مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نمونه سوال امتحانی!


دونات چیست ؟ دونات به دو دیوانه ای گفته می شود که هیچ شبیه به هم نیستند ، یکیشان شکلاتی ست و دیگری وانیلی . دونات شیرین است اما نه آنقدرها که دلت را بزند . دونات یک حلقه ی متشکل از دو دیوانه است که در جایی که نباید همدیگر را یافت می ، کرده اند . 


+ دوستی های دوناتی را دوست دارم .

نظرات 17 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/26 ساعت 03:11 http://dittany.blogsky.com

دونات + شیرینی ناپلءونی

اوه !
دلم خواست آویش...

آویشن 1394/03/25 ساعت 18:27 http://dittany.blogsky.com

به به.مگی میبینم که تو هم طرفدار دوناتای ماهانی.کلا کیک و شیرینیای ماهان خیلی خوشمزه هست.
البته من کلا بنده ی هر نوع شیرینی و خوراکی هم هستم و این رابطه بین من و غذا جدانشدنیه.مخصوصا دونات شکلاتی .وااااآی من

بله بله !
کیفیتش در حال حاضر بهتر از جاهای دیگه ست منهای اون کیکی که ماه پیش ازش خریدیم و واااااقعا مونده بود ! واقعا ...
دونااااات می خواممم!

قربونت برم عزیز دلم ,منم میخونمت خصوصا از کار که برمیگردم نایی برام بمونه میخونمت اگر کامنتی نذاشتم دیلل بر بی معرفتیم نیستا به خدا خستم ,شهر جدید خوبه از تهران بهتر نیست ولی شکر خدا داره خوش میگذره فعلا مگر اون قسمت بیکاریش که ایشالا با یه کار خوب پر میشه نه این کار فعلیم :(

تو به حقت خواهی رسید فاطیماااا مطمین باش :-*

عزیزم مگهان زندگی آدم پر از اتفاقآی تلخ و شیرینه.بالا و پایین زیاد داره کم کم به این نتیجه میرسیم که همه ی اتفاقا عادی بوده افتادنش.زندگیت پر از اتفاقآی شیرین

بله رویا جان
برای شما هم همینطور...

خزنده 1394/03/22 ساعت 19:22

دیگه کم کم داری غیرتی م میکنی برم از دوناتای قهوه فروشی محل یه عکس بگیرم نشونت بدم افسردگی بگیری!

دکستر مورگان هم عاشق دونات بود. مخصوصا اینکه پشت فرمون حین رانندگی بخوره

می شه بری و عکس بگیری :| ¿
قطعا اونجایی که شما هستی دونات های بهتری داره و باید بگم به شدت هوسش رو کردم الان...

هعی .. منم عاشق خوردن دونات هنگام رانندگی هستم حتی پس چرا من مورگان شدم:|¿

فوق العاده بود تعبیرت عزیزم

اوه ممنونم بهامین عزیزم

گفتی دونات و ضعف رفت دلم مگی تو منو اخر میکشی با این چیزهای خوشمزه ای که دربارش مینوسی

چرا ذهن و معده ی من همش حول محور خوردن می چرخه آخه ؟
فاطیمای گل ایام امتحانات خاموش می خونمت :دی
ای کاش مجبور نبودین از شهرتون دور شین ... و ای کاش زود عادت کنی و جاهای خوب اونجایی که هستی رو کشف کنی:*

Bluish 1394/03/22 ساعت 16:30 http://bluish.blogsky.com

دوستی های دوناتی خوب است!

خیلی خیلی خوب است .

سپیده 1394/03/22 ساعت 12:54

اینچنین دوناتی ارزوست

بله !

اینچنین دونات و دوناتگیمان آرزوست !

چوپان 1394/03/22 ساعت 10:29

همینطوری رفته بودم میل باکس صبحگاهیمو چک کنم
تو خبرهای یاهو بود:
https://ca.screen.yahoo.com/buzz-feed/tim-hortons-vs-dunkin-donuts-152002663.html
.
دونات منو یاد مترو میندازه!دونات رضوی !
:)
ولی بچه تر که بودم منو یاد کلاس زبان مینداخت و داستان ساخته شدنش.

برم ببینم چی بوده تو میل باکس امروزت ؟
دیشب می خواستم برات یه ایمیلی بفرستم :) نشد ! حیف صبح می دیدی دیگه
.
من هرگز سوار مترو نشدم!
.
من از دونات صنعتی بدم میاد و فقط دوناتی می خورم که یک ساعت پیشش پخت شده باشه.
دونات ماهان از همه دونات های رشت خوردنی تره !
.
هاها داستان ساخته شدنش... تو همون کتاب خوشگله می خوندین اینم :دی ؟

غزال 1394/03/22 ساعت 09:28 http://yaldayeshab.blogsky.com

به ببه. دونات میخواهمم. امروز میرم میخرمشونن

عزیزکم :))

عین خودمی یعنی ! تا حرف از چیزی بشه و دلت بکشه می ری می خری :دی :*

از حالا بگم نوش جونت گل

شادی 1394/03/22 ساعت 09:27

ما هم شما رو دوست داریم

مثلن قرار بود شما جای ما دونات بزنید :دی

فعلا موضع برگشت !!!

رفتم دیدم دونات نداریم :( هاها

قهوه خونه میشناسم که تا صبح باز باشه ، اما شیرینی فروشی نه ، :دی

خب دیگه چیزی به صبح نمونده !
می تونید به دونات جان برسید ؛)
جای من هم از خوردنش لذت ببر فقط آقا

شیرینی دونات دیگه :دی
دوستان به جای ما...

دونات های اون ورا بهتر از دونات های رشتن ...
پس بخر و جای منم بخور !

دلم دونات کشیده ، این وقتِ شب...
دلم، بدجور، دونات کشید...

شیرینی دونات ؟!

یا دوناتگی ؟! :|
× میشه من جای شما دونات بخورم ؟ داریم آخه ... امروز خریداری شد !

سلام
چرا "در جایی که نباید"؟؟؟

سلام

شاید... نمی دونم . صرفا نظرم اینه که نباید ......
شاید چون اینطوری ممکنه به رسالتشون نرسن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد