مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هوریا ! هوووریا


خب خوشحالم چیه ؟ دوستان می گفتن چشمامم می خنده همراه خودم ! تو این عکس کناری... 

حالا چشام که خوبه ! قلبم ، دستم ، اصلا تک تک تارهای موهامم دارن می خندن:))) 

والیبال خعلی خوبه . خب ؟!

نظرات 17 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/25 ساعت 18:06 http://dittany.blogsky.com

خوب شد بردیم یه نفس راحت کشیدیم.چی بود بازی با لهستان.

هوم کیف داشت !

همه ی این هایی که گفتید + اینکه لبخند زیبایی هم دارید.
وای والیبالللللل عااااااااالی بود. عااااااالی

ممنونم شااادی جان :) خیلی مچکرممم

عاااااااااالی ...بزن قدش شادی جدیده!

خوبه آدم خوشحال باشه، اینروزا آدم خوشحال کم شده

خدا رو شکر من با کجود نیمچه غم هایی که دور و برمه می تونم ادعا کنم کاملا آدم خوشحااالی هستم :دی

سپیده 1394/03/25 ساعت 08:58

مگهان جان بالام من تا بیام منظورمو برسسونم پیر شدم رفت..100 نگاه ب همون پسرس ن ب 100تا پسر نگاه کنم ک
..ن بابا چوپان جون من کلا اینجوریم... عشگ و عاشگی الان تو این فصل ایا کار درستیست؟
من درکل دختر احساسی هستم ازین جملاتم هراز گاهی میبینم خوشم میاد و تو ذهنم میمونه .... ولی اصلا تو اون وادیا نیستم چرا قبلن ی اتفاقایی تو زندگیم افتاد ولی دارم سعی میکنم راموش کنم
اصن ممنون ک بنده رو محسوس و نامحسوس زیر نظر داری
اگه جایی دیدن باز ماذا فاذام بهم بگین سوتفاهم پیش نیاد

سپیده داری یه کاری می کنی چوپانو بگیرم با خودم بیارم اونورا تو اون پاشاز دوس داشتنیتون بریم بچرخیما :دی
شامم همتون مهمون من ... :)))

تو این فصل کار درستی است عشگ و عاشگی ! زیرا فصل جفت گیری است الان

تصحیح شد ...صاب صاب 1394/03/25 ساعت 03:39

فک کردم نوشتی صاب صابک
حواسم نبود که برای مثاله ...
از تو چه پنهون فردا ، یعنی امروز ...
صبح 2تا امتحان دارم ، یکی 8 صبح و بعدی 10 صبح ...
الانم هر دو جزوه کنار دستمه اینقد خوندم چشام اینجوری شد
پاسخت رو قشنگ ندیدم.

تصحیح نکن ! صاب صابک خیلی بانمکه و من اینطور صدات می کنم زین پس...
اوه ... برو به چشمات چند ساعت استراحت بده پسر ،خب ؟
منم این سه روز پشت هم 3 درس مزخرف رو امتحان دادم .

خیلی خوبم
تو چطوری مر مرک ...؟ * خودت سانسورش کن اگه خواستی *
آره دیگه به رسمیت نمیشناسن ...
ورزش اولشون هم زورو میباشد ... البته چندتا ورزش بومی هم هست که معتقدند باید تو المپیک اجرا شن . حتمی هم مدال میآوریم !!
وطنم پاره ی تنم ، ای زادگاه و میهنم رو تو ملت طنین انداز میکنیم با مدال تو اون رشته ها ،به خودا ...
+ هی دس رو دلم نزار که خونه؛
ابتدایی که بودم بهم میگفتن سوباسا ...
با توپ میخوابیدم ، یروز تیم مدرسه ما تو مسابقات با بهترین مدرسه استان هم گروه شد و سوباسا بدرخشید ...
و دعوت شدم تیمشون ، بعد از یک هفته تمرین پشیمون شدم .
محل تمرین از خونمون دور بود و وسیله نقلیه هم نبود واسه اون ساعت ها که برگردم خونه .
گذشت و گذشت که اومدیم نقطه صفر مرزی ... از اونجا بازم تو مسابقات مدارس آقای گل شدم .
دعوت شدم تیم باشگاهی اون شهر ... بعد قهرمان استان شدیم .
بعد رفتیم مسابقات کشوری ...
با یه مینی بوس تو وسط تابستون دو روز تو راه بودیم تا رسیدیم کرمون ... هم گروه ما دبیری تبریز با هواپیما اومده بود .
مث فلسطینی های بی دفاع بودیم انگار با قلاب سنگ به جنگ تانک رفته بودیم ... تبعیض در حد المپیک ، ما شام املت زدیم اونا رفتن رستوران ... قیمت کل کفشهای ما اندازه یه کفش اونا نبود ...
البته همش بهانه اس ،بازیکن های خوبی داشتن ... باختیم .
بعدش نامه اومد که واسه علی البدل دعوت شدم اردوی تیم ملی فوتسال نوجوانان ... که چند روز بعدش رپاطم پاره شد .
جان کلام اینکه الان تو کشوی کمدم پره از لوح تقدیرهایی که خاک میخورن ... و سوباسایی که الان بهادرعبدی هم نیست .
شد فیلم هندی ها ؛
جدیدا عصرها میدوم ... تابستون هم میرم بدنسازی !
منچم هم خوبه ؟ با این اوصاف ورزشکارم ؟

اول به من بگو راس راسی فکر می کنی بزرگ شدی ؟!
صاب صابک من تو رو برادر خیلی کوچولوی خودم می دونم گرچه اونقدرا هم کوچولو نیستی و عاشق هم شدی حتی !!! :)
اسمت خیلی با مزه ست!!!
اسمم رو نمی دونستم که میدونی اصلا... ویرایش نمی کنم :) بذار باشه...
آه آه آه حیففف یکی ورزش های بومی شما و یکی ورزش های بومی ما ( کشتی گیله مردی و لافند بازی!!!) تو المپیک راه پیدا نکرده وگرته بی شک ما پرچم رو به اهتزاززز در می آوردیم :دی
هعی... نبودم اون زمان برای برادر جانم کتونی خوب بخرم که بیشتر تر بتونه بدرخشه... گرچه من به امروزت بیشتر افتخار می کنم پسر ... تو آینده ت بی اندازه روشنه...بی اندازه:) خودساخته ای ... ماشالا!
عالیه که می دوی ! بدنسازی هم خوبه... ! من اگه روزه نمی گرفتم که حتما می رفتم:)
ورزشکاااری...
راستی اهالی اونجا اهل سنتن دیگه ؟ بله ؟ یعنی شمام هستی دیگه؟ :)

والیوال خعلی خوبه :-)
یلحظه رفتم تو جلد پیر های ایلمون...
به والیبال میگن والیوال
فوتبال : توپان
کشتی : زورو
ورزش های دیگه رو هم رسما به رسمیت نمیشناسن ...

خوبی برادر صاب صاب ؟!
بابای منم همینطوری با تکرار بخش اول نامم صدام می کرد و هنوزم همینطور صدام می کنه
گاهی یه ک! هم تهش میذاره... مثلا صاب صابک:))

ترکیدم از خنده! به رسمیت نمی شناااسن ؟! شما اهل ورزش هستی فرزند ایل نشین :)؟

والیبال خیلی خیلی چسبید امروز.... به قولِ دیگران، فازِ اسیدی داد
هوررریا.. هوریا
من تا حالا نگفتم هورریا... ببخشید اگه بدطور تلفظش میکنم

هوریاااااا با جیغ و ذوق باید بگینا :)))

بلدین چه جوری :)) ؟! به چه کارایی وا میدارم من دوستانم رو :)))

کلا تو دختر ناز منی و خیلی ماهی
من از آدم هایی که با چشم هاشون هم میخندن خیلی خوشم میاد چون خودم چندین ساله که از ته قلبم نخندیدم ولی میمیرم برای چشم های شیطون و شیرین و با نمک, اینم بگم که خودمم دارم کم کم اینجوری میشم :))
شیطون بلا :))

مهربووون :)
خیییلی خوبه که شیطون شدی... شیطونا زندگی رو خیلی ساده تر می گیرن آخه ...
خوشحااالم برات :*

سپیده 1394/03/24 ساعت 23:22

من نه اون نگاه میکرد...
اصن گیرم من نگا میکردم چ موشکولو داره خاهرم اگه هدف ازدواج باشه حلاااااااااااااااااااال... نه ی نگا شما 100بار نگا کن...نیت خیلی مهمه میفهمی

سپیده به قول چوپان نه انگار تو یه طوریت میشه ...
:))

یه نگااااه به هزاااار نفر ؟ بد به عرضتون رسوندن گیزیم ! بددددد

چوپان 1394/03/24 ساعت 23:17

یه نکته ظریفی رو بگم؟
توجه کردی سپیده وقتی میاد وب تو به طرز عجیییییییییبی رمانتیکه؟:))))
یه مدته زیر نظر دارمش
سپیده اینجا یاری چیزی گم کردی بالام جان؟

چوپان ما اینجا پسر پسر مجردی چیزی داریم :))) ؟
راس میگی انگار دلش گیره ...
نکنه فک می کنه من پسری چیزی هستم ... یا خدا خودت پرده بردار از این راز مخوووف:)))
کلا رمانتیک شده نگران کننده س

سپیده 1394/03/24 ساعت 23:14

بخودت نگیر مگ نگاه پسری ک امروز داش نگام میکرد
حالا من بی حیام یا تو؟؟؟ خب معلومه یا تو

من می دونم با من بودی ؛)

تو به پسر نگاه کنی ! عمرااا

سپیده 1394/03/24 ساعت 22:46

بعضی نگاه ها صدای قشنگی دارن

کدوم نگاها ینی ؟

Bluish 1394/03/24 ساعت 22:28 http://bluish.blogsky.com

دخترعمه‌ت معلومه دوست داشتنیه :دی

خعلی اصن لامصصصب ! :دی

ایشالله همیشه بخندی بیشتر از همه دلت بخنده
خیلی وقت بود این آدرس رو ساخته بودم ! منم هجرت کردم

ممنووونم
خوشحاااالم کردی راستی راستی !
لینک شدی بانو

Bluish 1394/03/24 ساعت 21:47 http://bluish.blogsky.com

عه تو هم میگی هوریا!؟ فکر میکردم این واژه فقط توی فرهنگِ لغتِ مشترکِ من و داداشمه :))))
امیدوارم همیشه خوشحال باشی مگهان:)
والیبال خوب است! خب! اما بدمینتون خوب‌تر است! خب!؟

اوهوم ما همگی میگیم هوریا ! هوریاااا
ممنانم :دی
بدمینتون منو یاد دختر عمه ی خیلی محبوبم مت می ندازه ! اسمش متینه ما بهش میگیم بت بد! مت متین، بد بدمینتون:دی

فاطمه* 1394/03/24 ساعت 21:46

ایشالا همیشه بخندی خانم زیبا

فاطمه جانم مچکرم :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد