مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دونات :)


بهترین عصرونه ی خرداد من ، چای و دونات ...  

یه نات که منم و اون یکی هم نات هم یک نات مثل خودم ...... 


+ این روزا بعد معتاد دونات شدم ... !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده 1394/03/22 ساعت 00:56

معتادا مجرم نیستن بیمااااارن
ای معتاد

:دی

منو یاد هم اتاقیم میندازی:))

خودشو با دونات خفه کرده

البته ماجرای دونات من کمی متفاوت از دونات خوری های دوست جان شماست :دی

سیمای 1394/03/21 ساعت 23:56

نوش جونت

مچکر !

خورشید جاودان 1394/03/21 ساعت 22:44

من که همیشه دلم سه نات خواسته یکیش خودمم اون یکی هم اون یکی دیگه هم، هم هم
مگی یادم رفت بهت بگم باز خوابتو دیدم اینبار تو اومده بودی پیش من باهم کنار دریا بودیم اونم شب خیلی خواب باحالی بود

به به چه خوابی :دی

دونات !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد