مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کلاغ های خبرچین !

وسط مشغله های زیاد ذهنی ، چیزی یهو توی ذهنت جرقه میزنه . پیگیرش میشی و می فهمی بله! حدست درست بوده و حالا نمی دونی از این کشف خوشحال باشی یا ناراحت ... احتمال درست بودن حدسم حدودا 90 درصده !

من اهل شعار دادن نیستم که من از دروغ متنفرم ، متاسفانه تجربه ام بهم ثابت کرده اون هایی که ادعای صداقت دارن فقط قشنگ تر دروغ میگن !!! همین... منم مثل همه ی آدما سعی می کنم دروغ نگم هرگز... ولی خب شعار دادنش رو دوست ندارم .

و بگذریم . فقط خواستم بگم جالب نیست که بدونی کسی بهت دروغ گفته و نتونی به روش بیاری ... در واقع نخوای ! 


× داستان نه عاشقانه ست و نه خانوادگی ... یه دوست خوبی بهم دروغ گفته.همین!

نظرات 11 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/13 ساعت 16:46 http://dittany.blogsky.com

خدارو شکر که من عرضه ی دروغ گفتن ندارم و خیالم از بابت خودم راحته:
ولی خودمونیما بعضی دوستان فک میکنین خیلی تیزن و هیچوقت کسی متوجه نمیشه خالی بستن.چه حالی میده آدم بفهمه طرف داری خالی میبنده و به روش نیاره.من که جات بودم الان از درون ازین خنده های شیطانی هیستریک مدل فیلمای هالیوودی میکردم.
دکترام از من قطع امید کردن.خیالت تخت

من اصصصلا دوست ندارم بفهمم که کسی بهم دروغ گفته ولی میفهمم متاسفانه :( ...

ایشون البته طفلی همچین حسی نداره ها ...
اصلا بگم خانم نیست خیال همتون تخت:دی

... 1394/03/12 ساعت 23:19

سلام بانو
چه خبره اینجا همه صف کشیدن اعتراف کنن؟ خب یهو اسم ننویسیم بیام اعتراف کنیم فقط مگی میفهمه کی به کیه

علیرضا جان خان شمایی دیگه :دی ؟!

پسرم اعتراف کن من به کسی نمی گم شما کی هستی... آی پی تغییر کرده و فقط حدس میزنم شما باشی

پسرک بزرگمون چطوره؟

خووووب بانو ... خوب و شدیدا حرف گوش نکن !!!

واااای کاش نمیفهمیدی اصلا از اول...ناراحت کننده ست.من اگر جای تو بودم اصلا به روی طرف مقابلم نمی آوردم
خیلی بده که آدم تو یه سری مسایل تیز باشه خودش اذیت میشه

رویا مطمینم اگه بفهمه من فهمیدم یه طوریش میشه !!!
چون اصصصصصلا به ذهنش نمی رسه من بخوام بفهمم چنین چیزی رو !
واقعا هم بده این فهمیدن من :(
خوشحال تر بودم اگه ممیفهمیدم البتههه یه ذره اون دروغش خوب هم بوده برای من

چوپان 1394/03/12 ساعت 15:55

چی بهت بگم وقتی چوپانو اول از همه میگی :)))))
اینجور من اولین کسی ام که در رابطه با کرم ریختن به ذهنت میرسه؟
خب حالا دروعه چی بوده؟:D خودم جدی یادم نیست
میدونی که دروغگو فرامووووشکاره

دیوونه ! کرموووو کرمو کرموووووووووو
تازشم آی پی فرق کرده ها مال همیشه ت نیست واسه همینم حدس زدم
بدووو بریم دیرمونههه !!!

دروغ رو تو نگفتط خدا رو شکر ؛ )

یه دوست خوب 1394/03/12 ساعت 14:12

الان نیمساعته دارم فکرمیکنم چه دروغی بهت گفتمو خودم یادم نمیاد
خدایی بدون نگاه کردن آی پی حدس بزن من کی ام

چوپان ؟ بهسا ؟ سپیده ؟


نمی دونم واقعا فقط می دونم خیلی شوخی جالبی نیست . چون حس می کنم ممکنه واقعا خود اون شخص باشی و باعث شده دچار یه حسی شم. دلم نمی خواد بدونه که فهمیدم دروغش رو ... :|
خواهشا زود بگو کی هستی که مطمین شم اونی که فک کردم نیستی :(

این جمله ات واقعا قشنگ بود "اون هایی که ادعای صداقت دارن فقط قشنگ تر دروغ میگن" واقعا که در 99 درصد مواقع همینه

دوست خوبی که دروغ میگه! شاید دلیل موجهی داشته باشه
هرچند دروغ دروغه و موجه و غیر موجه نداره

حس ششم قوی ای داری مگی

دلیلش رو تقریبا حدس می زنم !
ندا دیروز داشتم می گشتم دنبال آدرست ...
دلم برات تنگ شده بود :(
حس ششم قوی تو این مسایل همیشه ی خدا دردم داده
یعنی اگه نمی فهمیدم مثلا چی میشد ؟!

خورشید جاودان 1394/03/12 ساعت 11:22

سلام
اگه نمیخوای به روش بیاری پس دنبال علت دروغم نباش کلا بیخیالش شو چو تجربه بهم ثابت کرده وقتی بفهمی علت کارش چی بوده بیشتر اذیت میشی عزیز دلم کلا بیخیال دختر کوچولوی من

راست میگی خورشید !

بهتره دنبال علتش نباشم... نه چیزی نیست که بخوام به روش بیارم اصلا ... فقط بنا به دلایلی مهم شد یهو برام

سپیده 1394/03/12 ساعت 10:45

ولی مگهان دراین مورد خیلی لذتبخشه ک تو حقیقتو بدونی و طرف داره دروغ میگه ب روش بیاری

لذت بخش نیست سپیده ...

اذیت کننده ست وقتی به روش بیاری اونم خرد میشه :(

سیمای 1394/03/12 ساعت 10:31

وااااای گل؟!!!!
چقدر حس خوبی داد بهم
خودت خوبی؟

بله !
گل هستی دیگه ! واقعا هستی :)

خوووبم عزیزکم

سیمای 1394/03/12 ساعت 10:22

سلام مگی خوبی؟
خیلی حس بدیه میفهمم

سلام گل !
والا دروغش به من ضربه ای وارد نکرده فقط می خوام بدونم دلیلش واسه اون دروغ چیه ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد