مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

69%


با ذوق و شوق صداش کردم و گفتم بیا ببین ... گوشیم 69% شارژ داره ! 

دیدم با تعجب با چشمای خسته ی کشیده ش نگاهم می کنه...

گفتم تو اصلا می دونی من عاشق عدد 69م ؟! 

- چرا ؟ چون سال تولدته ؟! 

خب آره ... و اینکه خیلی عدد خوشگلیه.. ببین می دونی اصلا 69 برای من زوج ترین عدد فرد دنیاست . نگاه کن که بر عکسه همن ... خوشگل نیستن؟! 

در حالیکه تند تند برات حرف می زنم تو گیج و مبهوت نگاهم می کنی و آه می کشی ... با مهربونی نگام می کنی ...

- آه ... آره مگی می بینم . 


× قطعا اون زمان با خودت فکر می کردی چه دختر دیوونه ای داری ... یا فک می کردی آیا من واقعا یه دختر بچه نیستم ؟! 

× این داستان باعث شده هر بار شارژ گوشیم به 69% می رسه برم تو فکر و فک کنم آیا من خلم ؟ 

× و شارژ گوشی من ... الان 69% ه... 


نظرات 54 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/26 ساعت 03:16 http://dittany.blogsky.com

خب چرا نمیذاری جوونای مردم پیشرفت کنن؟
250 که هیچی رکورد 300 کامنت و هم میزدن.
من اگه رابطم با اعداد خوب بود میرفتم ریاضی میخوندم جای تجربی.از همونجا ثابت کردم که عشقم به زندگی و حیات بیشتره تا معادلات

جوونای مردم وقتشون گرفتیده میشه آویش !
تجربی رو دوست تر دارم من هم !
رشته ی شما رشته ی خوبیه ... می پسندم...

آویشن 1394/03/25 ساعت 18:36 http://dittany.blogsky.com

52 تا کامنت یعنی؟
دست گل دوستان درد نکنه.سنگ تموم گذاشتنا.میگم مگی میتونستی بینشون یه مسابقه کامنت برتر ترتیب بدی.ماشالا همه هم که با ذوق.
میگم یه کمپین هواداران 69 راه بنداز اسه دوستان متولد 69.
من با وجود 68 بودنم از اشتن دوستی مثل تو واقعا خوشحالم.به نظرم اعداد فقط یه نوع چیز ثابتن.اونی که بیشتر مهمه افکار و رفتار آدماست.

می بینی به مولا تازه اگه دو روز پست نمی ذاشتم به 250 تا هم می رسید بی شک :))))))
همه با ذوق و دوست داشتنی هستن اینجا خداییش ...
:)))) به به ! 68 ی هام خوبن ... قطعا همینه دختر اعداد بیشتر یه بازیه برام

محمد 1394/03/22 ساعت 10:35

خیلی جالب شد واسم. گرچه خودم همیشه یه چیزایی رو درباره یسری آدما بصورت حسی میفهمم ولی باز جالب بود.


باید در خصوصی برات توضیح میدادم .
کامنت قبلیت رو خصوصی می کنم که راحت تر باشی و همینجا ازت معذرت می خوام اگر توهین شد از طرف من بهت.
من اصلا منظور بدی به شخص شما نداشتم و توضیح بیشتر رو خصوصی برات میذارم.

سپیده 1394/03/22 ساعت 00:55

ای اششششششششششک

اششششششک :)) !

فاطمه 1394/03/21 ساعت 17:41 http://vessels.blogsky.com/

باورت نمیشه انقدر سکوتی کردم سنگین تر از فریاد در مقابلشون خسده شدم ! :))
نمیذارن سه چار ساعت بگذره حتی !! :||||

ایشالا یه جا یه کنکور مانندی خرشونو بگیره و پس فردا تو ازشون بپرسی حالتووون چطوره ؟ کنکورتون چطوووره ؟

والا !!!

سپیده 1394/03/21 ساعت 17:32

مگهان بهم گفتی بی حیا بهم برخورد


نیستیییی ؟! نه نیستی ؟!
چوپانم هست همتون هستین تک تک نام ببرمتون آبروتون بره ؟!
فقط من بینتون خانوم و متشخصم :|

فاطمه 1394/03/21 ساعت 17:15 http://vessels.blogsky.com/

مگی مگی پست جدید ! پست جدید :))

آخه حرفم نمیاد نمی دونم چرا :| ¿ :دی

یه روز 10تا پست می ذارم یه روز حس می کنم مغزم تهی شده از هرگونه حرفی صحبتی چیزی
--
راستی گفته بودی به اینایی که میگن کنکور چطو بود چی باید گفت ؟
باید گفت خوب بود سلام رسوند گفت ایشالا خدمت شما و فرزندانتونم می رسیم :| والاااا

بابا شاه 1394/03/21 ساعت 16:22 http://babashah.blog.ir

69 ترکیبی از نماد بد بودن (6) و نماد خوب بودن (9) است
666 شیطان
999 خدا

این خود خود منم پس... بین خوب و بد !!!

چه سال نیکی پا به این دنیا گذاشتم... ممنونم واسه اطلاعات خوبتون

مریم 1394/03/21 ساعت 12:43 http://marmaraneh.blogsky.com

وااااااای مگی پوکیدم از خنده، فکر کن بعد از مدتها اومدم وبلاگت، یک لحظه هنگ کردم، فکر کردم وبلاگت هک شده، پستت را که خوندم فهمیدم هک نشدی، خدا را شکر.تو راحت باش، هر عددی را هم که میخواهی دوست داشته باش، درمورئش سرچ هم نکن، بیخبری خوش خبریه.

هی مریمی ... می بینی خواهر صرفا علاقه ی من یه یک عدد که معنی خاصی هم برام نداره این همممه سوژه شد :-" :دی

همین که چند تا از دوستان رو خندوند مم راضیم ... والا سرچ نکردم و نمی کنم. چقدرم با اون جمله ت موافقم

سپیده 1394/03/21 ساعت 11:41

ن پاک نکن موشکول نداره ...
اخه درمورد جوکاا عمو خودش گفت +18 یا پایین تر ازونم میشه گفت مگه خیلی ضایه بود اخه مگ چیزای پاستویزه منو نمیخندونه ...اخی عزیزم مرسی ک بیادم بودی
برو خدارو شکر کن حالا در محدوده حد انتظارت بوده من چی باید بگم

:))

باشه قبوله! در هر حال من دیدم شما بی حیایی
خیلی بد دادی ؟! ببین نبوده واقعا در حد انتظارم...

غزال 1394/03/21 ساعت 11:26 http://yaldayeshab.blogsky.com

مگییی شارژ گوشیم 69%شده الان.خخخخخ:))
کاری کردی مدام چشم به شارژه

:))))))
خندوندیممم
هاهااا :دی ...

محمد 1394/03/21 ساعت 11:04

مگییییی! دیوونه من فکر نمیکردم ناراحت بشی! بازم ببخشید.

ایرادی ندارههه :دی
خواهش میشه !!

چوپان 1394/03/21 ساعت 09:38

اینجور شلوغبازی بشه اینجا به خاطر دو نیمچه عدد؟؟؟؟
آقا من حرفمو پس میگیرم!
اصللللللللللللنشم پوزیشن پرطرفداری نیست !

فقططط می تونم بگم تو روحت :|

خب :))))))) ؟!

تعبیر فشنگی از سال تولدت داری مگی جان


شما هفتادی هستی بهامین ؟

یه جایی از اندوه حرف زده بودم.....
میدونستید خیلی جواب قشنگ و پخته ای دادید؟!!
+ گفتید بین غم، با اندوه، فرقِ زیادی هست... آره، دقیقا همینه...
اندوه، موضوع نمیشنایه... یعنی مثلا ممکنه به بهونه ی یه چیزی دوباره سر و کله ش پیدا بشه، اما در اصل، هست که هست.
+ به قولِ یکی از دوستام، "غم اگه غم باشه، موضوع نمی خواد"... اونجا من بهش گفتم حرفت رو قبول دارم. فقط جای غم، اندوه رو بذار توی جمله ت....
......
این رو هم بگذاریم و بگذریم:
"شبِ خرداد
به آرامی یک مرثیه از بالای سرِ ثانیه ها می‎گذرد."
چه اندوهی تو این شعر هست. نه؟

لطف دارید بسیار ...
دقیقا همینه اونجا باید به جای غم بنویسیم اندوه !

دقیقا حزن و اندوه نهفته توش :) ...

چه خوشگل .باریکلا به ذهن خلاقت .نگو به خودت خل.قدر این ذهن اماده و خلاقتو بدون


خل بودن بد نیست که کلی نکته ی مثبت پشت این واژه نهفته ست...

خورشید جاودان 1394/03/21 ساعت 00:33

مگی تو به من نگی باهوش کی بگه خوب تحویل می گیری قربون تو دختر گلم
نه لازم نیست ادم همه چی رو بدونه ولی حس خیلی بدیه که مسخرت کنن که چرا بعضی حرفا رو نمی گیری یهویی بهت بگن خنگ بهتره تا یه دفعه صدای خنده جماعتی بره آسمون خب من حرفای دو پهلو رو نمیگیرم چون خیلی ادم رو راستیم وهمیشه رک و واضح حرفامو زدم وبه شنیدن حرفای واضح عادت دارم و اصلا اصطلاحات نسل جدید هم نمی دونم تازه شروع کردم به یاد گرفتن بعضیاشون البته مودبانه هاش
ولی جدا منم از هر حرف وشوخی خوشم نمیاد 69 فقط یه عدده امان از ذهنهای .... حالا ممکنه نماد هزار چیز دیگه هم باشه فقط باید به ... فکر کرد از نظر من یه عدده که پایان دهه شصت رو نشون میده وهمین به ذهنم میرسه

همه ی ما باهوشیم تو زمینه های مختلف و البته شما باهوشی چون معلم ها باید باهوش باشن :)
معلم بچه های امروزی اقلا ...
آخ گفتی ... من دقیقا پایان دهه ی شصتم ... ولی یه دهه ی شصتی به تمام عیارم و متفاوت از 70ی ها... البته بگم که هفتادی هایی رو هم می شناسم که انگار اشتباهن یه دهه افتادن اونور و باید تو همین شصت می موندن ...
+ 69 خوبه! هرکی به دلیلی می تونه این عدد رو دوس داشته باشه و برخی هم به اون دلیلی که ذکر کردن...

محمد 1394/03/21 ساعت 00:11

واقعا؟! یه شوخی بد بود فقط! نمیخواستم ناراحتت کنم. مثل همیشه یه شوخی بود. فکر نمیکردم ناراحت بشی. ببخشید.
تو معمولا ناراحت نمیشدی آخه! شایدم میشدی به رو نمیاوردی!

خب گویا حساس تر از قبلم شدم یا اقلا تو این زمینه ها حساسم کمی ...

تیک ایت ایزی

Amer 1394/03/21 ساعت 00:08 http://8m8a8.blogsky.com

تو همینکه خوب باشی برای ما کافیه.

ممنوووون عامر عزیز خوبم شکررر

مهرزاد 1394/03/21 ساعت 00:04

نماد چ چیزیم هست این عدد:‏|اصن این عدد رو باید حذف کنن

چی بگم والا :|

در هرحال جدای از همه ی این مسایل عدد مورد علاقه م بوده ، هست و خواهد بود

م 1394/03/20 ساعت 23:59

من از درایت و برخورد جدیتون لذت بردم
با اینکه شیطنت از چهره تون موج میزنه و آدم احساس می کنه خیلی راحت باشین ولی لذت برم از برخورد قاطعانه تون

لطف دارین به من ...
راستی من حدس می زنم کی باشید ... من برای خودم چهارچوبهایی دارم و واقعا فراتر از اون نخواهم رفت ...
خوشحالم که از نظرتون برخوردم درست بوده !

غزال 1394/03/20 ساعت 23:55 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلااام مگی خوشگلله:*
اااا شارژ من الان 63%میباشد:))

64 رد شددد ؟!
63 هم خیلیییی خوبه ... مال من 29% که اینم عدد خاصیه برام

وااای عجب پست جنجالی شده:دی +تا حالا دقت نکرده بودم ک عکس همدیگن...

خیلی جنجالی منم حاضر نیستم پاکش کنم !

کرم دارما :| ... واقعا دوس ندارم پاک کنم و ترجیح میدم آزادی بیان وجود داشته باشه ... البته یک کامنت رو تایید نکردم . که نمیشد تایید شه اونم

Amer 1394/03/20 ساعت 23:49 http://8m8a8.blogsky.com

مگهان تو الآن میخوای که ما معذرت بخوایم؟
یعنی تو فکر میکنی که ما میخواستیم پستت رو پاک کنی؟!
یعنی تو همه اینها رو به چشم شوخی ندیدی؟
و فکر نکردی که ما میخوایم تو رو از حال بد دربیاریم؟!
ما خیلی دوستای خوب و باحیایی هستیم باور کن:|
با هر پستی که اینکارو نمیکنیم! میکنیم؟
این یکی دیگه خیلی جهان شمول بود! باور کن:|
لبخند پلیز

من میتونم با تاریخ تولد زری شوخی کنم؟
البته تو وب خودش میگم! اینجا بگم لهم میکنی:|

باباااا من خوبم !!!
فقط بچه رد میشه و اینکه منم اصلا مشکلی ندارم هرکسی هر کامنتی که دوست داره بذاره...
مشکلش چیه اصلا ؟
مچکرم فقط یه نمه سر شوخی های اینجوری سگ تشریف دارم من...
همین که ناراحت نشدم جای شکرش باقیه
دیگه ذوق که نباس کنم هوممم ؟

Bluish 1394/03/20 ساعت 23:33 http://bluish.blogsky.com

زوج ترین عدد فرد دنیا
^_^

و واقعا زوج ترین عدد فرد دنیا ...

یه بارم اومدیم بریمیه جایی، دمِ در بودیم، هنوز کفشامونم در نیاورده بودیم.... دیدیم دارن یه شوخیایی میکنن که ما نمی‎فهمیم... مام برگشتیم، گفتیم حتم اگه بمونیم یه چیزیمون میشه

هعی آقا ...
حالا شما بفرمایید داخل ایشالا بحث جمع میشه !
خودتون چطورید ؟ شما چیزیتون نمیشه قطعا حواستون هست...

سپیده 1394/03/20 ساعت 23:29

راسیییی امتحانت چطو شد

بد تر از حد انتظارم بود متاسفانه

سپیده 1394/03/20 ساعت 23:27

امدییییییی جانم بقربانت ولی حالا چرا ...
عزیزم پاناکوتا شد دیگه بنظرم گشنگ شده عسکشو میفرستم واست
مگ منم خاستم بابت 69 تذکر بدم شرم و حیا دستامو بسته

آآآآره اونم تووو
شرم و حیا :|

وبلاگ عمو جانم فقط تو بودی که جوکت اون ور محدوده بود سپیده
ببین من دوست نداشتم تذکر بگیرم و الانم هی کامنت از دوستای گلم دارم که پست رو حذف کن ولی دلم نمی خواد آخه
---
ایشالا بخورین و کیف کنین ... امشب شام بیرون بودم اون وقت یکی از همشهری هاتون که اینجا یه کاره ای هستن میز بغلیمون بودن یادت افتادم خلاصه

زری 1394/03/20 ساعت 23:19 http://asemam-abri.blogsky.com/

اول همه نوشته تو به دلم نشست و با خودم فکر کردم من چه عددی و دوست دارم بهتر که فکر کردم دیدم تاریخ تولد خودمو دوست دارم 9/10/70
قشنگه مگه نه؟؟؟هر چند اگه یک روز دیرتر به دنیا میومدم قشنگترم میشد میشد سه تا 0
اما تا حالا اونجور که تو به سا ل تولدت توجه داشتی من نداشتم والا
................................
دوم کامنتای دوستان که اینجا نوشتن واقعا خندوندم جدا این عزیزای دل ذهنشون تا کجا ها که نرفته بابت این 69 بیچاره

اوه من خیلی دوسش دارم و کلا به همه چیز انقدر دقت دارما ...و عددها کلا برام جالبن


من 11 12 به دنیا اومدم! هاها ... یک سال از من کوچولو تری دختره ...11 ماه در واقعا

خورشید جاودان 1394/03/20 ساعت 22:37

مگی سیگار لایت چه جور سیگاریه نمیگیرتت یعنی چی ؟
خب یه جور بگو من خنگولم بفهمم چی میگی
مگی این 69 جریانش چیه
مگه غیر از عدد وتاریخ تولدت معنی دیگه هم میده ؟ فحشه ؟ حرف بده
کلا بنده تو عالم ماقبل تاریخ زندگی میکنم
ای برم رو مخت با این سوالام فکر کنم آخرش دلت بخواد خفم کنی
یادمه یه بار یه بنده خدایی یه حرفی زد معنیشو نفهمیدم وتا مدتها سوژه خنده بودم که چرا اینقدر دو قرونیم کجه
بردمش صافکاریم فایده نداشت

بانو سیگار لایت سبک تر باید باشه احتمالا والا اهلش نیستم فقط حدسمه...
خیلی هم باهوشی
عزیزم هیچی نیست جریانش :) فقط تولدمه و فقط این مدل نوشته شدنشون خوشگل و زوجه همین :)
خب دلیل نداره که آدم همه چیزووو بدونه !!!

خزنده 1394/03/20 ساعت 22:04

بعله حق با شماس. من از طرف خودم معذرت میخوام. ما طرفداران آزادی بیان و احترام به حریم شخصی هستیم

مچکرم از عذرخواهی شما...
والا بنده بسیار آسون می گیرم فقط سر یه سری مسایل شوخی ندارم :|

آزادی بیان خوب است وگرنه

سپیده مشهدی 1394/03/20 ساعت 19:26

مگی جان این پست رو قبل از اینکه فیلتر بشه....رمزدارش کن
از ما گفتن بود

:|

نمی خوام ... یعنی ما باید حتماااا حواسمون باشه چه واژه ای رو میگیم ؟! که یه وقت خدای نکرده... :|

شروره چقد اسمش باحاله خوشم اومد خیلی :))

: )

شروره عزیز دل منه به کسی هم نمیدمش اصلا ... خودم اینجوری صداش می کنم :دی

چوپان 1394/03/20 ساعت 18:56

میدونم خیلی بی ادبم!
میدونم خانواده ازینجا رد میشه!
ولی تااااااااااا این پستو دیدم
یک جمله به ذهنم رسید
و درنتیجه درمیان میگذارم.دیگه با خودته که کامنتمو تایید کنی یا نکنی
گرچه میدونم توام بی ادبی:))))
و آن جمله این بود!
:
یک پوزیشن پرطرفدار !
:|
نکن خواهر من.زشته.ننویس ازینچیزا.واقعا تاسف باره
پوف!

چوپااان :|

خزنده 1394/03/20 ساعت 18:21

ای بابا دلمون میسوزه میترسیم فیلتر شی! وگرنه اصن شما بگو 96. چه عیبی داره؟ اصن من خودم آرزومه شارژ گوشیم 69 باشه چون همیشه ی خدا 2% ه

ای بابا ... خب سال تولدمه :|

من فیلتر نمی شم تحت هیچ شرایطی اگه شما شلوغ نندازین والااااا

خورشید جاودان 1394/03/20 ساعت 18:20

بی ربط ترین کامنت این پست عاقا کتاب کتابه لایت هایلایت مش وفانتزی نداره یکی به من بگه کتاب لایت معرفی کن یعنی چی ؟ اینو تو یه پستی خوندم الان گمش کردم خواستم بدونم
شما جوونا هم عجب ادبیاتی دارین تا من پیرزن بخوام یه اصطلاحشو یاد بگیرم 500 دیگه اختراع کردین
نمیخواد بگی خودم فهمیدم منظورتون چه نوع کتابی بوده ولی جان جدت من متعلق به دوره پارینه سنگیم یه جوری حرف بزنید منم بفهمم چی میگین ننه

خورشیدددد من همیشه این واژه ی لایت رو به کار می برم:)))
کتاب لایت چیزی شبیه به سیگار لایته.... نمی گیرتت :))البته من تا حالا نکشیدم !!!:دی

Amer 1394/03/20 ساعت 18:18 http://8m8a8.blogsky.com

ما که نمیگیم بده مگهان جان!
میگیم این عدد بخاطر زوج بودنش تو دنیا به این معروفه.
خب من چیکار کنم آخه...
من فقط گفتم تو گوگل سرچ کن!
این بی ادبیه آخه...؟

وای من تو شوکم که چقدر دوستان همه باحیان

من نمی خوام سرچ کنم در هرحال من پستم رو پاک نمی کنم .
پس همگی حواستون باشه به چیزایی که میگین :|

شروره 1394/03/20 ساعت 18:09

منم ی عااااااااالمه دلم تنگه مگی...از کجاش بگم اصلنننننن!
خیلی خیلی خیلی خیلی هاااا یعنی!
کلی برات خوشالم ک خوبی ک همه چیزو دوس داری ک درساتو ساعت 12 میخونی ک خوبی ک انقد ماهی!
خیلیم میرم تِره تازشم!
اوهووووم!
اینم یاد گرفتم: تی طلب!

اوووووه عاشق این رشتی بودنتم یعنی :)))) خدای تستعدادی هاااا می دونستی ؟

آآآخ سرت خلوت شه هی تو وبلاگ افی ببینم اقلاااا:-*

شروره :دی 1394/03/20 ساعت 18:03

سهلاااااااام
تست میکنیم
یک دو سه

واااااای شرووووووورررره
سهلاااام دخی
چقد دلم تنگت بود!

خزنده 1394/03/20 ساعت 17:36

منم با amer موافقم!! شما حالا یک درصد تخفیف بده یا بکنش 68 یا 70 تا از این عدد مذکور رد شی

ای بابا

عدد مورد علاقمه شما چرا ذهنتون منحرفه آخه انقددد

Amer 1394/03/20 ساعت 17:26 http://8m8a8.blogsky.com

تو فقط کافیه 69 رو در گوگل سرچ کنی و اولین نتیجه رو مشاهده کنی:|
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

اصن حاشیه هاش مهم نیست مگی عزیزم مهم همون یه جمله بود که گفتی و توی ذهن من هایلایت شد و نشون دهنده تکامل و بلوغ ذهنی هست خانوم آفرین جدی میگم

لطف داری دخترم !
الان من یه مگی از خود راضی هستم.

جانی 1394/03/20 ساعت 15:53 http://johny.blogsky.com/

چقد این جملت منو پروانه ای کرد مگی آویزه ی ذهنم شد:
هرگز نازیبا نمیشم...چون خدا هیچ کس رو زشت نیافریده:) و من هرچقدر هم پیر و خسته شم بازم بنده ی خدامم پس زیبام...
آفرین دوست خوبم

آخه تارا جان بحث اینجاست که من اصلا حرفی از زیبایی نزدم و فقط خواستم بگم که زیبایی چیزی نیست که برای کسی باشه و برای کس دیگه نه ...

سلامت باشی خانوم جان

Amer 1394/03/20 ساعت 14:07 http://8m8a8.blogsky.com

مگهان جااان کمی ادبیات زناشوییت را بالا ببر!!!
این پست باید فیلتر بشه

ما هم در دوران عاشقیمان
از درصد شارژهای 8، 13، 69 و 88 بسیار لذت میبردیم

آقاااا :-"
ادبیات زناشویی چیه دیگه :| یا خدا ... یا ابل فرض

یاد دوران عاشقیتون بخیر 69 چه خبر بود حالا :| ¿
من 64 رو هم دوست دارم !

من عاشق عدد 68 ام دلیل خاصیم داره تازشم :))

به به !
به بههه !
ما هم که نمی دونیم چرا دیگه

سلام خیلی ممنونم از خوشامدت:)
الان به صورت مستقیم از بی ادبیم خجالت کشیدم:))

منم نگفتم بدند
عالی ان
من یه عالمه دوست خل دارم ک عاشقشونم:)

ای بابا چه بی ادبی :دی

خل بودن خیلی خوبه آخه خب ... :دی

سپیده 1394/03/20 ساعت 11:36

سلام مگهان جان ی سوال ازت داشتم از تویی ک انققققققد باسلیقه ای
البته این دروغی ک گفتم راست بودا
بی شوخی مگهان جان فرداشب چنتا مهمون خیلی عزیز داریم میخاسم ببینم ترکیب ژله با خامه خوشمزه تر میشه یا با بستنی کدومو درست کنم خودم با خامه نخوردم نمیدونم چ طعمی میشه میترسم ییهو بزنه بد از اب دربیاد کمالاتم بره زیر سوال ممنون میشم بگی نظرتو

سلام عزیزم :)

ترکیب ژله و خامه خوشمزه میشه خیلی مهربون! من که خامه خور نیستم اصلا از ژله های خامه که خواهرم درست می کنه می خورم و خوشم میاد...
فکر کنم بافتشم قشنگ تر از بستنی میشه ...
نوش جونتون ! پاناکوتا می خوای درست کنی حالا یا نه ژله و خامه عادی ؟

سپیده 1394/03/20 ساعت 10:37

من 8 و دوست دارم کلا عددای زوج بهم انرژی دادن روزای زوج اتفاقای خوبی واسم میوفته اینا همش بخاطر تلقینه

ما تو خونمون همه چیزو زوج می کنیم . جز 5 که خیلی دوسش دارم و 7 باقی اعداد فرد یه کم دوست نداشتنی هستن برام :دی

تو خونمون هیچ وقت صدای تلویزیون 21 نیست یا 20 یا 22 :دی
خیلی چیزای اینجوری :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد