مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

احساس قاصدک ها را دارم امروز ...


چند کار سبک کننده کردم امروز ، یکی از کتاب هایی که شروع کرده بودم را تمام کردم ! 

لینک های وبلاگم را پاک کردم و می خوام آن ابر برچسب های چندش آور را هم وایتکس کاری کنم ، وبلاگم را زشت کرده ! لینک های وبلاگم را پاک کردم نه برای اینکه دیگر نخوانمشان نه . دلیل قانع کننده ای برای این کارم داشتم ، من را ببخشید ، البته که می خوانمتان حتی بیش از پیش... 

وقتی کتابم تمام شد منتظر شنیدن صدای اذان شدم ، چند لحظه بعد صدای اذان و من آرام گرفته در سجاده م بودم ... 

نماز های قضای صبحم مرا از پای در می آورند روزی ، مثل همه ی کتاب های نخوانده ی کتابخوانه م ... ماه رمضان اگر جانی باشد قضا شده ها را به جای می آورم ... کتاب های قضا شده و هم نمازهایم را ...

شب وقتم برای مهمانان جانم است ، مهمانان جان ... 



نظرات 9 + ارسال نظر
خورشید جاودان 1394/03/14 ساعت 21:23

ضرر نکردی که تمومش نکردی میشد تا ته داستان رو حدس زد به جز مرگ دین بیچاره حتی نرم شدن جاستین وبقیه ماجراهاش مثل همه داستانای عاشقانه دیگه که خوندیم وشنیدیم وتو فیلما دیدیم فکر میکردم از خوندنش هیجان زده بشم وبگم عالی بود ولی توصیه نمیکنم کسی بخونش
مگه اینکه به خوندن رمان علاقمند باشه
داستان مردی که میخندد بیشتر بهم چسبید
حداقل واسه من که به رمان علاقه ندارم خیلی طولانی وخسته کننده بودخوندن 764 صفحه داستان عاشقانه ولی سنت شکنی خوبی بود

من حقیقتش اصلا دلم نخواست تمومش کنم ولی هیجاناتی هم داشتم وسط های داستان و حس های خوبی هم گرفته بودم !
بماند که اون زمان که خوندم 19 20 ساله بودم و بی شک الان روحیاتم با اون زمان خیلی فرق داره!

خورشید جاودان 1394/03/14 ساعت 20:55

بیخیال یه جا پیداشون میکنم اسم وبلاگشون رو فراموش کردم
راستی پرنده خارزار رو خوندم واز دست اون رالف دوبریکاسار حرص خوردم منو یاد کسی انداخت کتاب خوبی بود

رالف ...
عشق ممنوعه :|
مگهان کلیری ... من هرگز تمومش نکردم می دونی ؟! :|
کتاب خوبی بود بله ... بله ... بله .......

خورشید جاودان 1394/03/14 ساعت 20:48

مگ من از طریق وبلاگ تو با دوتا دوستت اشنا شدم حالا ادرسشون رو میخوام
اسم وبلاگشونم فراموش کردم همیشه از اینجا مطالبشون رو میخوندم

عزیزکم من آدرس همه ی دوستان رو از بر هستم .
بگو برایت بگم بانو جانم ... :)

آویشن 1394/03/14 ساعت 19:55 http://dittany.blogsky.com

آره موافقم.
نگاه از بس خل و چل بازی در میارم کسی باور نمیکنه جدی بودنمو.میخوای واست تریپ پدر کورلءونه جدی شم یا جیمز باندی رو بیشتر دوس داری

:)
همه می تونن جدی باشن . حتی من !

آویشن 1394/03/14 ساعت 18:04 http://dittany.blogsky.com

کلا با مزخرف بودن ابر برچسبها موافقم.و خوب کاری کردی لینکارو پاک کردی اینجوری وبلاگت خیلی باحالتر شده

جدا موافقی تو هم؟!
البته دلیل محکم دیگه ای هم داشتم برای پاک کردنشوم :)

سپیده 1394/03/14 ساعت 15:07

ماه رمضون داره میاد...خاک قدمش توتیای چشم
راستش مگهان من میترسم از حرمت شکنیایی ک تو این ماه میشه مطمئنا انقدری محکم هستم ک با بستنی خوردن یکی حالم بد نشه ازین نظر میگم ک شان این ماه مبارک زیر پا گذاشته شه...حرص میخورم یوقتایی انقدر زیاد ک میترسم روزمو باطل کنه....
خوب به این مسئله واقفم ک همه رو قراره تو قبر خودشون بزارن ولی حداقل ماه رمضون نمیتونم کنار بیام ک هرکسی مختاره و لا اکراه فی الدین بودن تو این ماه جلو چش همه نشون داده نشه ..تواین ماه یکمی خوددار باشن ادما..احترام فقط همین

اوم ...
تازه من مشکل دیگه ای دارم ! تو جوامع ترک خیلی روزه دار ها بیشتر متعصب ها متدین ها...
اینجا متاسفانه من خیلی خیلی بی احترامی های بیشتری دیدم و اینکه خیلی انگشت شمارند روزه دارها... به شخصه هرگز وقتی روزه ی مستحبی بگیرم به کسی نمیگم ! به نظرشون ممکنه ابله بیام
خب ! مهم نیستن مردم برام ... :) فقط بهم توهین نکنن آرومم . من با مردم کنار میام اغلب اگر اونها بیان

غزال 1394/03/14 ساعت 14:03 http://yaldayeshab.blogsky.com

مگهان من زمانهایی که عادت ماهیانه ام بشدت دلم نماز خوندن میخواد و وقتای عادی همیشه تنبلیه نماز خوندن. نمیدونم قضیه چیه؟

اون که کاملا طبیعیه !!!
و اصلا اینکه دستت به چیزی نرسه و بی تابش نشی مگه ممکنه ؟!
با اینکه یک حیای احمقانه ای نمیذاره از اون روزهای خاص حرف بزنم ولی اینجا میگم!
روزهایی که می تونم شروع کنم به نماز خوندن بهترین روزهای عمر منه و معمولا نماز های با کیفیت تر و خالصانه تری می خونم .

مگهان دوست دارم نظرت راجع نوشتهام بدونم میشه بهم بگی
حتی اگه ایراد دارم؟؟

ایراد ؟!
از هیچ وبلاگی ایراد نمی گیرم و نباید گرفت .
ما هرچیزی که به ذهنمون می رسه می نویسیم . همین !!!
خودمم نه دنبال تحسینم و نه منتظر نقد... چون اینجا فقط جایی هستش که من می نویسم هرچه که دلم بخواد !!!

عزیزم
منم دعا کن موقع نماز
منم کلی نماز صبح قضا شده دارم
اره برچسب ها زیبایی وب کم میکنه
من از برچسب استفاده نمیکنم واسه همین موضوع

: )
چشم ...
متاسفانه بنده ی خوبی نیستم برای خدایم ! یعنی اقلا آنقدری که او من را مورد عنایت و لطف قرار داده که من هرچه بکنم کم است ! حالا فکر کن که من چقدر هم بد و پرگناهم ...
بگذریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد