مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوووس دارم زندگی رووو !

صبح بیدار میشی ... سرحال تنها صبحونه ت رو با آرامش می خوری ... 

لباست رو تو کمترین زمان تنت می کنی و می زنی بیرون ... 

آهنگ های منتخبت رو گوش میدی و وسطش هی با لحن سیروان می خونی ...دوووس دارممم زندگی رووو ! 

اتفاق های دیشبت رو مرور می کنی ... غرق لذت میشی : ) 

خیابون خلوت تر از همیشه ست و این یعنی اکثر کلاس ها تعطیل شدن و بوی تابستون به مشام میرسه ! 

خیلی نزدیک به دانشگاه جای پارک پیدا می کنی در کمال خوشبختی و زود به کلاس می رسی... کلاسی که خالیه و منتظر بچه ها و استاد میشی تا جلسه ی رفع اشکال برگزار شه ! 

صدات تو کلاس می پیچه ... با لبخند و حال خوش میری و کنار پنجره می ایستی .... به حیاط دانشگاه که تقریبا خالی از حیاته نگاه می کنی ، بدنتو حسابی می کشی ... 

و با لبخند تمام و چشمای پرانرژی میگی خدایااا من عاااشقتممم ! 

× اصلا اینکه یه حس خوبی از دیشب تا امروز همراهمه ... دلیلی جز روزه ی حال خوب کن و شنیدن داستان وقت خواب نداره... 

× من خیلی خوشبختم ، خیییلی خوشبختم ! 

× من برای تو خوندم !

نظرات 19 + ارسال نظر
آویشن 1394/03/07 ساعت 21:13

زندگی هم تو رو دوست داره

طاها 1394/03/06 ساعت 18:39

سلام

چه پست خوب و خوشحال کننده ای

شاد باشی مگهان عزیز

emasis 1394/03/06 ساعت 18:03 http://emasis.blogsky.com/

اوضاعاحوالت همیشه به همین قشنگی باشه امیدوارم

ممنون آقا

سیمای 1394/03/06 ساعت 17:20

مگیییییییییییییییییییییییییییییی؟
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

خییییلی وقتم پر شده سیمای گلم...

ببخش بانو

افروز 1394/03/06 ساعت 15:18

خوبی گووووولَکم؟!

خیلی خوب و شکرررر

خیلی خوبه این دید مثبت
حتی از این صفحه مستطیل شکل هم منتقل میشه
عالیه

چه خووووب که حس میشه از اونجام !

خوشحالم که خوشحالی

سپیده 1394/03/04 ساعت 23:26

برای خوب شدن حال این روزهای من هم دعا کن از ته دل
برای رفع دلتنگی هام.. دلشوره هام .. ترسام ..برای خوب شدنم ..برای گرفتار نشدنم.. برای ارزوهام .. برای خوشبختیم..برای خنده های از ته دلم ..برای کم شدن گریه های شبونم ..برای امیدی ک داره نا امید میشه..برای برگشتن(...)..برای چشم انتظاریم.. برای کم شدن تهاییام ..برای جریانی که خدا درجریانه ..
مگهاااااان دخترک زیبا ...
لطفا تو حال خوشت منو فراموش نکن

برای خیرت از ته دل دعا می کنم ...حتماً ...

من تو حال خوشم بیشتر دعا می کنم برای همه
مهربون ... زیبا دل شماهاست که من رو زیبا می بینید :)
آروم باش که روزهای خوبت قطعاً نزدیکه

آنا 1394/03/04 ساعت 21:01 http://aamiin.blogsky.com/

چه حال خوبی ...

زری 1394/03/04 ساعت 20:44 http://asemam-abri.blogsky.com/

هیچ چیز بالاتر از این نیست که از ته دلت بگی خوشبختم
امیدوارم حست همیشگی باشه مگی جون

چقدر خوبه که قدردانی,وقتی شادی هم یاد خدایی,ایشالا همیشه پر انرژی و شاد باشی عزیزم

HaaMed 1394/03/04 ساعت 14:16 http://www.haashmo.blog.ir

خوش به حالتون.
اون خوشبختی رو دست به دست بدید به منم برسه.
همیشه شاد باشید.

ttaanhhaa 1394/03/04 ساعت 14:03

خوشبختی شما آرزوی ماست ....

گلابتون بانو 1394/03/04 ساعت 12:14

چه حال خوشی! حال خوشت مستدام!

پری 1394/03/04 ساعت 11:51

ای جااان.عزیزمممم
مگی بریم بیرون این هفته؟
مثلا فردا؟
مثلا سینما یا هر جایی

ریحان 1394/03/04 ساعت 11:29

شادیت پایدار

افروز 1394/03/04 ساعت 10:01

خوشحالم که خوبی عزیزکم

فَست مِیکس یو هَپی فَست!!

عاشقتمممممممم

بهترین کارو میکنی مگی و با شادی و نشاط پوز مشکلات زندگی رو میمالی به خاک

سیمای 1394/03/04 ساعت 09:04

خدارو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد