مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

جناب آقای شاهپور گرایلی همراه خانواده

کتاب ها را دوست دارم ، اصلا یکی از مشکلات بزرگ من این بوده و هست که همیشه دوست داشتم کتاب ها مال خود خودم باشند. از قرض گرفتن کتاب خوشم نمی آمد هرگز... 

حالا که کمتر از 10 ساعت به امتحان روش تحقیق مانده ، آمدم یواشکی یکی از کتاب های نخوانده ام را باز کردم و شروع کردم به خواندن ! 23 صفحه ی اولش را تند و تند خواندم ... تا اینجا که از نمره ی 10 یک می گیرد گرچه زود است برای قضاوت ولی این همه جذب نکردن خودش دافعه ست دیگر... 

خب می گفتم ... من همیشه دوست داشتم همه ی کتاب ها را برای خودم داشته باشم اما فکر کنم حاضرم از خیر این کتاب بگذرم که اتفاقا هدیه هم هست و بسیار عزیز هم هست ! 

+ شانس با من یار بوده ، کتاب روش تحقیق 70 مرتبه می ارزد به این گرایلی و این حرفها ... برم بنشینم پای درس و مشقم ... هیچی نخوانده ام واقعا

نظرات 15 + ارسال نظر

تو آرشیوتو پاک کن اونوقت من همچین کله ات رو بکنم اصن یعنی چی دخترررر این حرفا همه از دل برمیاد از لحظه لحظه ی دخترانگیهامون !! از لحظه لحظه ی خونه بابا بودن و خیلی لحظه های دیگه!!
فردا روزی که پیر ننه شدیم واسه خودمون این نوشته ها کلی بهمون حال میده اساسی!!
فقط دلم میخواد دست به آرشیوت بزنی من میدونم و تو:))

اون تارا ... میدونی هیچ دلیلی نیست آدم همه ی مشکلات زندگیش رو جار بزنه...وگرنه خب من شخصا مشکلی با گذشته م ندارم اونا روزای عمر من بوده !
دخترانگی هامون باید برای خودمون باشه به نظرم...
نمی دونم در هرحال نوشتم و تموم شده ! آبی که ریخته شده نمیشه جمع شه ...
:))))) باشه باشه بابا... دست نمی زنم :دی

انگار دوتا کامنت برات گذاشتم. یادم نمیاد تو کدوم پست بوده جواباشو برم بخونم :دیییییییییی
زیتون آلزایمری :/

بانو :دی
منم انگار یادم نیست ولی حال برادرک رو پرسیده بودین :دی

گفته بودم خوبه و در کمال آرامش شیطنت می کنه و از درس خوندن طفره میره... ؛)

دارم آرشیوتو شخم میزنم و چقد داره بهم مزه ی آناناسی میده و چقد هی دیدم داره بهت بازترتر و بهترترتر میشه

:)
اوه آرشیوم رو خودم اصلا دوست ندارم . ولی فعلا فرصت نکردم سه به نیستشون کنم ...
می کنم این کارو یه روز خوووب :) ! مزه ی آنانااااسی چه بامزه
یعنی چی خوندی که باعث شد دیدت تغییر کنه احتمالا خل وضیم داره نمایون تر میشه

الانم هنوز کامنتمو تایید نکردی، هی مجبورم بیام اینجا! میدونی؟ مجبوررررررررررررررررم!

الهی !
باعث شدم هی اینجا بری و بیای شرمنده فیشو جون !
درککک می کنم مجبووووورز خب مجبور

سپیده 1394/03/16 ساعت 12:08

هستی مگ اهلش هسی ولی فک کنم بیشتر میگیری.... من عرضه تقلب ندارم ولی قدرت شنوایی و بیناییم خیلی قوی بیده اصلا جرات در اوردن برگه ندارم ولی در کل خوش شانسم چ از نظر موقعیت جغرافیایی صندلیم چ از نظر سوالا.. معمولا اونایی ک ترجیح میدم بخونم بیشتر میاد دخترجون الان دیدم امتحانتو خوب دادی خاهر میشه دست راستتو بکشی بر سر مااااا

سپیده من تو کل کل دوران دانشگاهم هیچ نوع تقلبی نکردم و برام به شدت آزار دهنده س این کار یک لحظه تصور می کنم اگه کسی بخواد بفهمه چقدررر له میشم !!!
و اصلا امکان نداره به فکرش بیفتم:)) بلدم نیستم تازه اصلا و ابدا با تمام شیطتنتم !!!
دستم به سر شماااا عزیزکم

دقیقا همینطوریه!
اصلا ایام امتحانات همه چیز جذابه واسه آدم از برنامه کودک بگیر تا تمیزکاری!
ببین من بیشتر تعطیلاتم به درس گذشت. الانم یکم سرم خلوته(چشم نزنم خودمو) یه مقاله باید عصر ارائه بدم یکم ادیت داره، هی یه خط می رم تو پاورپوینت، نیم ساعت میام وب گردی!
یه همچین آدم سرخوشیم من!

آره یعنی چیزهااای یادم میفته که انجام بدم ! که تو کل طول 24 سال عمرم یک بارم انجام ندادم یعنی :)))
ایشالا کار مقاله ت خوب پیش رفته باشه گللل
سرخوش بودنت رو دوست میدارم

ساسان 1394/03/16 ساعت 09:31

سلام. موفق باشی بانوی جوان.

ممنونم آقا :)

میدونی مگی؟
من عاشق کتابم
فک کنم قبلا بهت گفته بودم
و بسیار روی کتابهام حساسم
قبلا خیلی قرض می دادم بعد یه روز حساب کردم و دیدم 17 تا کتابمو اصلا نمی دونم دست کی هست و همیشه هم داغونشون می کردن
از اون به بعد به هرکسی که قدرشو ندونه کتاب ندادم
این کتابخونی این روزا علاوه بر علاقه که حتما داری اما یه فرار نا خود آگاه هم هست از درسات دختر خوب!
همه از این فرارا دارن که سرخودتو به هزار و یک کار دیگه گرم کنی که سراغ اصلیه دیرتر بری
اما گل دختر رشتی باحال!
قورباغه تو درسته و یهویی قورت بده!

پ.ن: ینی بار چندمه نمی دونم اما "کد امنیتی وارد شده صحیح نمی‌باشد." دیگه رو اعصابه!

منم رو کتابام حساسم... چه عدد خوبی 17 :دی
جالبه من دوبار به عمه وسطیم که عااااشق کتابه ، کتاب دادم بخونه ... هربار کتاب خیس خورده بهم پس داد... سری دوم گفتم عمه من می خوام اینو تقدیم کنم به خودت
گفت نههه من که خوندم ! گفتم نه دیگه من کتاب تازه دوس دارم آخه فقط ... چقدررر بیچاره خندید از دستم و هی میگفت تو خلی !!! :)))
دیگه قرض نمیدم بهش هرگز ...
خیییلی خوب درک کردی...کمد و کشو هم مرتب می کنم همش! رو تختی هم عوض می کنم ایام امتحانات...ملافه میندازم ماشین ... و اصلا کارایی می کنم که خنده داره :| حتی تختمو می کشم کنار و پشتشو گردگیری می کنم:))) !!!
بعله ...
چشممم گوووورتش میدممم بالام جان

چرا بلتگ اسکای اینجوری می کنه باز جدیدا ؟! اه

آویشن 1394/03/16 ساعت 00:32 http://dittany.blogsky.com

واقعا که کتاب خوب یه چی دیگست.مخصوصا که واسه خود آدم باشه بد به دلش میچسبه.
راستی امیدوارم روش تحقیق و خوب بدی و فردا اینجا ازت یه پست پر انرژی ببینم

ایشالاااا خدا از دهنت بشنوه که گند نزنم !

بنا به دلایلی فقط به نمره ی پاسی باید قناعت کنم

متین 1394/03/16 ساعت 00:12 http://matin-afkar.blogsky.com

من هم مثل شما دوست دارم کتاب بخرم و بخونم، فقط تفاوتش اینه که اصلا دوست ندارم به کسی قرض بدم. حس مالکیتم قوی تر از این حرف ها است.

موفق و پیروز باشید

چه جالب ...

من حاضرم قرض بدم به این شرط که بهم پس داده بشه ولی ...
حس مالکیت شما محشره
یه چیزی هم بگما فقط به کسایی میدم که بدونم حواسشون به امانت هست و تمیز پسش میدن

Rima 1394/03/16 ساعت 00:03 http://dailytalk.blog.ir

دعا میکنم امتحانتو خوب سپری کنی و از نتیجه اش راضی باشی :*
باهات موافقم کتابی که مال خود آدم باشه حس بهتری میده

ممنونم ریما جانم !

چه حس خوبی دارم الان برم که تااا صبح باید بخونم
کامنتت فول کردم از انرژی

درست مثل دخترک بنده.اصلا با امانت گرفتن کتاب کنار نمییاد.میگه چرا کتابخونه ها کتابهاشونو نمیدن به خودمون.کتاب اگه برای خودم نباشه که نمیتونم بخونمش همش باید مواظب باشم پاره نشه

تازه من خیلی خیلی هم روی تمیز نگه داشتن کتاب هام حساسم...
خیلی خیلی زیاد !
اما خب دوست دارم کتاب هام فقط مال خودم باشن و بدم دوستام بخونن ...
گرچه این اخیر دارم تمرین بزرگ شدن می کنم و از دوستم کتاب قرض می گیرم !!! هاها

سپیده 1394/03/15 ساعت 23:05

مگ اهل تقلب کردن چی هسی

به شخصیتم چطور میاد ؟
بگو دوس دارم بدونم

موفق باشی عزیزم

ممنونم :)

واقعا هم شب امتحان درس نخوندن مزه میده!!!

نمره ی زیر 12 چطور :| ¿

اینش به من مزه نمیده واقعا :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد