مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مواظب خودت باش!


روی بند ماهرانه و خندان حرکت می کردم و اصلا حواسم نبود که روی بند راه می رم ! 

تا اینکه تو صدام کردی و من از روی بند افتادم ... 

سقوط کردم ، تو نمی خواستی اینجوری شه ، ولی شد . 

تو فقط صدام کردی ... اما با صدا کردنت یادم انداختی کجام ! یادم انداختی که اگه بیفتم می شکنم ... و این اتفاق افتاد . 

کاش صدام نمی کردی و ازم نمی خواستی مواظب خودم باشم... شاید اینجوری هنوز به بند بازیم ادامه می دادم ... شاید اصلا پام نمی لغزید و نمیفتادم پایین ....


+ اگه نگرانم نبودی من الان خوب بودم ، بی هیچ دردی ، بی هیچ اثری از کبودی و کوفتگی در بدن !

نظرات 9 + ارسال نظر
... 1394/10/18 ساعت 21:01

این پست عالیه عالی
نمیدونم درست فهمیدمش یا نه اما لذت بردم

:)...
چقدر جالب که این پست رو خوندین

Lena 1394/03/17 ساعت 17:53

lena 1394/03/17 ساعت 04:12

اون آدم برام خیلی عزیزه

:)
یادآور عزیزی بود این متن پس... جای شکر داره :)

lena 1394/03/17 ساعت 03:05

چقدر خوب بود
منو یاد یه خاطره انداخت...

این نوشته رو دوست دارم خودم ، چون با هربار خوندنش لحظه لحظه ی اون اتفاق رو یادم میاد.
چه خوب ... کاش خاطره ی خوش باشه لنا ...

مجید مویدی 1394/03/14 ساعت 00:42

میدونم که عینِ داستانِ واقعیِ ماجراست.....
اومدم بگم درباره‎ی فیلمِ عالیِ "در دنیایِ تو...."، حتما نظر میذارم... این فیلم عالیه. دستتون درد نکنه

چقدر کیفم داد که به نظر شمام عالی بوده !!!

حتما بگید نظرتون رو ... خوشحالم می کنید واقعا

"صدام کردی، صدام کردی نگو نه!"....
"بی تو، نه بویِ خاک نجاتم داد، نه شمارشِ ستاره ها تسکینم... چرا صدایم کردی چرا"
+ ساده و غم انگیز(همون طوری که معمولا زندگی هست)؛ خوب نوشته بودی. آفرین

...
چرا صدایم کردی چرا ...

+ عین داستان واقعی ماجرا ... همینقدر ساده ، همینقدر درد ریز و مبهم در لحظه لحظه ش
+ لطف داری آقا

آویشن 1394/03/13 ساعت 16:55

قربون رفیق

سپیده 1394/03/13 ساعت 15:51

گیرم تمام دنیا هم بگویند ما مال هم نیستیم
ب درد هم نمیخوریم
گیرم برای زیر یک سقف رفتن عشق اخرین معیار این جماعت باشد
گیرم دوست داشتن بدون سند حرام باشد......عجیب باشد
گیرم تا اخر عمر تنها بمانم
گیرم هرگز دستانت در دستانم قفل نشود
گیرم اغوشت هیچگاه مال من نشود
من اما....
گیر این گیرها نیستم..
من تا ابد گیر چشمان توام...
گیر دوست داشتنت

سپیده غلط نکنم عاشقی چیزی شدی تو :|

وای من هرگز نمی تونم گیر چشمهایی باشم که مال من نیست !!! واقعا نمی تونم .... :(

اماسیس 1394/03/13 ساعت 09:18 http://emasis.blogsky.com/

سلام مگهان بانو جان

عیدت مبارک خانمی

به به !

عید شما هم مبارک :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد