مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ناتـور دشت !

"اگر از من می شنوید ، هیچ وقت چیزی به کسی نگویید . اگر بگویید، یواش یواش دلتان برای همه تنگ می شود. "


امروز که برای میم از معجزه ی حروف ، واژه ها و جمله ها و در واقع حرف زدن می گفتم ، فکر نمی کردم آخر کتابی که می خونم اینجوری و با جمله ی بالا بخواد تموم شه ! 

و من سخت دل تنگم ... 


+ فقط یه h جای یک f قرار گرفت و باعث اون همه ماجرا شد ... به همین قشنگی 

+ ناطور ، بدطور به دلم نشست . لطفاً ، بخونیدش ... حتی اگه یک بار تو 18سالگی خوندینش !


نظرات 19 + ارسال نظر
mohammad 1394/12/11 ساعت 00:26

!?in arme goosheye axe cake ke gozashtin chiye?

وای روزی 5تا محمد برام کامنت میذاره :-"
یکیشون میم مثل محمد، یکیشون همیشه خصوصیه
الانم شما:|

+ این آرم لوگوی خواهرمه که برای لو نرفتن محوش می کنم.

ناطور عالیه... عالی.
بدون حرف
اصلا سالینجر عالیه

سااالینجرررر....
نسخه های اصل کتاب هاش رو 3 4 تا خریدم و در اولین فرصت خواهم خوندشون!

پری 1394/03/02 ساعت 22:35

عه شمارمو چیکار کردی دختر!!! نه حرفی نزد لغغین
چی شد مگه؟

Oum
Alan dige daram
Gushimo gereftam
Hichiii behesh goftam dustami
Kheiliiiiii khanumi unam dhadidaaan taeid kard :))

pari 1394/03/02 ساعت 07:08

کجایی مگیییی
چرا پست نمیذاری دختر

سلام!
1 شماره ت رو ندارمااا !
2 لغغین آلمانیمون بهت چیزی نگفت از من :))) ؟!

طاها 1394/03/02 ساعت 01:18

سلام

ما نگفته هم دلمان تنگ می شود...

+چشم

سپیده 1394/03/01 ساعت 23:22

مگ چن روزه دارم به حرفت تو این پستت فک میکنم واقعاااا درسته دختر
واقعا

زری 1394/03/01 ساعت 21:01

سبک زندگی شما رو یک دختر مستقل و خود ساخته تصور میکنم یه کسی که اگه پاش بیوفته میتونه حامی باشه
یه مهربونی ملایم در نوشته هات حس میکنم یه زندگی لطیف
احتی دوستیهای نرم هم لابه لای بعضی سطر ها حس میشه
..................................
رمان های ایرانی بعضی هاش واقعا میتونه تاثیر شگرفی داشته باشه اگه باور کنیم که ساخته های ایرانیارو

سلام مگی جونم خوبی؟؟
میگم من چطوری میتونم تو بلاگ اسکای وبم جز وب بروز شده ها باشه؟؟

دادو 1394/02/30 ساعت 19:49

سلام
اتفاقا این کتاب را دوستی که در رشت هست برایم فرستاده بود !!

خورشید جاودان 1394/02/30 ساعت 11:52

مگی جان درستش ناطور دشته

من هر دو جورش رو تو متن نوشتم :)

حالا چطور درست ترش رو مس دونس کدومه خورشید ؟
من هرچی ط داره ت می نویسم :))

هدی32 1394/02/30 ساعت 11:19

سیمای 1394/02/30 ساعت 10:37

مگی از گوشیت چه خبر؟
درست خواهد شد؟

با 200تومن هزینه بعله!

وااااای خوندمش منم خیلی دوست داشتم همون موقع.اتفاقا مال یکی از دوستای نازنینم بود که موند پیشم و دیگه نتونستم بهش برگردونم چون متاسفانه توی یه تصادف جاده ای تو مسیر شیراز یزد کشته شد.خیلی ناراحت شدم تا عنوان کتاب رو دیدم.
یه هولدن هم اینجا داری ها...شاید بخاطر اون تشویق شدی به خوندن ناطور
راستی بابت موفقیت برادر عزیز و دوست داشتنیت هم یه تبریک ویژه میگم بهتون عزیزم.امیدوارم که خدا همیشه پشت و پناهش باشه.درک میکنم که چقدر برات عزیزه و چه حسی بهش داری گلم

هی واااای هی وای...

چه خاطره ی غم انگیزی رو زنده کردم ... :( هولدن بی تاثیر نبود ...

شمام یه برادر کوچولو دارین پس شمام تقریباً حسمو درک می کنین

سپیده 1394/02/30 ساعت 00:59

مثه الان من که تو گل دلتنگی یکی مثه چییییییییییی گیر کردم

... :|

........ :(

A GH 1394/02/29 ساعت 23:43 http://doctorshiri.blog.ir/

مرسی از پیشنهادتون

قبلا خیلی پیشنهاد شده بود بهم خوندن این کتاب

اما فرصت خوندنش پیش نیومده بود

حتی بعضی از دوستان شدیدا پیشنهاد خوندن متن اصلی کتاب رو داشتند و معتقد بودند در ترجمه خیلی جاها حذف شده

با این حال شما کدوم ترجمه رو داشتین و خوندید ؟

خیلی خوبه اگه نسخه اصلی رو بخونید ولی ترجمه ی فارسیش هم جالبه...
من می دونم ترجمه ی نجفی اگر اشتباه نکنم مورد عالیش هست و اگه نشد هم کار آقای احمد کریمی واقعاً خوبه :)

من تصمیم دارم انگلیسیشم بگیرم حتماً

سپیده 1394/02/29 ساعت 23:26

مثلا چی نگیم مگ

اوم ... کلاً حرف زدن از نظر من با کسی ...می تونه باعث دلتنگیت برای اون آدم شه ...
و حتی وقتی از کسی حرف می زنی هم...می تونه دل تنگت کنه برای اون آدم ...
اینجوریا سپیده ی عزیز:)

چوپان 1394/02/29 ساعت 21:33

کلا h اینجوریه!
جای هرچی قرار بگیره داستان میشه و مهییییییییییج
نه؟

:))))))

اوهوم تقریباً !!!

سپیده مشهدی 1394/02/29 ساعت 21:10

پس دوباره باید بخونم

زری 1394/02/29 ساعت 20:28 http://asemam-abri.blogsky.com/

یه چرخی تو وبت زدم با همون یک چرخ فهمیدم سبک زندگیت دقیقا همون چیزیه که من دلم میخواد..هر چند میدونم این چیزایی که نوشتی شاید 1چهارم زندگیتم نباشه اما تو سمبل همون ادمی هستی که من دلم میخواست حس استقلالو قشنژ درک میکنم تو سطر سطر نوشته هات
کاش کتابایی که میخونی و یکمی راجبشون بیشتر توضیح بدی اینکه تو چه فازی هستتد و راجب چی ان؟

سبک زندگیم ؟

جالب شد... :) سبک زندگی من چطوره ؟ میگی برام ؟ فاز بیخیالی ؟یا چی ؟دوس دارم بدونم ... خب چشم البته یه توضیحاتی ازشون تو نت هست ولی پیشنهاد می کنم شما که اهل کتتابی جای رمان های زرد فارسی به من اعتماد کنی و این موارد رو بخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد