مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مکان آیس پک فروشی اون ور شهر!

من : آقا یه آیس پک شکلاتی پاستیلی لطفا  ! 

دقایقی بعد من خیره به بیرون نگاه می کنم و دست برادرمم تو دستمه!

بستنی فروش : خانوم ؟! خانوم مهندس گل با شمام بیا آیس پکت حاضره ... 

برادرم با تکون دادن دستم : مگی با توعه !میگم با توعه مگهان !!! 

من : در حالیکه آیس پک به دست با خنده و نیش باز در مغازه رو برای خان داداشم باز می کنم میگم یه چیزی ... ! جدی جدی من شبیه خانوم مهندسام ؟! :دی 

برادرم با جدیت نگاهی بهم میندازه : نه مگهان اصلا ! چطور ؟! 

من با ذوق : خب اون آقاهه بهم گفت دیگه !!! مگه نشنیدی ؟! با ذوق تمام !

برادرم با پوزخند : چرا شنیدم ! مگهان :| اون بیچاره فقط فکر کرد تو زن یه آقای مهندسی ...که تازه اونم نیستی (همراه با آه جگر سوز!) وگرنه آخه تو کجات به مهندسا می خوره؟!


+ تمام راه براش توضیح دادم مهندسا هیچی نیستن تازشم :| 

+ تا من باشم نکوبم از این ور شهر برم تا اون ورش که آیس پک مهمونش کنم ! 

نظرات 27 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/29 ساعت 02:23 http://dittany.blogsky.com

خخوشحالم که امیدت و بهم از دست ندادی.
ولی یادت باشه اونجا اول دانشکده کشاورزی بود بعد ما واگذارش کردیم به شما.الانم که میخوایم برگردیم به جنگلهای سبز لاکان حالشو ببریم

آویشن 1394/03/27 ساعت 13:37 http://dittany.blogsky.com

اینجانب آویشن
در کمال صحت و سلامت عقل ابراز میدارم که
به عنوان یک دانجوی سال هفتمی به مقام فسیل دانشکده دست پیدا کرده ام.
باشد که این توفیق شامل حال دیگر دوستان نیز شود
در پایان از تمام دوستان و دست اندرکاران خصوصا استادان محترم دانشکده که تمام مراحل رفاه حال بنده ی حقیر را محیا نمودند کمال تشکر و قدر دادنی را دارم
امضاء: رشت 27 خرداد 94
ساعت 13:35 دقیقه

:)))))))

تو فارغ بشی از تحصیل و دست از دانشگاه ما برداری صلواااااات ...:)))
آمین !

بهسا 1394/03/27 ساعت 09:02

نظر مثبتم، مثبته
خداوندا یه نت قوی به وای فای مگهان، یه حال کامنت گذاری به خودش و مبلغ کمی (دومیلیارد ناقابل) دستی به من عنایت بفرما!
بلند بگو آمین!

خییییلی تنبلم تو کامنت گذاشتن یعنی خیلییی ها ...

تو کارای دیگه اینجوری نیستم جواب دادن به اس ام اس و کامنت برام خیلی سخته :دی

بهسا 1394/03/26 ساعت 10:54

الان دلم هواتونو خواست!
میشه تو یه جعبه با ویو دریا و رطوبت جنگل برام بفرستی؟
عزیزم میتونی تو وبم خصوصی پیام بذاری

برات می فرستم همراه رشته خشکار !
نظر مثبتت چیه؟
نتم افتضاحه... در اسرع وقت یه خصوصی برات دارم! اوضاع نت بهتر شه حال کامنت گذاریم بیشتر میشه

آویشن 1394/03/26 ساعت 02:52 http://dittany.blogsky.com

والا.مگه دروغ میگم حالا 600 سال و مبالغه کردم، 50 سال که هست گیرم تو این وادی علم و دانش و ادب دانشگاه آزاد
سلام من و به پدر برسون بگو حرفشون و باید با آب طلا نوشت.واقعا درست میگن

سلامت باشی اولندش !
دومندش تو پیشکسوت دانشگاااه مایی

واااااای حسابی با این پست خندیدم:‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏‏)برادره دیگه کاریش نمیشه کرد

بله!
برادر است دیگر !

Lena 1394/03/25 ساعت 23:01

حالا من به اندازه کافى بدم میاد از پیشوند مهندس
یه استادى داریم این ترم،بعد هى به همه میگه دکتر فلانى و...
اون واسه تشویق میگه احتمالا ولى من همش حس میکنم میخواد مسخره کنه ته دلش

نه احتمالا برای تشویق اینطور میگه...
من استادم بهم می گفت خانوم مترجم به غایت ذوق می کردم !!! :)))
مسخره نمی کنه لنا جانم :دی

asmani 1394/03/25 ساعت 22:42 http://asmani1111.blogsky.com/

تو چند تا پست پایین تر سلام کرده بودم همون بقالی


فکر کردم از من یاد گرفتی سلام نکنی پسرم

سپیده مشهدی 1394/03/25 ساعت 22:28


قیافت به قنادا میخوره

:)))))))))

عالی بود ! قنادا کپلی ترن ولی :دی
خوبی سپیده جونممم؟!

asmani 1394/03/25 ساعت 22:23 http://asmani1111.blogsky.com/

بانو
شما برای ما مهندسی مهندس شادی و طراوت و جاتون اینجاست

سلام آقاااا ....

یه بار سلام نگفتی تو عمرت شما که من جواب سلام دادم :)))))))!!!
همیشه سلام میگی و من جواب نمیدما :دی
وای جام چه جای خوبیه بابای جوان...

آویشن 1394/03/25 ساعت 20:47 http://dittany.blogsky.com

میدونم شوخی بود.من و نشناختیا
خداوند باباتو برات همیشه سلامت نگه داره و سایشون همیشه بالای سر
چه تفاهمی.حالا فک کن این وسط من یه شوهر دختر عمه دارم از روزی اومده تو فامیل ما داره خودشو هلاک میکنه صداش کنیم آقای دکتر.به هر بهانه ای حتی به من 600 ساله مونده اندر خم یک لیسانس میگه خانوم مهندس که در جواب یه دکتر بشنوه ولی خبر نداره رگ خاندان ما سرش بره ازین لطفا نمیکنه.منم هی هربار صداش میکنم آقا محمود.یعنی قیافش دیدنیه ها

هللااااااک شدم از خنده :)))))))) 600 سال مونده اندر خم یک کوووچه :))) :دی دیوانه
کار خوبی می کنی ! من بابام میگه هرکی تو خونه من می خواد دکتر و مهندس باشه اصلا نیاد چون اینجا همه به اسم اون هم از نوع کوچیک خطاب میشن :)))

یعنی کلی خندیدم,کار خوبی کردی براش توضیح دادی مهندساچیزی نیستن,لااقل برای خنکی جیگرت موثره

البته من شوخی کردم !!! چون خب خیلی باهوش تر از این حرفاس و میدونه مهندس واقعی چقد خوبه
ولی خب جیگرم حال اومد دیگه :دی

آویشن 1394/03/25 ساعت 17:59 http://dittany.blogsky.com

وای مگی،یعنی داداشتت فوق العاده است.نذاشت از دم مغازه بری بیرون بد تیکه بندازه.واسش اسپند دود کن
راستی فک نکن مهندسا موجودات پیچیده ای هستن.من که اصن حال نمیکنم یکی صدام کنه مهندس چون من و یاد یه استادی میندازه که همش به مسخره جای فامیلیامون هی مهندس مهندس میگفت.تازه آدما خودشون اسم دارن،نیازی به این پیشوندا ندارن.پس خیلیم خوش شانسی که زبان خوندی جای مهندسی.
راستی اگه میدونستم اومدی سمت خیابون ما حتما میومدم میدیدمت.گرچه واسه دیدن تو برنامه ی بهتری دارم.

:)
دختررر این داستان مهندس یه شوخی بود همش پدرم یه مهندس خیلی واقعیه و من اصلا دید خاصی به مهندسا ندارم . با عرض شرمندگی خیلی هم خوشحالم که مهندس نیستم:)))
بله! ما هم عادت نداریم کسی رو دکتر و مهندس صدا کنیم تو خانواده
؛)

phil 1394/03/25 ساعت 17:01 http://philsoap.blogsky.com

من تو کف آیس پک شکلاتی پاستیلیم.خیلی طعم متناقضیه.
زنده موندی بعدش؟

شما تو چشای من نگاه کن!
الان زنده م یا نه ؟ خداییش به نظر مردیده میام ؟!
بعدم من نخوردمش که مال همون شخص متلک گو بود!

Lena 1394/03/25 ساعت 14:35

:/

من مهندسم

ما همه اعضای خانواده و خاندانمون مهندسن :دی

افتخار بزرگ من اینه که مترجمم :دی

سیمای 1394/03/25 ساعت 13:13

عالی بود

مگی میگم این عکسه گوشه وبلاگت عالیههههههههههههههه
ابروهاتم کلفته اینجا قشنگه
خنده ات به دل میشینه

مچکرم سیمااای :)

بله ابروهامم کلفته ... من چقددد با ابروهای نازک زشت تر و شیطان ترم ! باورت نمیشه

خزنده 1394/03/25 ساعت 10:24

آقااا آقااا... چرا برای حفظ آبروی خودت، آبروی مهندسا رو می بری؟؟! مهندسا خیلی چیز هستن!

فردا پس فردا شاید داداشت یک مهندس نابغه بتونه بشه ولی شما با این کارت جلوشو گرفته باشی. برو طلب مغفرت کن خواهرم. برو بهش بگو مهندسا آدم های بسیار خفنی هستن و هرکسی نمی تونه مهندس بشه

همون دیگه مهندسا خیلی چیز هستن :دی

فردا پس فردا این بخواد نابغه ای بشه می مونه به حرف من :دی ؟! میشه دیگه اگه بخواد بشه
من حدس میزنم تو رشته های انسانی موفق تر باشه ولی از بس قلم خوبی داره و درک مطلب بالا :دی

:))))))) چه برادر بامزه ای.

خعلی !

خیلی خاطره جالبی بود. من میتونم این مشکل رو حل کنم!

ببنید کلا دو دیدگاه راجع به مهندسی وجود داره، اول اینکه رشته های مهندسی خونده باشید یعنی engineer باشید، یعنی کسی که با engine یعنی موتور سروکار داره.
دومیش مربوط به کلمه " مهندس " در فارسی هست که ریشه ش از " هندسه " میاد، یعنی کسی که هندسه بلد باشه، که در این صورت من هم مهندس حساب میشم، چون هندسه بلدم.

از طرفی حافظ میگه :
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن
که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
یعنی از نظر حافظ، مهندس کسی هست که فکر میکنه و گره از مشکلات باز میکنه، یعنی به قول امروزی حل مسأله میکنه، که در این صورت بازم من مهندس هستم

بنابراین نیازی نیست یه نفر مهندسی خونده باشه تا مهندس باشه، اگه هندسه بلد باشه یا با موتور سروکار داشته باشه یا حل مسأله کنه و مشکلات رو حل کنه، مهندس میباشد.

:))
یه چیزی بگم ؟! من هندسه هم بلد نیستم البته تو دبیرستان یادمه دوسش داشتم فقط :)) :دی
دیگه خییییلی ساله دورم از هندسه هم حتی :دی ... بعدشم من دختر مهندسم احتمالا منو به بابا جانم ربط دادن مثلا ...
من مسایل دوستام رو حل می کنم :دی کافیست ؟ :))

ای جان!
ینی عاشق پستای داداشانتم!
دیشب یهو دیدم که به علت گرفتاری و ... دو سه روزه با داداشم حرف نزدم.آخه من هر روز باهاش حرف میزنم. خواب خواب بودم اما 11.30 شب بهش زنگ زدم که در دسترس نبود! الان پستتو خوندم زنگ زدم بهش سریع دلم براش از پشت تلفن پر می زد. خواب بود بچم!
ولی همون صدای خواب آلودشم که سعی کرد سرحالش کنه و بدون یک کلمه غرآلود، هم کلی بهم انرژی داد...
دیدی مگی؟ همش تقصیر تو بودا! بیدارشد طفلی، البته بهش گفتم برو بخواب و میدونم این قابلیت رو داره که باز به خوابی عمیق فرو بره خصوصا تو اون هوا!

ای جااااان!
منم عاشق روابط تو و داداشتم ! جان دلم ... بهسااا کار خصوصی دارم باهات درباره رشته خشکار :دی جان دلم ... منو ببخشششششش که بیدارش کردم
ایشالا زود خوابش ببره پسرمون همیشه هوای ما که کلاااا برای خواب ساختیده شده

سپیده 1394/03/25 ساعت 09:06

من ک هیچوقت دوس نداشتم مهندسی رو ...من از پسرای فروشنده ک مشتری رو ابجی صدا میکنن خوشم میاد ...
بفرما ابجیییییی(باصدای بم خوانده شود )

منن دوس نداشتم چون همه مهندسن :دی
البته تهران خونده ها شریف خونده ها و اینا تکلیفشون معلومه دوسشون دارم :))))))))
آبجی :)) از این واژه هیچچچچچ خوشم نمیایه:))) آبجیییی

شادی 1394/03/25 ساعت 08:07

بگیر بخواب ،اذیت میشی

چشم !

پری 1394/03/25 ساعت 07:11

وای مردم از خنده :دییییی
عالیه این پسر

:)))
رفیق شماس دیگه :دی :))))))

مگی چطور چشات باز میمونه این موقع شب؟

الان که صبح هستش البته ...

من موجود کم خوابی هستم اصولا و همیشه م چشمام بازه...
خواب رو دوست دارما ساعت خوابم کوتاهه ولی :دی

ار لذت های داشتن برادر کوچگ :دی

:دی
ایشالا عرشیاتون سرتون بیاره از این لذت ها :دی

Bluish 1394/03/25 ساعت 03:10 http://bluish.blogsky.com

داداشتجوابِ دومی که بهت داد واقعا باحال بودااااا! داداش من با این همه اذیت کردنا و تیکه انداختناش هنوز به این مرحله از جواب نرسیده :)))
+تو اَم این موقع شب بیداری مگهان! :) داشتم فکر میکردم این فاصله ی شب تا صبح چقد ساکت و غمگینانس...

جواباش همیشه خوبه :| یک جوری نابودت می کنه یعنی :| :)))
انقدررر ازش خاطره دارم که خدا می دونه !!!
خیلی آرزو داره شوهر کنم میگه امیدی هم بهت نیست ولی من ناامید نمیشم :| هعییی...

+ بیدارم خونه رو مرتب کردم . فردا مهمون می دارم سر صبح از شهرهای اطراف ... هوم ساکته اما غمگین نع برای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد