مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در دنیای تو ساعت چند است ؟

این روزها که با دوست مکاتبه ایم آشنا شدم ، بیشتر احساس می کنم رشتی بودنم رو دوست دارم . 

تو حرف زدن های خیلی جدیش مگهان رو چی چی نی ! خطاب می کنه . که واژه ی کاملا گیلکیه ... آهنگ های گیلکی برام می فرسته و من رو شگفت زده می کنه و میگه خوندن فلان شعر گیلکی کار هر روزش شده . 

امروز براش نوشتم که می رم سینما ، برام نوشته بود که رفته و نهنگ عنبر رو دیده و خیلی هم عالی بوده . بهش گفتم میرم فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" رو ببینم ... گفت خوشحاله که میرم تا بفهمم "در دنیای او ساعت چند است؟" و انگار هم نظر بود با بانو چوپان که من نباید این فیلم رو خیلی دوست داشته باشم چون تم کاملا عاشقانه ای داره . 

فیلم رو دیدم ، چقدر من این فیلم رو دوست داشتم ، چقدر حس کردم دلم می خواست این فیلم رو با کسی ببینم ! چقدر لحظه لحظه ش رو حس می کردم . خیابون های شهرم ، انزلی ... بلوار ... و حس بارش بارون از تو فیلم حتی حس می شد . 


میشه لطفا برید و این فیلم رو ببینید ؟ واقعا میشه ؟ دوست دارم بدونم کیا مثل من این فیلم رو دوست داشتن انقدر ...  


× 3بار با چوپان قرار سینما گذاشتیم و کنسل شد یک بار هم با پری عزیز ... با چوپان که بی برو برگرد من مقصر بودم که برنامه م جور نمیشد . اما انگار همه چی دست به دست هم داد که من شبونه و بی برنامه همراه خواهرکم برم سینما! 

× من هیچ وقت عاشق نمی شم . خب ؟! 

نظرات 11 + ارسال نظر
aaa 1394/03/14 ساعت 15:08

بشو . خب؟

سعی می کنم . خب؟!

دنیا آدم هایی رو در خودش جا داده که خواه ناخواه عاشقشون میشی

سپیده 1394/03/12 ساعت 10:37

مگهان جان این شعر منظورم نبود اینو همینطوری نوشتم
انشاااااله
واقعا دلم میخاد ک همینطور باشه

نه ... میدونم
اینکه این شعرو نوشتی عجیب بود ! چون دوست مکاتبه ای از این آهنگ حرف زده بوو تو یکی از مکاتبه هامون !

سپیده 1394/03/12 ساعت 10:19

میبینم ....
دیگه عاشق شدن دل بریدن فایدده نداره نداره.. دیگه دنبال اهو دویدن فایده نداره نداره.. وقتیییییییییی ای دل به چشمون غزل خون میرسی خودتو نگه دار
وقتییییییییی ای دل به گیسوی پریشون میرسی خودتو نگه دار
این شعر بطرز عجیبی دلمو سوزوند درمورد یکی......
خاطره یچیزایی یوقتایی بدجور میسوزونتت حتی وقتی وسط خنده های بلندت با شنیدن ی اهنگی ک هروز گوش میکردی عجیب ساکت بشی و بهم بریزی
وقتی دیدی ینفر هرجا تو هرشرایطی وسط خنده های بلندش یهو بغ کرد و میخ کوب شد بدون ی خاطره ای همون لحظه سوزوندتش و این یعنی هنوز ارهههههه نتونسته کنار بیاد ... منی ک اونقد با ی اهنگ ریختم بهم مستحق فراموش شدن نبودم مگ ..بی انصافیه

سپیده ...
چرا این آهنگ ...چرا خب آخه ...... ای خدا ........
بگذریم ! این آهنگ منو یاد این روزام می ندازه !
نسوز سپیده ... یه سال دیگه بگذره می بینی چقدر خوشبخت تر بی کسی که تو رو سوزونده ! مطمین باش چون مستحق آرامش بیشتر بودی این اتفاق افتاده... بی خیالش شو تو خیلی با ارزشی دختر خوب ... محکم باش لطفا

مرد حافظه 1394/03/12 ساعت 00:03

من ایشالا می بینم این فیلم رو. منتها الان که استرس دارم نمی چسبه.
بارون گفتی دل منو ویرون کردی دختر رشتی. چند روزه که بابلسر باد شدید مینه(هوا گرمه) همه میگن میخواد بارون بیاد.. ولی دریغ از قطره ای.. اشک من داره در میاد منتها اشک اسمون نه دی.
التماس دعا

چرا خب واقعا چرا ؟!
اینجا ما بارون داریم ... الهی شکر واقعا الهی شکر
البته چند روزی هست که اینجام بارون نیست و هوا نسبتا خوشگل و خوبه :)
ببینید این فیلمو من تو اوج استرس هم بهم می چسبه

بابا شاه 1394/03/11 ساعت 22:09 http://babashah.blog.ir

داره مخ میزنه انگار

اینطور به نظرم نمیاد !

ریحان 1394/03/11 ساعت 19:04

عشق با تصمیم بوجود نمیاد مگی

راستش موافقم :| ...
ولی تصمیم دارم که نشم ریحان

چوپان 1394/03/11 ساعت 16:47

راستی من نگفته بودم این فیلمو دوست نخاهی داشت
که دقیقا برعکسشو گفتم:|
و گفته بودم برای سن تو مناسب نیست و نباید تنها ببینیس!

چوپان 1394/03/11 ساعت 16:34

فکرنکنم فعلا بخوام تا مدتی باهات حرف بزنم.
بخاطر اینکه باهم بریم.پیشنهاد چندین نفرو رد کردم و دوهفته تماشاشو عقب انداختم:|قطعا درک میکنی که این منت گذاشتن نیست...
فکرکنم این حق رو داشته باشم که عمیقا ازت ناراحت بشم.
همین واقعا

چوپان نه...
خواهش می کنم ازت :( .....
ای بابا عجب شبی بود واقعا ! کاش اصلا دیشب نبود ... همین
می دونم منت گذاشتن نیست و به خودم حق نمیدم . تو تمام و کمال حق داری از من دلخور باشی...
اما باور کن برنامه کاملا یهویی پیش رفت
و قول میدم با هم بریم و من همه ی حواسم پیش فیلم باشه این بار... دیشب نبود. حالا میگم چرا

آویشن 1394/03/11 ساعت 12:39 http://dittany.blogsky.com

شدیدا هوس کردم برم سینما اونم الان که میدونم وقت نمیشه.
ولی بزار امتحانام تموم شد باهات میرم.چون هروقت میخوام با کسی برم نمیشه.خوبه که یه پایه واسه سینما رفتن پیدا کردم

راستی نگران نباش.تو هم بالاخره یه روزی عاشق میشی دخترم

سیمای 1394/03/11 ساعت 11:14

عزیزم آروم باشی مگی جونم
همه چی درست میشه
خدا اون بالا میبینتت کمکت میکنه حتما
کاش الان پیشت بودم بغلت میکردم عزیزم

سیمای 1394/03/11 ساعت 11:13

عزیزم آروم باشی مگی جونم
همه چی درست میشه
خدا اون بالا میبینتت کمکت میکنه حتما
کاش الان پیشت بودم بغلت میکردم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد