مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من تو راهی دارم .


تا وقتی دلت نیاد نخ اون بادکنک کهنه رو رها کنی ، قطعا بالون تازه ای نصیبت نمی شه . تا وقتی چشمت به اون بادکنک باشه که رهاش کردی تو آسمون و ابرا ، هیچ چیز خوبی رو جز اون نمی بینی و چون خیلی ازت دور شده... هر لحظه زیباتر می بینیش ... و چون دستت بهش نمی رسه ، دلتنگ ترش میشی ...


+ من از روزی خوشی به زندگیم برگشت که فهمیدم تو دنیا بهتر از اون بادکنک کهنه ی رها شده زیاده ... 

+ گرچه بادکنک بهترین همبازی اون روزهام بوده ، اما فقط بهترین اون روزهام ! نه امروز هام ...

+ آدم های خوب تو دنیا زیادن ... قدیمی ها رو به پشتتون حواله کنید که درهای تازه به روتون باز شه ! از من گفتن بود ... 

+ چقدر مدیون خدام من ... و آخه چقدر ...

+ تو راهی ، یک فرشته است . (زمزمه با خودم!)


نظرات 8 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/26 ساعت 03:13

آره.اوایل دانشجویی.


من هم همون زمانا

آویشن 1394/03/25 ساعت 18:31

یاد بادبادک باز افتادم


خوندیش آیا ؟

تنها چیزی که میتونم به همه ی جوونا(!!!!) بگم اینه:
انسان، همیشه اشتباه میکنه. همیشه حماقت هم میکنه. هیچ وقت نکنید به خودتون فشار بیارید به خاطر خطاها.... ما زندگی میکنیم که خطا کنیم تا تجربه کنیم و یاد بگیریم. بگذرید و برید. زندگی مثلِ بازیِ پینگ پنگه... سرویس بعدی رو سعی کنید خوب بزنید. نتونستید هم، نهایتش اینه که یه بازی رو می بازید. همین و بس

سلام پیر بزرگ !
این البته اشتباه نبوده صرفا شاید زمان اشتباهی بوده . چون نات ها کارهای مهم تری داشتن که با دونات شدن ازش عقب موندن .
دیگه به خاطر خطاهام به خودم سخت نمی گیرم ... خطاهای گذشته البته و امرور خطایی ازم سرنزده !!! الهی شکررر
خیلی خوب گفتی نهایتش اینه که بازی رو می بازیم دیگه ! هاها.....

شادی 1394/03/21 ساعت 18:29

برام دعا کن مگی

چشم :دی

اگه به جایی برسه

Lena 1394/03/21 ساعت 18:09

عجیب تر از این جمله ها اینه که قلبا ایمان دارم بهش اما نمیخوام باور کنم انگار

باید باور کنی ولی :|

فاطمه 1394/03/21 ساعت 17:42 http://vessels.blogsky.com/

اممم پُست در حاله ای از ابهامه ! :))

بله :دی

خودمم هستم هنوز ...چه برسه شماها

سپیده 1394/03/21 ساعت 17:34

قدمش خیر باشه
خدا زیاد کنه (دهن کجی)

یه دونه تو راهی کافیمه من :|

پسرک 1394/03/21 ساعت 17:20

نباید گفت قدیمی و جدید
باید گفت حقیرهارو رها کنید
حالا میخواد قدیمی باشه یا جدید
صحبت قدیم و جدید که بشه آدم حس میکنه هیچ تعهدی وجود نداره
و این اصلا خوب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد