مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به قدرِ خوردن یک چای با من باش!


دلم ساعت ها رهایی می خواد از دغدغه های این دنیا ، که بشینم و چای بزنم و یک کتاب لایت بزنم تو رگ ... 



+ برای سپیده ها ، که مدام طلب پست عکس دار می کنن . دست بالا قطعاً دست همراه عزیزمه :) 

نظرات 15 + ارسال نظر
Liliyt 1394/03/20 ساعت 18:15

چه خوب بود این پست عکس دار !!
هر بار یادم میفته که ٦٩ هستی با خودم میگم مگی و عروس کوچیکم همسن هستن و بیشتر بیشتر دوستت میدارم ... راشین همسن توست عزیزم

جاااااانم.... حدس می زدم البته :-*

خدا نگه داره عروس جاااان و
خیلی ایشون خانوم به نظر میان ولی برعکس من ... ؛)

ای جانم پست عکس دارت رو میمیریم خانومیه ناز :)


خدا نکنه بمیریش گل !!!

قوریه چقد باحاله! آدم حس دمنوش خوردنش میاد
کتاب با چایی، سریال با بستنی یخی پرتقالی، فوتبالم با تخمه. اینا جدایی ناپذیرن!

خیلی باحاله !
من نصف چیزایی که می خورم دلیلش اون ظرفیه که اون چیزه! توش سرو شده ...
موافقممم همشون رو ... فقط من با یخی پرتقالی موافق نیستم از این لواشکیا می خورم! یا اسکمو ...:دی

چایی که کلا نمی‎خورم(مدتیه)، اما خداییش عاشق بوی چای بهاره‎ی لاهیجان و اطرافش هستم.... حیف که بهد از این که چای رو کنار گذاشتم باهاش آشنا شدم و....
نوشِ جان...
اما کتابِ لایت رو میتونم معرفی کنم، اما به شرطی که اول درساتون رو مثلِ یه دانشجوی خوب بخونید و بعد کتابا رو بخونید(ارواحِ عمه‎م، خودم خیلی درس خون بودم انگار).
" کتاب "رفیقِ اعلی".... از همون "کریستین بوبن" که قبلا هم یکی از گفته بودم.
+امیدوارام امتحانا رو عالی بگذرونی مگهانِ خوب... اون درس رو هم شوخی کردم. اصلا نمیخواد زیاد درس بخونی؛ اینو دیگه جدی جدی گفتم

من اومدم وبلاگتون حس ذوقمرگی داشتم شدیدا ولی نت قطع شد نتونستم گامنت بگذارم
خیییلی خیلی ممنونم ! خیلی خوبه آدم دوست کتاب خون و خوش قلم داشته باشه ...
وااای چه هیجان انگیز ... کتاب لایت !
من درس خون نبودم نیستم نخواهم شد و دست خودمم نیست !!!
اتفاقا می خواستم شما رو معرفی کنم که دوستمون ازتون بپرسه... خوب شد که خودتون اومدین
+ چای لاهیجان خیلی دوست دارم من ! و اینکه چای رو خالی هرگز نمیخورم اون شیرینی کنارشه که باعث میشه عاشق چای خوردن باشم

عمو 1394/03/19 ساعت 19:30

درود و دو صد درود بر مگی عزیز

درووود بر عمو جان

غزال 1394/03/19 ساعت 18:27 http://yaldayeshab.blogsky.com

آخ مگی منم الان شدید دلم چای میخواستو رفتم دم کردم
راستی کتاب رو هم خریدم.اینجا 3500تومن بود.ها ها ها

اوه گود فور یو :دی
حتما چاپش قدیمی تره دیگه
کتاب رو از جاهای کم فروش بخری بهتره:دی چاپ قدیمی ترش رو دارن چون اغلب

آخ مگی گفتی..یعنی الان جدأ ب ی آف نیاز دارم:‏(‏

و شدیدا من هم ....... :(

نه اینکه الان درس بخونما ...نه ولی دلم می خواد عذاب وجدان نخوندنشم نباشه

سپیده مشهدی 1394/03/19 ساعت 17:56

والا یه زمان که آب شنگولی میخوردیم
از اون کوچولو ها واسه شات برندی استفاده می کردیم

ما توش آب میوه زدیم :|
برای مزه صبحونه لطف کردن آوردن :-"

چوپان 1394/03/19 ساعت 17:03

ببین من تند تند کامنت میدم که ببینم تو با چ سرعتی تایید و جواب میدی
تا ببینم عایا کِی خجالت میکشی که فردا امتحان داری!
و پسفردا هم
بعد ولوووییییییییییی اینورا
:|
برو
برو توبه کن زای

من خیلی پررو تر از چیزی هستم که فکرشو بکنی :|

پس فردا که حتما افتادم! فردا هم که...نمی دونم خداییش :-" ...

چوپان 1394/03/19 ساعت 16:41

واقعا اضافه کردی!
عجب.خلوچلی دیگه.چرا تعجب کردم
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
.
سیاه؟؟؟؟
بدبخت میدونی چقد باید پول سولاریوم بدی
که اونم تازه رنگ پوستت فققققققط برنزه ی مصنوعی بشه!؟
نه سبزه ی لایت نچرال!
چون برای سبزه ی لایت بودن باید ژنتیکی یه دختر چوپان رشتی ! باشی.اکتسابی نمیشه:))))متاسفم مگهان:(
.
همون که گفتم!سیفیده کولی! :| جاست!
.
فکرکنم فقط برای من مهم نیست که با کدوم دوستت رفتی:))

واقعا اضافه کردم که همین حوالی می تونن پیدات کنن خب !!!

سیاه بله ! دیدی که من چه سرعتی سبزه میشم . پایه ای یه هفته بریم آفتاب بگیریم:|¿
اوه سبزه ی لایت نچرااال:))
.
من کجا سفیدم آخه ؟! اون وقت دختر روسه چیه اگه من سفیدم ؟!:|
.
آره فکر کنم ! در هر حال دختر بوده اینش مهمه :دی

سپیده 1394/03/19 ساعت 15:59

کدوم همراه عزیزت شلوووخخخ

دوستمه : )

عکس دستشم گذاشتم دوستان شک نکنن با آقایی کسی بودم

سپیده 1394/03/19 ساعت 15:58

دستاهای تو تصمیم بود باید میگرفتم و دور میشدم
نوشششششش

تو این روزا خیلی عاشق می زنی سپیده
دوووری کن از من !

پری 1394/03/19 ساعت 15:38

مگی این دمنوش چیه؟؟؟ چه کتری خوشگلی

پری جانم ... ای چای گُله

خوبی تو ؟
+بدتر از من عاشق ظرفی ها

آویشن 1394/03/19 ساعت 15:20 http://dittany.blogsky.com

به به.با این عکست بدجوری هوس چایی کردم،چقدر هم که الان میچسبه



کی بشه یه برنامه چای بذاریم ایشالا ...
من دلم گردش خارج از شهر می خواد ... چای زغااالی اوه

چوپان 1394/03/19 ساعت 15:10

سبزه ی لایت
نمیشه یه چوپان هم به لینکات اضافه کنی؟
زیرشم بنویسی:
خستست!هنوز وبلاگ نداره:D

میشه :)))))))

سبزه ی لایت منم تو نیستی هااا:))) تو تو رسته ی سیاه پوستا قرار داری خب :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد