مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اندر احوالات بی خوابی


بی خوابی به سرم زده ، یک کتاب تازه از قسمت خوانده نشده ها برداشتم . یادم هست که برای کسی هدیه گرفته بودمش با آنکه نامش هیچ مورد پسند واقع نشده بود . خانم کتاب فروش معرفیش کرد و از تعاریفش اینطور حس کردم که باید کتاب لایت خوشمزه ای باشد . اما نشان به آن نشان که 4 سال در کتابخانه ی کوچکم خاک خورد. مادرم خواندش گفت بدچیزی نبود ، بخوانش. 

نمی دانم اصلا چه شد که امروز از بین کتاب های نخوانده یا حتی نیمه کاره ام این را برداشتم و به دلم نشسته تا اینجای کار! 

یک نویسنده ی ترک ، شاهزاده کوچولوی دیگری نوشته که خواندنش خالی از لطف نیست . 

رز گمشده ... بیشتر ازش خوام نوشت .

نظرات 11 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/29 ساعت 11:16 http://dittany.blogsky.com

چرا کاخ آرزوهای جوون مردم و خراب میکنی؟
الان من با چه روحیه ای برم این دوتا امتحان باقیمونده رو بدم.الان افسرده شدم دیگه

افسرده نشو برو بشین پای درست ایشالا پاسشون کنی تموم شه بره پی کارش

آویشن 1394/03/27 ساعت 13:42

چرا آخه؟لازم شد پس حتما یه صحبتی از نزدیک داشته باشیم.
همچین بهت روحیه بدم که فرداییش بری تو تیم فوتسال نوجوانان ثب نام کنی
اوا راس میگی.عکسمو دیدی.ای شیطون(شیطونشو غلیظ تلفظ کن)نگو که عاشقم شدی آخه میدونی که من هنوز قصد ادامه تحصیل و این حرفارو دارم
من تره ره غش

نه بابااااا فک کن من عاشق شم !
کی ؟! نه واقعاااا کی ؟! من ؟! من عاشق شم مثلا :|¿

آویشن 1394/03/26 ساعت 03:07 http://dittany.blogsky.com

خوبه حالا تو هم هی جو بده.هرکی ندونه فک میکنه چند سالته.
همش یه کم اونور 20 ای سنی نداری که
تو پوست من و از کجا دیدی؟نکنه تو وبلاگت دوربین مخفی، سی سی تی وی چیزی کار گذاشتی؟خب هماهنگ میکردی تیپ بزنم بیام جلو دوربین.اینجوری که بد شد جلوی هوادارام(آره ارواح خالم)
والا گل آویشن که بنفش رنگش.حالا تو هر رنگی تو تونالیته ی بنفشم بخری من ازت قبول دارم
یهو چه مودب شدم.اصن به من نمیاد.بهتره برگردم تو همون موود دیوونه بازیم

هاهااا :)))
من یه توهمی دارم به نام توهم خود پیر بینی :دی
توهم جالبی هم هست تازه!
دیگه عکست رو که دیدم می تونم تشخیص بدم دیگه هوم ؟

آویشن 1394/03/25 ساعت 21:00 http://dittany.blogsky.com

آره خب معمولا تو رختخواب کتاب بیشتر میچسبه و آدمای عادی اینکارو بیشتر میپسندن.ولی تو که من و میشناسی،کلا آنورمالم.تصور کن من هرشب یا با موبایل یا با لپ تاپ حداقل 1-2 ساعت موزیک گوش میدم با هندزفری اونم با صدای بلند.
به احتمال زیاد تا 30 سالگی نشده کر میشم.از همین الان یه سمعک واسه اون دوران واسم کادو بخر تولدم بهم بده.قربون دستت فقط رنگشو طوری انتخاب کن که با پوستم ست بشه

از دست تو :دی
من خییییلی ساال با گوشیم می خوابیدم و آهنگ اونقدررر پلی میشد تا شارژ باطریم ته بکشه و به ملکوت بپیونده ! خیییلی سال ...
ترک عادت کردم و فعلا موجب مرض هم نشده :دی
پوستت گندمی عست دیگه بله؟

آویشن 1394/03/25 ساعت 18:19 http://dittany.blogsky.com

بی خوابی خیلی خوبه.تو سکوت شب هیچی مثل خوندن کتاب یا دیدن فیلم یا گوش دادن به یه موسیقی حال آدم و خوب نمیکنه.
حرف از شازده کوچولو زدی و من و یاد رفاقت انداختی

هوم ... مخصوصا کتاب خوندن ... موسیقی رو در طول روز دوست تر دارم...

بی خوابی
دیشب به منم سرایت کرده بود

بیماری دوران امتحاناته گویا !

سپیده 1394/03/23 ساعت 11:52

حتما داره دیگهههه معتاد ک شدی ..این روزا هوس چیزای خوشمزم ک میکنی لابد مغایرت داره دیگه

ای بابا :-"
ایشالا نمیفتی گل !

کاکتوس 1394/03/23 ساعت 11:45

اشفته ام هنوز
خوابم نمی بره
انگار که یاد تو
ازخواب مهم تره
یاد این اهنگ افتادم

این آهنگه کی بووود ...
ای وای چرا یادم نمیاد

کاکتوس 1394/03/23 ساعت 10:51

سلام ابجی خانوم
یه کتاب هست میگم دوست داشتی بخون قشنگه اقا الان یادم نمیاد
یادم اومد معرفی میکنم
ببخشید کاکتوسه دیگه

سلام
عالی بود :))) الان میگم یادم رفته

اسم و مشخصات بده خو:-D

نمیشه خو :دی

بذا تموم شه. شاید خیلی هم خوب نباشه... نمی خوام بیخودی خرج روی دست دوستان بگذارم:)) تا صفحه 130 ارزش خوندن داشته.
تموم شه برات می فرستمش کادو اگه خواستی :دی ارزون تر از خریدش میشه:))؟!

امین 1394/03/23 ساعت 05:42

سلام مگی
بی خوابی چرا , اونم تو , تو که دختر خوبی هستی

سلام آقا
خوب بودن مغایرت داره با بی خوابی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد