطفا! کتاب منتظر رسیدن به توعه داری ... 

و اصرار واقعی برای گرفتن آدرس ... 

اصلا می تونه حالت بد باشه ؟ می تونی خسته باشی ؟! 


+ دارم روش فکر می کنم ... آیا هدیه تون رو بپذیرم ؟! خجالت رو کنار بذارم ؟ یا ... 

+ من از همه ی اونایی که پیشنهادش رو دادن حتی یک بار کتاب رو گرفته فرض کردم . محبتتون بی اندازه ذوق زده م کرده ... واقعا دوس دارم جوری جبران کنم برا تک تکتون ... 


نظرات 10 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/27 ساعت 13:33 http://dittany.blogsky.com

آره واقعا مشتاقم یه کمپین راه بندازیم از دوستان هم شهری.حالا به قول تو افراد جدید که باشن چه بهتر.
یه فکرایی هم تو ذهنم هست که بمون امتحانم تموم شد بهت میگم که اگه موافق بودی عملیش کنیم بلامیسر

سپیده مشهدی 1394/03/26 ساعت 12:19

مگی ادرس منو بده...

آدرس تو رو بدم که کادو هام بیاد مشهد ؟!

:دی

سپیده 1394/03/26 ساعت 11:58


عالی نبود
ولی خوب بووووووووووود ...خدایا شکرت
دوست دارم مگی جون

شکررر

فرشته کتاب آور!
به نظرم کارش از همه فرشته ها جالب تره
میدونی مگی من همیشه عاشق کتاب هدیه دادن و گرفتن بودم. و همیشه هم با وسواس و با توجه به روحیات هر کس اینکار و می کردم اما همیشه برعکسش اتفاق می افتاد ینی یکی دو بار کتاب بهم دادن دوستام چشمت روز بد نبینه مخصوص گروه سنی الف! یا تکراری! اینه که بی خیال شدن و رفتن سمت هدایای دیگر!
ولی هنوزم به نظرم قشنگ ترین هدیه دنیا کتاب هست
مبارکت باشه همشون
اگر نزدیک بودیم خیلی باحال میشد می تونستیم یه عالم کتاب رد و بدل کنیم. گرچه خاطره خوبی ندارم ولی به تو چشم بسته کتاب می دادم

غش کردم از خنده !
گروه سنی الف بهسا گروه سنی الف...
واقعا قشنگ ترینه ...گرچه این هم می تونه سلیقه ای باشه:) ولی فکر می کنم اگه کسی از کتاب فروشی مورد اعتمادش هم بپرسه کتاب های پرفروش و بهتر چی هستن اقلا می تونه انتخاب درستی داشته باشه ، نه ؟
اوهوووم ... من بیام اونجا حتما باید ببینمت! نمی دونم چرا حس می کنم باید امسال رسالت به اونجا اومدنم رو به انجام برسونم!!!

آویشن 1394/03/26 ساعت 02:49 http://dittany.blogsky.com

منم میگم درخواست دوستاتو رد نکن.و مطمءن باش فرصتی واسه جبرانشم پیش میاد
راستی راجب اون نظر گروه معاوضه کتاب من واقعا خیلی دوست دارم اگه بتونیم چند نفر از دوستان هم شهری و دور هم جمع کنیم و تو این ایام تعطیلات تابستونی یه دور همی های کتابخکنی راه بندازیم خیلی خوبه.واقعا میگم.اگه خواستی دست به همچین کاری بزنی همه جوره روی من حساب کن

بله بله! شاید این کارو کردم ...
جدی مشتاقی تو هم؟ من ترجیح میدم بچه ها رو نشناسیم و صرفا برای این کار با هم آشنا شیم ... یک هیجان به زندگیم اضافه کنه یعنی :))))))
جالب میشه آویشن... بذار فکر کنم بهت خبرشو میدم حتما

به نظرِ من، هدیه رو تا جایی که میشه نباید رد کرد.... و مطمئنا دوستای شما که پیشنهاد رو دادن، بالای 99درصد همه از روی معرفت گفتن... نه مثلِ اونایی که یه هدیه میدن بعد انتظار یه چیزی رو دارن
+ زیاد نگران جبران هم نباید بود... دنیا جای خیلی بزرگی نیست... حتما فرصت جبران پیش میاد؛ حالا به طرقِ مختلف
+ پس تا جایی که میتونی و معذبت نمیکنه، هدیه رو بگیر و لذتش رو ببر
+ دمِ همه‎ی این دوستای مُصِّر برای هدیه دادن هم گرم

من اصلا شک ندارم از روی معرفت گفتن دوستانم!
ولی منم دوس دارم خوشحال کنم دوستانم رو قطعا :) اینا قطعا بی انتظار گفتن تو دنیای مجازی انتظار اصلا معنا و مفهوم نداره....
+ موافقم !
+ هدیه دادن و گرفتن خیلی خوبه و بازم موافقم و چشم ! شاید دل به دریا زدم و هدیه رو گرفتم !!!
+ دمشون وااااقعا گرممم که دلمو انقدر گرم کردن با لطفشون

سپیده 1394/03/25 ساعت 23:28

شما جیب مارو نزن جبران پیش کش
مگهااااااان فردا ی امتحان خفن دارم 20صفحه جزوم مونده نه ساعت و ببین جون من ساعتو ببین فک کن از صب چ غلطی میکردم رقص اهنگ گوش میدادم تو وبلاگا ولگردی کردن ...اخرش چی بنظرت تازه یادم افتاده فر مژم یکوچولو گیر داشت نشستم اونو درس کردم الان اومدم دیدم ددم وای من موندمو ی جزوه 50صفحه ک بدجور ازهم بدمون میاد
خدایا فردا این موقه بیام این پستو بخونم و بخندم به دلشوره امشبم
دعا کن دخترک..

الهیییی آمین از ته دلللل
ایشالا فردا میای می خونی و میگی عااالی بوده امتحان ! دعات می کنم الان شروع کن یک ساعت دیگه بیا بهم بگو چقدر خوندی ، خب ؟

بهمندخت 1394/03/25 ساعت 23:12

سلااام بر مگهان مهربان :)
من خیلی دوست دارم یه گروه معاوضه کتاب راه بندازم، به طوری که هزینه هاش هم کنترل شده باشه، خیلی خووبه، کلی کتاب خوب دارم که دلم میخواد بدم دوستام بخونن

سلام بانوووی برفی !
خیلی کار خوبیه ...خصوصا اونجا که شما هستید . من دوست کتاب خون کم دارم یا بهتره بگم اصلا ندارم :) ...
ولی کار خیلی خیلی خوبیه چه دل بزرگی هم داری که دوس داری کتاباتو قرض بدی به دوستانت!

asmani 1394/03/25 ساعت 22:52 http://asmani1111.blogsky.com/

لطفا منو شرمنده نکنید و خجالت هم نکشید خوبه که سرانه مطالعه کتاب رو بالا میبریم

پس منم باید به شما کتاب هدیه بدهم !
بعله ... خیلی عالیه ! قصد دارم یه گروه معاوضه کتاب با دوستان رشتی راه بندازم احتمالا

asmani 1394/03/25 ساعت 22:44 http://asmani1111.blogsky.com/

بانو من خیلی دوست دارم بهتون کتاب هدیه بدم پس جهت رفاه حال مشتریان محترم در اداره پست شهرتون یه صندوق پستی به امانت بگیرید تا زحمت آدرس گرفتن رو روی دوشتون تحمیل نکنیم

آقااایی علیرضا جان ...
من یه پست دارم که باید از محبت های شما شخصا بنویسم ...
چه زحمتی واقعا ... شما روی چشم جای دارید دوستان و خونه ی قلب من به روتون بازه !
گویا ترس و دلهره از شناخته شدن خونه م ندارم ... برای 3 4 مورد که می شناسمتون اقلا :) ...
لطف کردید. من واقعا خجالت می کشم مشکل اینجاست ... با اصرارهای زیادی هم که شده باز خجالت می کشم ... و دارم فکر می کنم چطور باید جبران کنم در اون صورت :) ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد