مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوووس دارم زندگی رو !!!

کیفم کوووکه !!! 

دیشب بعد از دل درد فراوان بالاخره خوابم برد ، درست وقت اذان صبح بیدار شدم!! و چقدررر خوشحالم که بدون اینکه ساعتم رو زنگ بذارم پاشدم... 

شاید نماز صبح سال دیگه نباشم ... خدا رو شکر که امروز قضا نشد و از دست نرفت. 

امروز صبح ساعت 8 با حس بی نظیری پاشدم ، انگار که اصلا دل دردی نبوده بی خوابی هم نکشیدم و همه چیز خوبه! و اونقدر الان خوشحالم که دلم می خواست فقط اینجا ثبت کنم که من چقدددد خوشحاااالممم ! بی هیچ دلیلی و با دلیلی منطقی اتفاقا ... سلامتی کم چیزیه ؟! :)

نظرات 5 + ارسال نظر

ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشی همسایه.

ممناااان

آویشن 1394/03/13 ساعت 16:56

همیشه سلامتی و شادی تو ببینم

انشالاااه و هم چنین !

شادی 1394/03/13 ساعت 15:56

سلام مگی گلی
خدا رو شکر که خوشحالی
الهی که همیشه لبت خندون باشه و دلت شاد عزیز دلم

سلام عزیزکممم :-*
ممنونممم شادی عزیز ...

سپیده 1394/03/13 ساعت 15:32

منم خوشحالم برا خوشحالیت
خداروشکر

مچککککککرم سپیده !
امتحانام تموم شه قراره بیام زنجان فقط موندیم ماه رمضون یه روزه بیایم یا بمونیم بعدش :دی ؟

مگی نمیدونم چرا روزایی که تند تند پست میذاری حس میکنم ته دلت بی قراره!!
البته فقط یه حسه دیگه میتونه هم اشتباه باشه!! هوم؟!

نه خب من اینو اتفاقا نوشتم بارها ...
که وقتایی که خیلی خیلی خوب نیستم بیشتر پست میذارم
همون قدر هم وقتایی که خیلی خیلی خوبم!!! پست میذارم :دی
یه چیزم بگم حالا که حرفش شد... اینکه بی قراری ممکنه استرس امتحان باشه یا حتی انتظار واسه یه حس خوب... نه اینکه حتما حالم بد باشه ؛-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد