مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سارا کارش را دوست داشت .

یک پست نق نقانه 2 ماه پیش نوشته بودم درباره ی چراهای مختلف ذهنیم ! 

یکی از مهم ترین هایشان این بود که چرا پدرم از دخترهای شاغل خوشش نمی آید ؟! 

اصلا چرا مردهای دوست داشتنی زندگی من همه شان بدون برو برگرد با کار کردن خانم ها در محیط بیرون آن چنان موافق نیستند؟! 

و به شدت شاکی بودم از کوته فکری آقایان دور و برم ! بماند که در وبلاگ یکی دو آقا هم نارضایتی از کار کردن همسر را دیده بودم و به آنها هم بد و بیراهکی گفته بودم . خدایا العفو ...

حالا امروز که درست 24 سال و 4ماهه شدم ، با خودم فکر می کردم چقدر زندگی مادرهای خانه دار را دوست تر دارم . همان خانم هایی که هر روز مجبور نیستند سر صبح آرامش خانه را ترک کنند . 

چقدر حظ می برم از دیدن سارا که جای دویدن و با عجله خود را رساندن به محل کار ، با آرامش همراه دخترکش در خیابان ها قدم می زند،دغدغه اش درست کردن غذاهای گرم و جدید برای آرمین است . چقدر آرامش دخترک خیلی سفیدش! را دوست دارم . بچه های آواره در مهد کودک ها خیلی گناهی اند خیلی ... 

و داشتم فکر می کردم چقدر مرتب کردن خانه و با عشق منتظر اعضای خانواده نشستن قشنگ تر از سر و کله زدن با آدم هایی ست که شاید ذره ای شعور نداشته باشند و روحت را خسته کنند ، در یک کلام ... از تمام تلاش هایی که برای راضی کردن خانواده کردم در راستای کار کردن در محیط بیرون عین چیز ، پشیمانم !!! 

خواهر و مادرم را دیده ام و به شدت از تصویر خسته ی خانم ها بیزارم . فشار کاری و استرس ناشی از هرچیزی برای من سم را می ماند ... 

+ خدایا ... هوای حواها را داشته باش لطفا.

+ هفته ای 12 ساعت کار از نظر من برای یک خانم کافیست :| تنبل هم خودتان هستید.

+ راستی ، سارا کارش را دوست داشت نه به اندازه ی همسر و دخترکش البته ! 

+ هنوز معتقدم استقلال مالی چیز خوبی است.

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام مگهان خانم خوبیسی؟
به نظر من هم کار کردن خانم ها در محیط های مردونه زیاد جالب نیست و خوب نیست. این هایی هم که میگن زن و مرد باید حقوق برابر داشته باشن و محدودیتی نباید برای این دو قشر گذاشت ! احمق هستن. زن و مرد مکمل هم هستن.
من خودم با کار کردن آقایون هم مخالفم. کلا همه باید استراحت کنن

سلام برار جااان خبم ! تی جان قوربان ... :)))
عااااالی بود !!! وای خیلی خوش می گذره اقلا نصف هفته کنار هم فقط تفریح کنن زن و شوهر محشره اصلا :)) !!!

آویشن 1394/03/13 ساعت 16:53 http://dittany.blogsky.com

به نظر من بستگی به شرایط و نوع کار و ساعت کاری در هفته و مهم تر ازرهمه علاقه ی اون فرد داره.این که به نظر تو کار کردن بعد ازدواج یه چیز طاقت فرسا و سختیه و باعث استرس میشه کاملا نظرت قابل احترامه.
ولی من خودم چون تو اون دسته افرادیم که زیاد در پی تشکیل خونواده نیستم و اگرم روزی این نظرم عوض بشه مطمءنا خونواده ی شلوغی نخواهم داشت و همونطوری که میدونی خودت همین الانم بیشتر کارای خونمونو به دلیل یه سری مساءل خودم انجام میدم پس زیاد دور از ذهن نیس که تو شرایط اینچنین که گفتی برم سر کار.
کلا من جزو اون دسته ی موافق با کار کردن خانوم هام.درست یا غلط این نظ منه و به کسی تحمیلش نمیکنم.حتی به تو

خب دقیقا ربط داره همه چیز به شرایط فرد ...
مثلا خواهرم حاضر نیست احتمالا از کارش بخاطر کسی بگذره !
با اینکه خیلی ماموریت هم براش پیش میاد و باید بره ... قطعا هر آقایی موافق چنین چیزی نیست . اتفاقا خیلی خیلی مستقلم هست و ازدواج رو تو شرایط خیلی آرمانی دوست داره فقط ...
99 درصد دخترای مدرن با تو هم عقیده ان :) منم که یه کم زیادی عجیبم !!!؛-)

شادی 1394/03/13 ساعت 16:02

منم کار کردن بعد ازدواج رو دوست ندارم. اصلا هاااا


جالبه ! انگار خیلی ها دوس ندارن ...
اون وقت من تا مدت ها سرش بحث داشتم که به خودم مربوطه بخوام کار کنم یا نه

سپیده 1394/03/13 ساعت 15:44

من دوست دارم وقتی مجردم شاغل باشم بعد تاهل هم فقط بچه ها مو بابای بچه هام
ولی تو مجردی عاشق کار کردنم و دوس دارم دستم تو جیب خودم باشه واگه خدا بخاد جاهازمو خودم جور کنم ....

خب این که عالیه!!!
منم گفتم دوست دارم استقلال مالی داشته باشم و باهات هم نظرم اتفاقا ...
تا یه زمانی خوبه کار کردن به نظرم ...
و منم با شرایط خاصی که دارم و خونواده م که بی علاقه ن به کار کردن من گفتم !: )

asmani 1394/03/13 ساعت 15:29 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
به نظرم خانمها اصلا نرن سر کار سر ماه حقوق رو دودستی بیارن در خونه تحویلشون بدن والا کم تو خونه زحمت میکشن حالا دوبله هم کار کنن بانوان محترم من اگه کاندید یه جایی شدم بیاید به من رای بدید میبینید که چقدر روشنفکرم

سلام آقا :دی
موافقم واقعا کار خونه طاقت فرسا هست به اندازه ی کافی ... آقای کاندید(اتفاقا خیلی هم بهتون میاد به نظرم!!!که کاندید شین برای مجلسی چیزی:|) بگید در ماه چقدر در ازای کارکرد خانم ها بهشون تعلق می گیره :دی ؟!

پری 1394/03/13 ساعت 13:52

مگهان،باور میشه گاهی بین استرس های روزمره کاری دلم میخواد تنها دغدغه ام این باشه که امروز غذا چی بپزم..گاهی دلم واقعا میخواد که یه زن خونه دار بی دغدغه باشم،اصلا کی گفته زنا باید عین مردا کار کنن...بخدا روح زن طاقت اینهمه فشار و استرس رو نداره.زن باید ارامش داشته باشه که بتونه شوهر خسته ش رو که با هزار جور خستگی میاد خونه اروم کنه...من موافق کار خیلی پاره وقت واسه خانومام..

چه خوب که هم عقیده ای باهام !
واااقعا ... به نظر منم خیلی خوبه اگه خانوم ها تو خونه باشن بگردن حتی و آرامش داشته باشن وقتی همسرشون برمیگرده خونه...گرچه خونه نشینی آدم و فرسوده میکنه اما با برنامه ی درست میشه ازش جلو گیری کرد تا حدی ...
خیییلی پاره وقت همونجوری که من گفتم دیگه:)))!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد