مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزی که هزار بار عاشق شدم !


من امروز ، هزار بار عاشق شدم ... 

نه عاشق یک نفر بلکه عاشق خیلی نفر ! 


× امروز قدم به قدم تو خیابون پسرهای دو سه ساله ی شلوارک پوش خیلی خوش تیپ ازم دلبری می کردن ... و من تو این فکر بودم که چطور تمام عمر دختر بچه ها رو با اختلاف برنده ی قلبم می کردم ؟! 

× دوست دارم عدد 7 رو ، به همین دلیل امروزم اینجا رو آپ کردم .

نظرات 10 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/09 ساعت 17:22

از بس خودش فلفله خواستگاریشم بانمکه
به روی چشم.یادم بیار که نشونت بدم

خورشید جاودان 1394/03/09 ساعت 11:39

اینکه بگی بچه هر چی باشه فرقی نداره و این حرفا واسه بچه اوله ولی وقتی خدا بهت دختر داد دلت پسرم میخواد وقتی پسر داشته باشی دلت دختر میخواد حالا به زبون نیاری ولی تو دلت ارزو میکنی که سالم باشه ولی خدا به دلبخواهت برسونت
من اون موقع درسا رو داشتم خوشحال شدم که پارسا رو بهم داد هر چند دختریمو زود ازم گرفت

راس میگی برای بچه ی دوم واقعا جالبه که از جنس دیگه ی بچه ی اول داشته باشی :)

آویشن 1394/03/09 ساعت 02:11 http://dittany.blogsky.com

خطاب به سپیده: عموش دوماد شد رفت.تو هم بشین من خودم واست شوهر پیدا میکنم دختر البته اگه اینقدر شیطونی نکنی
خطاب به مگی:
عذ 7 چون مارو یاد برادر گرامی دیوید بکس(همون دیوید بکهام) میندازه شدیدا این عذ رو دوست پیداریم.
همچنین من کلا زیاد تو فاز جنسیت بچه نیستم.همه فک میکنن من خیلی با بچه ها میونم خوبه چون همش تو مهمونیا بچه های فامیل دورم جمع میشن و میخوان یا باهاشون بازی کنم یا براشون حرف زنم ولی در کل تعداد کمی بچست که واقعا من ازشون خوشم میاد.در حال حاضر که کلی بچه کوچولو تو دوستان و فامیل هست فقط بچه دختر عمم تونسته من و جذب کنه.حالا دیدمت عکسشو بهت نشون میدم حتما.

سپیده خیلی خواستگاریش نمک بود !

عدد 7 ... برای من مقدسه ....خواه ناخواه ...
چه جالب ! من بچه های تنی رو بیشتر از غریبه ها دوست دارم البته بچه های دوستانم رو که اصلا نپرس... به شدت هم براشون خرج می کنم ! :|
حتما نشونم بده !

خورشید جاودان 1394/03/09 ساعت 00:09

مگی نمیدونی وقتی پارسا رو باردار بودم وفهمیدم بچم پسره تو مطب دکتر چقدر از خوشحالی چیغ کشیدم وبالا پایین پریدم ملت تعجب کرده بودن از خل بازی من تا این حد عاشق پسر بچه ها هستم موجودات شیطون وشیرین اصلا لوس بازی وسوسول بازی دختر بچه هام ندارن خوشبختانه از رنگ صورتی هم بیزارن دختر بچه ها رو هم دوست دارم ولی پسرا باحال ترن از سر وکول ادم بالا میرن

اکثرا دوستای من پسر دوستن ولی من مامان بابام و خواهرم هممون عشق دختر هستیم ؛ )
پسر دوستا خیلییی بیشترن

من عمرا بخوام واسه جنسیت بچه م خوشحال شم چه دختر چه پسر
هرچی می خواد باشه قلبش آروم و مهربون باشه و خدا رو عاشق باشه کفایت می کنه

من 1394/03/08 ساعت 10:26

اینکه میگن رشتیا ... هستن مال ازادی زیادیشونه نه؟
شخصیت تو رو تحسین میکنم واقعا ولی رشتی ها خیلی از خودشون راضین و خودشونو نزاد برتر میدونن نه؟
تو وبلاگ بزکوهی دیدم این مورد که هیتلر هستی رو جواب ندادی حالا هستی یا نه
توهین نباشه بهت ناراحت نشی

والا بستگی داره منظورتون چی باشه
در مجموع آزادی یک دختر رشتی مراتب بیشتر از دخترهای شهرستان های دیگه ست و اینجا شهر بازتریه ولی من معتقدم آزادی باعث میشه مردم خیلی کارها رو نکنن !!!
من هم رشتی هستم و ازقضا کمی هم از خودم راضی هستم و شوخی هایی که درباره ی هیتلر و اینها با من شد خیلی قشنگ نبود .
ولی ناراحت کننده هم نبود چون ما فقط شخصیتمون رو نشون میدیم با هر حرفی که میزنیم کامنت قبلیتونم تایید نکردم بنا به دلایلی... در واقع چون توهین به یکی از دوستانم بود . من میدونم که اگه دلی بشکنه با معذرت خواهی خوب نمیشه و دلیلی نمی بینم تو وبلاگم بساط دل شکنی باز شه !!! با کوبوندن دیگران خود رو بالا بردن زیبا نیست من جان
همینجا تشکر می کنم که میگین صبورم ! ولی من عادت دارم جواب توهین به شهر و ... با بحث پاسخ ندم .
هرکس نظری داره : ) ! در عوض من همه ی مردم ایران رو دوست دارم و جالبه یعنی من هرگز شیرازی ترک و اصفهانی بد و خیلیییی بد ندیدم ؟!؟!؟
یا دیدم و به خودم اجازه ندادم توهینی کنم ؟!
بگذریم درباره شهر شمام باید بگم من اونجا هم بودم و خیلی هم مردمتون برام عزیزند!
اگه همون منی باشید که کامنت قبلی رو دیشب گذاشتید البته چون آی پی تغییر کرده


عخش

عخش !!!

بعله این پسرهای کوچولو رو میشد عاشق نبود مگه ؟

ای دختره ی پسر دوست !!!
چطور دلت اومد اصن اینارو بگی

من پسر دوست نیستم هنوز....
فقط فهمیدم در دل به پسرها ظلم کردم .
تنها پسری که واقعا براش مردم برادرم بود که اونم چون برادرم بود !!!

مهران 1394/03/08 ساعت 01:29



هزار باره عاشق پسر بچه ی بزرگی بشید انشالاه

سپیده 1394/03/08 ساعت 00:33

مگ درباره این پسر بچه ها حرف زدی من عاشق پسرای کوچولوی بی ادبم میدونی مثه کی مثه شخصیت امیرعلی تو دهلیز .....اخییییییی فحشای باحال بدن با هم دعوا کنن
مگهان ی خاطره بگم یروز نشته بودم تو ایستگاه اتوبوس و بی هوا داشتم ب ی چیزی ک الان بادم نیس فک میکردم دیدم ازونور خیابون ی خانوم با پسر کوچولوش میان سمت ایستگاه داشتم پسررو نیگا میکردم مامانش بافاصله زیاد ازم نشستو سرش تو موبایلش بود دیدم پسره اومد نشست پیشمو گفت... سلام خوبی ببین من فک میکنم این روسری ک سرته رنگش خیلی بهت میاد منم بهش لبخند زدم و با اینکه کپ کرده بودم از حرف بچه برگشت گف ببین من ی عمو دارم عاشق دخترای چش قهوهایه خودش بهم گفته اخه با من خیلی رفیقه میخاد دوماد شه ولی تا حالا زن پیدا نکرده میشه تو شمارتو بدی بدم به عموم بیاد تورو بگیره فقط به مامانم نگی ....همین ک اینو گفت اتوبوس اومدو مامانه زود دستشو گرفتو بردش
مگ حالم انقد خوب شد که نمیتونم وصفش کنم ...این جزئ شاید بی سابقه ترین خاستگاریایی بود ک ازمن شد.....بنظرت عمووئهه مزدوج شد

Abolfazl 1394/03/08 ساعت 00:22 http://ghadimusic.blogsky.com/

میدونی حرف دلمو زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد