مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هیجانات مگهان و زندگی کسالت بارش


اصلا درگیر ظاهر هم نبودیم ، تا جایی که نمی دونم چی شد و من گفتم قدم رو و وزنم رو ! 

+ حدس بزن تا بهت بگم قدم چقدره ... 

- اوم ... 178 شاید ! خب حالا بگین درست بود ؟! 

بعد از یک ثانیه ...

- نه نه ! نگین لطفا از هیجانش کم میشه ... نمی خوام هیچی ازتون بدونم . 

بلافاصله جواب میده...

+ 186 

- اه گفتم نگید !!! دلخورم

+ آخیش ! اصلا دلم می خواد زندگی تو هم مثل زندگی من کسالت بار باشه !!!


× سر هر ماجرایی تو این رابطه ترجیح میدم تو حاله ای از ابهام باشم و جاده مه آلود باشه و پرهیجان ... دریغ که به سخره میگیره هیجان های زندگی من رو گاهی


× راستی اینکه بدونی دوست مکاتبه ایت قد بلنده چیزی از هیجانات زندگیت کم نمی کنه !

نظرات 23 + ارسال نظر
Lena 1394/03/18 ساعت 14:58

Me too

ایش آوخ :دی

Lena 1394/03/17 ساعت 23:55

Ich kann englisch
I thought you mean except english and deutsch
;)
I agree with you

Happy to find ya here sweetie

It was strange to know German and not knowing English
Cool !

Lena 1394/03/17 ساعت 23:19

What a coincidence!
Nein,leider nicht
Ich kann nur deutsch sprechen
ein bisschen :)

Lustig !

Ich Spreche englisch !
Englisch ist leichter als Deutsch.

Lena 1394/03/17 ساعت 21:43

دویچ بلدى شما؟
Wirklich?

Ich kann Deutsch Sprechen , Aber nicht sehr gut
.
Ich verstehe etwas ;)

Sprechst du noch wietere Sprachen ?
Aber nur Deutch ¿

به جان خودم اگه یادم باشه چه گفته بودم:-D

:دی

emasis 1394/03/10 ساعت 23:59

دنیای دخترا رو دخترا فقط میفهمن با اینکه خیلی نوستالژیکه

از دست رفتی چون حس میکنم جاده ای که گفتی زیاده مه آلوده
پس حواست باشه

+قدت خیلی هم عالیه

اماسیس 1394/03/10 ساعت 23:40 http://emasis.blogsky.com/

مگهان جان
من فک کنم از دست رفتی دختر

ای بابا ...
چرا از دست برم آخه

کامنت منم که...خورده شد:|

نه !!! واقعا ؟!

نمیشه باز تکرارش کنی :| ¿

asmani 1394/03/10 ساعت 20:24 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
من عادت دارم وقتی میام اینجا دو سه تا مطلب جدید در روز ببینم بانو!!!!! ماذا فاذا؟ لطفا جدیدترین اخبار رو اطلاع بدید که بدن درد داریم متچکرم

بد عادت شدین خب دوستان !
حقیقت اینه که خیلی مشغولم این روزها ... خیلی خیلی...
اما امشب اینجا رو آپ می کنم ...

میلاد 1394/03/10 ساعت 19:24 http://monoblog.blogsky.com

اضافه هم نمیکنه ؟

حقیقتا چرا ... اضافه می کنه ! :|

این مکاتبات به چه دردی میخوره ؟چه فایده ای داره؟

به درد سبک شدن ...
به درد درد دل کردن و درد دل شنیدن ...
به درد هم فکری کردن ...

سپیده 1394/03/10 ساعت 14:37

مگ پست بعدیتو عکس دار باشه لوطفاااا

آخه سپیده چه عکسی بذارم ؟!

این روزها پست گذاشتم نمیاد یه کم

آویشن 1394/03/10 ساعت 13:42 http://dittany.blogsky.com

کجایی مگی؟
دلمون از تنهایی پوسید اینجا

ببخشید آویش ...
همین دور و برام !

سلام بر مگهان
اومدم به جز مجموعه داستان کوتاهِ "قدیس" که تازگی یه قسمتی از یکی از داستان هاش رو نوشتم، قبلا یه مطلب کوتاه درباره‎ی یکی دیگه از مجموعه داستان های مارکز نوشته بودم. اینجا:
http://majidmoayyedi.persianblog.ir/post/81/
گفتم شاید دوست داشته باشی باهاش آشنا بشی. این دو تا مجموعه، در عینِ شباهت ها، تفاوت هایی هم با هم دارن(مثلا این قدیس، آخرین مجموعه داستان کوتهاِ مارکز هستش و اون "چشمهای ..."، تقریبا آخریش)، که اگه فرصت شد، بعدا درباره‎ش یه کم حرف می‎زنم... به هر حال، هر دوش عالی‎ان
تازه یه مجموعه‎ی عالیِ دیگه هم داره، که تازگی خودم کشفش کردم و خریدمش...
خلاصه، واسه خریدش عجله نکنید؛ منظورم اینه که اول، هر کدوم رو که به نظرتون جالب تر میاد بخرید. اگه دوست داشتید، دیگر آثارش رو هم بخرید
+موفق و شاد باشیی رفیق

سلام و ممنون واسه توجه بی اندازه تون !
چشم عجله نمی کنم ...
شمام شاد باااشی

جالبه
شناخت این سبکی

samira tabriz 1394/03/09 ساعت 20:18

هاله عزیزم نه حاله

آویشن 1394/03/09 ساعت 17:06

شایدم حق با تو باشه.ولی نیس دور و برم دختر قدبلند زیاد بوده تو یه دوره ای که شدیدا احساس کوتاهی میکردم.ولی خب الان دیگه از خودم راضیم

زندگی، گاهی بیشتر از اون که توی دنیای واقعی در جریان باشه، توی خیال در جریانه و به نظرم اتفاقا خیلی هم معتبره و قابل اعتنا.... پس، احتمالا اینکه آدم قدِ دوستِ مکاتبه‎ایش رو بدونه یا ندونه، میتونه روی کم و زیاد کردن هیجان تاثیر بذاره! اینطور نیست؟

هست و خیلی هم هست .
رو هیجانش تاثیر داشته و البته الان که می دونم یکی دو نکته ی بیشتر رو هیجانش برام بیشتر شده !
این کامنت رو چقدر دوست داشتم من آقا ...
ممنونم واقعا ! واقعا ممنونم

چوپان 1394/03/09 ساعت 07:11

اتفاقا تو برنده ای!
آقایون و خصوصا قدبلنداشون دخترای ریزنقشو قد متوسطو کوتاه برای یه عمر زندگی میپسندن
چون حس تسلطشون بیشتره (البته این خیال باطل خودشونه صرفا)
ماهارو برای یه مدت پزی اومدن میپسندن فقط
بعله خواهر
بد زمونه ای شده

می خوام برنده نباشم :دی !!!
حس تسلط ، یادته بهت گفته بودم یه متن بهم داده بودن تو کلاس بخونم و درباره ی زن های ریز نقش و مردهای درشت بود ؟!
تسلط رو چی واقعا :| ¿ مگه شی و جسمیم ما ؟! کافیه بر روح تسلط یابند آقایان محترم ...
پزی اومدن :)) !

آویشن 1394/03/09 ساعت 01:51 http://dittany.blogsky.com

قدش من و یاد خانواده ی پدری انداخت.ماشالا اکثرا قد بلندن.من موندم اون وسط چرا من 180 به بالا نشدم

دوست مکاتبه ای کلا چیز خوبه ای.من خودم یکیشو دارم.

شما دختری! فکر کنم این مورد رو فراموش کردی :دی
و یه دختر 186 7 سانتی به شدت بی ریخته و هرگز نمی خوام کنار یکیشون یه قدم راه برم حتی

سپیده 1394/03/08 ساعت 23:29

خوووووب فردا تولدمه ی امتحان خفنم دارم

الهی !!!
تولدت مبارککک ...

امتحانتو خوب بدی سپیده جان

سپیده 1394/03/08 ساعت 21:30

مگهان حالت خوبه

الهی شکررر

انرژیم تخلیه شده این اخیر و احساس می کنم آرامشمم بیشتر از پیش شده !
تو خوبی ؟

چوپان 1394/03/08 ساعت 21:15

ما که به آقایون 190 به بالا میگیم قد بلند
شما رو نمیدونم

یعنی برای من 160 سانتی با توی فلان قد سانتی ! تعریف بلند باید یکی باشه ؟!
نه واقعا باید یکی باشه ...
هم کلاس های دویچ کورسم بودن 191 2 ... و واقعا حس جالبی نبود:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد