مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شکر نعمت نعمتت افزون کند


پایین تختم ، چند تا کتاب چیدم و هر شب با دقت تمام لا به لاشون می گردم و چیزهایی رو که دوست تر دارم علامت گذاری می کنم ، بعد از چند دور بالا پایین کردنشون دراز می کشم رو تخت و با نور کم دیوارکوبم ، شروع می کنم به خوندن براش... 

گاهی چیزی رو می خونم و پشیمون میشم ... گشتن رو از سر می گیرم تا اونی که می خوام پیدا شه و موفق میشم.

وقتی می شنوه میگه مگی ، صدات صدااات ... و هر بار شرمنده ترم می کنه . 

میگه این صدا حیفه و استفاده نکردن ازش به نوعی کفران نعمت ... و هربار جواب می شنوه که صدای من فقط برای عزیزترین هام قشنگه ! 

و میگم همین که یک نفر اندازه ی یه دنیا (به قول خودش!) صدام رو دوست داره ، برام اندازه ی یه دنیا ارزش داره...  



+ گاهی دلم می خواد زندگی رو یه جایی متوقف کنم و اقلاً از لحظه هاش چند تا عکس یادگاری بگیرم . ای کاش حافظه م یاری کنه و یادم نره خوشی های کوچیکم رو ! 


+ این شب ها ، هوای زندگی رو می بلعم و با صدایی که فقط برای خودم می خونه به خواب میرم ... 


+ امشب هوای لاهیجان و بام سبز کرده بود دلم و حیف که ممکن نیست اونجا باشم ،این روزها روحم عجیب ولگرد شده!


+ و کجاست آنکه تنهایی و درد خود ترک گوید و داغ حسرتی بر دل نبرد ؟



نظرات 15 + ارسال نظر
aaa 1394/03/14 ساعت 15:12

من که از صدات تعریف کردم. گفتی صدای من رساست

بله ... :)
صدای من رساست هنوزم میگم ! زیبا نه اما رساست

به روز شده ایییییم.

ممنوووونم !

سلام همسایه!!! خوبی جان؟ ( با لهجه گرگانی ) مرسییییی
خوب که شکر خدا خوبه! کلا راضی هستیم به رضای خدا.
یکم اتفاقاتی به وقوع پیوسته. باید آپ کنم وبلاگو اما مثل قدیم خوب نمی نویسم واسه همین پابلیش نمی کنم. یه چندتا دریچه جدید به انتخاب های آینده ام درست کردم که خیلی ریسکش بالاس. تو وبلاگ می نویسم امروز به امید خدا.
-------------
و اما ( آماااا ) با لهجه ترکی.
به به چه عالی! صداتون واسه خوانندگی خوبه یا گویندگی؟
هرچند توی هر دو فن مهارت و علمش مهمتره از جنس صدا. اما خوب صدای خوب خیلی اجرای آدمو زیبا تر می کنه.
(البته با توجه به پست بالا منظورتون گویندگی هست )
واسه کی می خونیییین؟
لاهیجان یکی از شهرهای مورد علاقه من هست. اول رامسر بعد لاهیجان این دوتا شهر خیلی زیبا هستن واقعا.

سلاااام خوووبم ! شماااا خوبی جان :دی ؟!
امروز چه خوبه و من یک چیز جدید از همسایه های بی ریای شمالیم یاد گرفتم!!!
خب ... حتما آپ کنید ... : ) قرار نیست نویسنده باشی فردیکسون... بنویس بی خیال !
--
والا از نظر خودم واسه هیچ کدوم آنچنان... از نظر خیلی ها عادیه ولی می دونم صدام بم هستش و با تن خیلی بلند هم می تونم بخونم ! و تو دانشگاه استادهای گرام درس های ادبیات و مرتبط با این دروس همیشه از صدام تعریف می کردن :دی در مجموع صدام خیلی دخترونه و اصلاااا ناز دار نیست
و اینو بگم یه بار یه مربی آواز .. (آقا!) خیلی سعی کرد منو راضی کنه برم بهشون بپیوندم و صدام رو پرورش بده اون زمان 10 سالم بود و میگفت تو صدات محشره :))) !!!!!
خودم اون سن از صدام نفرت داشتم و همیشه آروم و با بی اعتماد به نفسی حرف میزدم حتی!!!
الان دیگه کنار اومدم .
واسه کسی می خونم دیگه !!! کسی ...
لاهیجان و رامسر خیلی خیلییی خوشگل هستن و من هردوشون رو بارهاااا رفتم . برای زندگی رشت رو ترجیح میدم ولی خوشحالم که بهم انقدر نزدیکن اینجاها :دی
جواب کامنتت شد یک پست !!!

سپیده 1394/03/08 ساعت 00:18

من عاشق صدای بم درون دخترام
واسه منم وقتی رسمی میحرفم دوسام میگن صدات شبیه گوینده های رادیوئه
من جزو اون استعدادای کشف نشدم

سپیده 1394/03/07 ساعت 23:26

مگهان صدات کوووووو چرا من پیداش نمیکنم

صدام خیلی بم و بی نمکه : ) !

یک دختر کوچولو رو با صدای بم و خش دار مجسم کن !!! :|

عمو 1394/03/07 ساعت 22:07

چه دنیایی شده، ملت میان میگن ما بستنی داریم، بستنی
حالا شما فقط بدون ما بستنی رو داریم
تازه بستنی رو فقط با عزیزامون می خوریم
عجب حکایتیست
والاااا با این نون بستنی هامون


اگه صدات استعداد پرواز داره، دختر خوب صدات رو آزاد کن

عمووو این کامنت شما من رو پخش زمین چمن کرد اصلا :))) !

من میگم من بستنی دارم که خودم اصلاااا دوسش ندارم اون وقت شما هنوز میلتون هست از این بستنی بخورین :)) ؟!
من وقتی خودم دوسش ندارم چطوررر آزادش کنم
بذار اونایی که دوس دارن لذتشونو ببرن :))! ما که نبردیم

بهامین 1394/03/07 ساعت 21:43

عاشق سبک نکشته هاتم عزیزم

اوی !
آخه من این همه لطف رو نمی تونم قبوووول کنممم ... وااای

آویشن 1394/03/07 ساعت 21:12

مگی این 100 بار.من قیافم غلط اندازم وگرنه خوبی کجا من کجا
لطف که زیاد دارم.حالا بزار ببینمت از خجالتت حسابی در میام.

Amer 1394/03/07 ساعت 20:29 http://8m8a8.blogsky.com

یعنی آدم رو تشنه شنیدن صدات میکنی...

پی نوشت:
گوت گگن نوردویند ... گوت گگن نوردویند ... گوت گگن نورد ویند ...
http://s6.picofile.com/file/8190783118/Gut_gegen_Nordwind.jpg

نکنید این کارو :|
آقااا عااامر :| !
من صدام فقط برای عزیزام خوبه و اونم نه برای همه ...

این صفحه عالی بود ! به جا بود و اصلا حالم خوب شد !!!

آویشن 1394/03/07 ساعت 16:42 http://dittany.blogsky.com

از الان دارم لحظه شماری میکنم واشه دیدنت.
حتی کتابم که حرفشو زدیم تصمیم گرفتم چی بیارم.فقط امیدوارم نخونده باشی

آویشششش ...
خیلی خوبید شماها ! واقعا لطف بی اندازه ی شما هم شهریهام شرمنده م میکنه !!!
وااای خیلی هیجان دارم برای گرفتن کتاب ازت : )))))))

پری 1394/03/07 ساعت 15:30

مگی صدات حرف نداره،قبلنم گفتم بهت

پری تو که بسیاااار شرمنده نمودی صدای من رو !!!

اتفاقا یهو یاد این افتادم که تو هم دوس داشتی صدامو

افروز 1394/03/07 ساعت 09:53

عشقولکم خوشحالم ازحالِ خوشِت

دخترکم حالا که کتاب خونی دوست داری با صدای قشنگت یه تست تو سایت"ضبط کنید"بذار مادر
البته اگر دوست داری عزیزم

http://www.zabtkonid.ir/

اف جونم یادته ؟
قبلاً گفته بودی و من گفتم واقعاً خوش صدا نیستم که بخونم ؟ الان یه درجه از اون جلوترم و حس می کنم صدام فاجعه نیست!!!
آخه صدای من بم و خش داره :|
ولی هنوز اعتماد به نفس خوندن ندارم....رو خودم کار می کنم و راضی می کنم خودمو ایشالا که تست صدا بدم !

آفرین 1394/03/07 ساعت 08:29

HaaMed 1394/03/07 ساعت 00:45 http://www.haashmo.blog.ir

صداتون خوبه؟ خوانندگی رو پیشنهاد میکنم
عکس سلفی گرفتن با زندگی قشنگه.
من تابحال شمال کشور نرفتم و اصلاً نمیدونم جنگل چه شکله!

من خودم حس خاصی به صدام ندارم که بگم مثبته !!!
از 10 سالگی یادمه از صدام متنفر بودم تا دانشگاه و بعد تشویق های یکی دو تا اساتیدم که می گفتن صدات خوبه و بی غلط می خونی و ... تازه کمی حس کردم صدام مثل بقیه ست و عادیه !!!
شمال کشور ... چقدر عجیب که تا به حال این طرفا نبودید...
امیدوارم شرایط جور شه برای اینجا بودنتون ... :)

ریحان 1394/03/07 ساعت 00:05 http://ghalaam.blog.ir

چه خوب که شما هم چنین کاری بکنید.بچه ها چندتا انتخاب کردند شما هم دو تا رو نام ببرید تا تقدیم کنم

ده تا بودن که به دوستام دادمشون !
ولی حتما اگه پس بدن بهم میذارم اینجا و خیلی دوس دارم حرکتتون رو دونه ی ریحون خوشمزه : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد