مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دختر بچه ای که اون باشه ...


- به هرحال اون همه ی لحظات منو گرفته ... 

+ باور نمی کنم یه دختر بچه بخواد همه ی لحظه های یک مرد رو پر کنه . 

- آره خب . احتمالا اشتباه فکر می کنم . آره نمی تونه ... 


- - - 

چه دلخوشی ساده ای : همینم بس 

که یاد من به هر اندازه مختصر باشی 

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده مشهدی 1394/03/19 ساعت 17:56

منم متوجه نمیشم سیما

ببین این یه مکالمه ست همین سپیده :دی

پسر می خواسته اعتراف کنه که یه دختر بچه ذهنشو پر کرده ...

چیش مجهوله آخه :| ¿

آویشن 1394/03/19 ساعت 15:16 http://dittany.blogsky.com

دختر است دیگر

بله ...

هر کاری ازش بر میاید

سپیده 1394/03/19 ساعت 14:28

جاناااااا
ان را ک وفا نیست زعالم کم باد ..

وفا هست ...

:) ...
یه دختربچه خیلی کارا ازش بر میاد . همین

سیمای 1394/03/19 ساعت 08:45

مگی خبریه؟
چرا من متوجه حرفات نمیشم

سلام
سخت نگیر دختر

itext 1394/03/19 ساعت 01:36 http://itext.blogsky.com

چه دلخوشی ساده ای : همینم بس
که یاد من به هر اندازه مختصر باشی ... متن جالبی بود.

:)
استاد بهمنی شعر بد بگن ؟! :)
+ خوبیش این بود که به اتفاق بالا ربط داشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد