مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بقال سر کوچمون!

این اطراف ما یه بقالی هست که هربار بری تو مغازه ش میگه ماست نمی خواین ؟ 

ماست سلطی ! دقت کنید ... ماست سلطی ... نه احیانا سطلی :| 

چه اصراریه عدل رو واژه ای که ضعف داره مانوور بده بنده خدا آخه ؟! 


+ حالا بهش گفتم ماست نمی خوام! اومد بگه شیر چی ؟! گفت سلط چی :| ؟ اوه ببخشید منظورم شیر بود!!!

+ دوستان اگه ماست سلطی می خواین فقط بیاین از این سوپری سر کوچه ما بخرین! سلطشم می تونید گلدونی چیزی کنید :| خدا شاهده خودش این ایده ی ناب رو داد. 


نظرات 27 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/26 ساعت 10:48 http://dittany.blogsky.com

تو آدرس و بفرست.من کاری میکنم تو همین هفته بره تو کار پاکبان

آویشن 1394/03/26 ساعت 03:01

آدرس جناب همساده رو تو تلگرام واسم بفرست تا از خجالتشون در بیام برم حسابی ماست سلطی بگیرمط

:))))))

کاله میاره فقط ها

asmani 1394/03/25 ساعت 22:27 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
میخوام سوار تاسکی بشم بیام اونجا یه سلط ماست بخرم شصخاً خیلی ماست سلطی دوس دارم

:)))
سلاااام آقا
بیا !فقط بگم این آقا ماست سلطی رو بده بهت 6 7 تا چیزم تو پاچه ت می کنه واسه مها:))
عادت داره هرچی می خوای چند تا چیزم بزنه تنگش :دی

آویشن 1394/03/25 ساعت 20:54 http://dittany.blogsky.com

خب هرکسی یه سلیقه ای داره و سلیقه ی تو هم محترمه
اتفاقا این ماست سطلیشون پر طرفدارترین ماستشونه.ما هم بیشتر اوقات از همین میخریم.من دوغ گازدار زیاد نمیخورم چون یکم معدم و اذیت میکنه وگرنه مزه کفیر و خیلی دوست دارم.
آره سبزی.تو هر کدومش میتونی یه نوع سبزی خوردن بکاری ،نگاه چه مفتی مفتی بهت ایده میدم.کیه که قدر بدونه

مووووچکرمممممم
ایده هات رو بیار به این همساده جان بده ! خب ؟!

:))

آویشن 1394/03/25 ساعت 18:16 http://dittany.blogsky.com

مگی،چه بقال بانمکی دارین ولی جدا تا زمانیکه سطلی پاکبان وجود داره چرا میری سراغ پگاه.دلت میاد آخه
تازه سطلشم بزرگتره جای گل میتونی توش سبزی هم بکاری

:)))

من از دوغ و هیچ چیز دیگه ی پاکبان خوشم نمیاد ولی ماست سلطی بزرگش خوبه به نظرم بقیه چیزا رو پگاه می خرم . دوغ کباب / کفیر / گازدار !این سه نوع رو دوس دارم ...
سبزی:))

شاید نمیتونه
بعضیا واقعا تو تلفظ بعضی کلمات مشکل دارن
دست خودشونم نیس
غیر ارادیه

خب بله !

ولی چه اصراری برای فروشش داره :))) ؟! هی سلط ببر سلططط

ریکس ( ریسک ) هم هس !

بله بله!

منم سلط میخوام !

برای چه کاری ؟!

ایده بده سلط بگیر ... :دی

بیـدار 1394/03/24 ساعت 21:19 http://sonno.blogsky.com/

یکی بخرید پست کنید برام
سلط میخوام

نه خب همینجوری که نیست !
بگو واسه چی می خوای آخه خواهر/برادر من :))))))
گلدون ؟ یا ایده بهتری داری !؟

زری 1394/03/24 ساعت 20:29 http://asemam-abri.blogsky.com/

خوب سلط قشنگتر از سطل هست اینو من قبول دارم
اینکه شما فک میکنی ایشون دانسته مانور میدن خطاست چه بسا اون بنده خدا ندانسته در حال مانوره؟؟؟هوم

نکنه تو هم میگی سلط :))) ؟
ببین منم به فلاسک ! میگم فلاکس :))) این چیزی از ارزش های ما کم نمی کنه ، خب ؟! :دی

عمو 1394/03/24 ساعت 15:40

عامو سلط نمی خوای ؟

ببرین دیگه بابا :دی

فلاکس و دیکس و ماکس رو هم به این لیست اضافه کنید.

اعتراف می کنم من فلاسک رو فلاکس می گم و خیلی هم خوشحالم باهاش :)))))))))))))

واااای یاد مامان بزرگم اتفادم که طفلی همیشه می گفت در رو "قلف" کنید و ما نوه هاهم پقیمیزدیم زیر خنده و عصبانی می شد که اخه ما به چی می خندیم

ای جانم !
این یکی از خاصیت تهرونی هاستا قلف و سلط و اینها :دی

کبریت هم شنیده شده کر بیت میگن:دی الهی چقدر دوس داشتنی هستن پیرا

اف 1394/03/24 ساعت 12:22

منم سلط می خوام

تو فکر اقتصادیت خوبه بگو با سلطا چی کار می خوای بکنی :)))))
گلدوووون :)))؟!

سیمای 1394/03/24 ساعت 08:56

بقالتون خیلی با حاله

ناجوووور

سیمای کجا ؟ بیا یه سلط بخر دیگه :| واسه خونتون گلون نمی خواین ؟
می تونین توش خرت و پرتم بریزید خیلی خوبه :دی

بهامین 1394/03/24 ساعت 01:46

چه تبلیغی واسش کردی

خدا شاهده راضی نیستم از اصفهان ماست سلطی بخرینا!
فقط از آقای همسایه ی ما باید ماست خرید آن هم از نوع سلطی :|

کارآفرینِ برتر : )))

:)))))))

خزنده 1394/03/23 ساعت 23:14

بقالی سر کوچه ی رفیقم که هر از چندگاهی می رم خونه شون روی "چی پف" فوکوس داره. می گی آقا نسکافه بده... می گه: چی پف؟؟ آقا یه پاکت مارلبرو بده... چی پف؟؟

یه رفیقم گفت می خوام برم توو بگم چی پف می خوام. رفت گفت: آقا چی پف دارید؟ بنده خدا همچین خوشحال شد گفت: آره داریم. رفیقمم همینجوری بدون حرف برگشت اومد بیرون

حالا شما هم برو یه بار بگو ماست سلطی می خوام ببین چه حسی بهش دست می ده

خداااا شاهده داییمو هفته پیش فرستادم بره ماست سلطی بخره ! کور شم اگه دروغ بگم نداشت :))))))) گفت همین پیش پای شما آخریشو دادم رفتتت

چی پففففف :)))!!! اسمش قشنگه می دونی ؟! ولی به درد نمی خوره تو پوست چی پف می تونی گلی چیزی بکاری محض رضای خدا ؟! ولی تو سلط می شه :دی

سپیده 1394/03/23 ساعت 23:12

ترکا میگن سطیل
سلط چقدم سختههههه

این آقا تهرونیه ها خیییلی آدم با کلاس و خوش تیپی هم هست :))

ترکا به نایلون میگن لایلون ، نه :|¿ یا من بد می شنوم :))

مگی هنوز شما نمیدونی که سلط درسته نه سطل؟! واقعنا دختره بی سوات

چرا دیگه من یاد گرفتم این چند وقته :دی
والا دیگه می خوام درستشم بگم به دهنم نمی چرخه :|

فاطمه 1394/03/23 ساعت 22:37 http://vessels.blogsky.com/

میخواد روی نقطه ی ضعفش تاکید کنه چه بسا نقطه ی قوتش بشه اصلاً :)))

والااا :))) جون عمه ش !!!

نه خیر اونقد از خودش مطمینه که بی شک اگه بهش بگم سطل درسته بدبختم می کنه تو حرف خودشو به کرسی بشونه :دی

پونه 1394/03/23 ساعت 22:24


گلدون


همیشه بخندید

ای وای من

چیه سلط می خوای ؟

Bluish 1394/03/23 ساعت 21:46 http://bluish.blogsky.com

عاالی بود مگهان!!!

خعلی اصن!

بهسا 1394/03/23 ساعت 21:29

حالا ماست سلطیش چ مارکی هست؟؟اوه چ ایده ی جدید و نابی به مغز کسی عمرأ برسه چنین چیزی:‏|‏

این سلطی های کاله رو دوس داره بفروشه چون سود بیشتری داره
ولی منم با سلطی پگاه گیلان موافقم :دی ...
دوغ نمی خواین ؟ دوغ کباب تبریز (پگاه) محشره

چوپان 1394/03/23 ساعت 21:20

من "ماستهای هم زده سلطی" پکاه گیلان رو شدیدا توصیه میکنم!
همین

من توصیه نمی کنم :دی :)))

میگم چیزه ! مدیر تولید پگاه به اون ماستا میگه هم بزن بخور :)))) عررر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد