مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نات هایی که زوجن!

یه روزی روزگاری ، یه nut* بود تو دنیا که همیشه عاشق دیوونه هایی بود که شبیه خودش نبودن ! در واقع شبیه هیچ کس نبودن . 

یه روزی وقتی به نات بازی هاش ادامه می داد ، یکی اومد و یهو دستشو گرفت . گفت من وقت ندارم واسه دیوونه بازی ... اما دخترای دیوونه مثل تو رو جالب می بینم .

من نمی خواستم سر و کله ی یه نات تو دنیام پیدا شه... اونم نمی خواست همه روزشو مشغول بازی با یه نات مثل من شه . اون رسالت مهم تری تو زندگیش داشت . اما یه روزی ، بی هوا وسط بازی کردناشون دیدن که ساعت هاست مشغول بازی با هم شدن ...نات ها دیدن که روزهاست که با هم دو تا شدن ... 

با هم جفت شدن... 

تبدیل شدن به یه حلقه ی خوشمزه  ... 

یه حلقه ی خوشمزه به اسم دونات! 


+ Nut : دیوونه و خل وضع ... 

+ این پست عاشقانه نیست . دوستانه و خل وضعگونه است !


نظرات 10 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/25 ساعت 18:30 http://dittany.blogsky.com

فک کن فقط 1% من این متن و از بعد عشقولانه دیده باشم.
یعنی در اون صورت تو باید به موجودیت من شک میکردی.میدونی اولین چیزی که اومد تو ذهنم چی بود؟آجیل.
مرسی گردوی خوشمزه ی من بابت این پست سراسر خوردنی

هاها...
عاشقانه نبود ولی دوستانه ی عمیقی بود :)
اوممم ... عاشق خوردنی هام

باران 1394/03/22 ساعت 17:39 http://baran-94.blogsky.com/

سلام
یه سوال :
مگه بقیه پست هات عاشقانه است ؟!:دی


+یکزمانی عاشق دونات بودم یادمه وقتی میرفتیم مشهد کلی دونات بار میکردیم
ولی الان دیگه رغبتی به خوردنش ندارم :))
نوش جونتون.

سلام
جواب :
نه نیست ولی من هر پستی بنویسم که حرف از لحظات خوب با یه کسی! داشته باشه بعدش دوستان ذهنشون منحرف میشه به سمت داستان های عاشقانه و تبریک دریافت می کنم حتی ؛)

+ پس چه خوب شما هوس نکردین . باعث هوس خیلی ها شد من شرمنده شدم:دی

فاطمه 1394/03/22 ساعت 16:46 http://vessels.blogsky.com/

خیلی بامزه بود مگی ِخلاق
دونات میخوااااام من


مگه شما ها به من بگید خلاق !

دونااات... منم می خوام الان !:)) نداریم دیگه

باران 1394/03/22 ساعت 14:15

: )

خورشید جاودان 1394/03/22 ساعت 13:03

مگی عاشق این پستت هستم چون یاد اور خیلی چیزا بود دیشب تا الان کلی بهم خوش گذشت راستی امروز مسئله حجله هم ختم به خیر شد جریان رو تو ادامه پست نوشتم دوست داشتی برو بخون تا بفهمی اخر هر کار خرابی رو فقط من میتونم درست کنم نه کس دیگه (خورشید شدیدا خودشیفته ) :))
خل بودن یه نعمتیه که خدا بهم داده با این همه سختی که تو زندگیمون داشتیم اگه نات نبودم زندگی به من وهمسرم خیلی سخت میگذشت همسرم میگه عاشق این دیوونه بازیاتم چون باعث میشه زندگی راحتت بگذره
راستش نباید به خودمون بگیم خل چون ما خل و دیوونه نیستیم خیلی هم عاقلیم بعدشم باید به وجود خودمون افتخار کنیم چون مثل روغن برای چرخ دنده های زندگی هستیم اخی خودشیفتگی چقدر خوبه ادم قلمبه احساسات میشه وقتی خودشو تحویل میگیره

خدا رو شکر که خوش می گذره
:) خدا حفظت کنه برای خانواده
بله بله...
خودشیفتگی عالیه

ها ها... هو هو...
مگهان یه چیزی به ذهنش رسیده که هر کسی بهش توجه نمیکنه...
خیلی خوبه... میدونستید اساسا هنرمندا هم اینجورین؟! یعنی مثلا اونا هم همون چیزی رو میبینن که بقیه میبینن، اما از زاویه ای بهش نگاه میکنن که به فکرِ کسی نمیرسه.
+اِ ؟؟؟ فحش؟!
معلومه که منم یه ناتم... تازه، دُزمم خیلی بالاست...
انقد که خیلی وقتا خودمم اُوردوز می کنم

خب مگر اینکه یک نات بخواد مگهان رو ربط کوچکی به هنرمندها بده !!!

+ من به خودم میگیرم و میگم من هم هنرمندم پس !!! چون از زاویه ی دیگه ای به مسایل نگاه می کنم :|
+ هرگز اوردوز نکردم از نات بودن خودم :دی باید تجربه ی جالبی باشه

اولش اصلا توجه نکردم که nut همون خلِ خودمونِ... "دونات"!! جالب گفتی مگهان جان!!
+ اما اینها رو ولش..اصلِ قضیه اینه که میخوام بگم:
من معتقدم برای انجامِ کارای بزرگ، همیشه باید یه مقداری خُل و گیج بود... در مورد ادبیات که صددرصد مطمئنم... تو علوم مختلف هم، نمونه ش زیاده...
از اولر بگیر تا آدام اسمیت و اینشتین و پاسکال و.......
+ نات ها، کارشون درسته... نات ها همون هایی هستن که زندگی روی زمین رو قابل تحمل میکنن

هاها ... من امروز به این ماجرا دقت کردم که دونات معنیش چیه !!! ؛) :دی
خیلی خوب گفتی و باهات موافقم ...
هوووممم

+ اگه فحش و ناسزا تعبیر نمی کنی باید بگم شما خودت از نات های خوب روزگاری !

خورشید جاودان 1394/03/22 ساعت 01:21

همسرم هم یه دیوونه مثل خودمه وگرنه الان سه نات نبودیم
کلا از قدیم گفتن دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید بعدشم دیروز این پستای خل وچلیتو نخونده که یه دونه از اون عاقلیاشو خوند پی به درونت برد حالا فکر کن نات دوناتم بخونه گفت چی میخونی منم یه دونه از اون شسته رفته های اتوکشیده ی عاقلیاتو نشونش دادم پز بدم ببین چه دوست عاقلی دارم برگشته با خنده میگه دوستاتم مثل خودتن اونم از پسرش که جلو شوهر عمش ازم می پرسه مامان حجله چیه ؟ نوشتم برو بخون تا بفهمی ما خانوادگی با خل وچل بودن کسی مشکل نداریم چون خودمون.........

؛) خیلی هم عاقلید شما !
واقعا این پست شک رو به یقین بدل می کنه !!!:)
:))) ای بابا پست عاقلانه هم هست مگه ؟! داریم مگه تو این وبلاگ !!!

خورشید جاودان 1394/03/22 ساعت 00:43

کلا خدا شفامون بده اقا تکلیف اونایی که اول دونات بودن بعد شدن سه نات حالا هم قراره چهار نات بشن چیه ؟ یه قصه هم واسه اونا بگو یعنی925 چه هی دلمونو اب می کنی ویاد ایام جوونی می اندازیمون ؟ مگی همسرم پستاتو میخونه یعنی ما خانوادگی وبلاگ میخونیم با خوندن اولین پستت برگشته میگه دوستاتم مثل خودتن میدونی که منظورش چیه همون خل بودنمون رو میگه کلا این بشر اگه یه روز خل ودیوونه بودنمو به رخم نکشه روزش شب نمیشه که ولی من عاشق خودم ودوستای خل مثل خودمم
.......................
خیلی خوشحالم که حالت خوب شده خدا رو شکر

ای بابا آبرو برای ما نذاشتی خورشید جان ... خجالت کشیدم به شدت!!!

اینجا هرچه کمتر آقایون رفت و آمد کنن بهتره... می ترسم فک کنن همه ی هم جنس هام مثل من خل و چل هستن !

بغل و حس های خوب برای 4ناته شدنتون ایشالا !
خیلی خوشحالم که برای یه بارم شده وقتی تو حالت خوبه منم خوبم:دی یادته میگفتی رابطه عکس دارن حال خوب من و شما :دی ؟

Amer 1394/03/22 ساعت 00:34 http://8m8a8.blogsky.com

همیشه بخندید :دی
گرممم بخندید اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد