مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کتاب هایی که دوست داشتم ...

ظهر بود که کتاب مفید در برابر باد شمالی تموم شد ! در اوج هیجان :|

نفهمیدم چی شد که در چشم به هم زدنی پردیم روی مبل روبرویی و شروع به خوندن کردم ... نمی دونم چقدر گذشته بود که دیدم 60 صفحه از کتاب ناتور دشتم رو خوندم !!!

و تصمیم دارم تا آخر اردیبهشت تموم کنم دو تا از کتاب هام رو ! تا وقتی حرف از درس و دانشگاه نیست من حالم عالیه...عالی

نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه 1394/03/29 ساعت 00:59 http://vessels.blogsky.com/

خب من این کتابو دیشب تموم کردم .
خیلی جالب بود مگی مخصوصاً واسه ی ما که خودمون وب نویسی میکنیم و کم و بیش با این روابط سر و کار داریم .
مرده خیلی با اخلاق بود و حرص منو هم درآورده بود !! بعضی جاها زنه رو هم نمی تونستم درک کنم ..
هیجان انگیز بود حتی ! :))
دوستش دارم و خواهم داشت
مرسی بابت معرفیش دوستم ^ـ^

خیلی خوشحالم که دوسش داشتی فاطمه ی عزیزم ...
دقیقا گفتم برای ماها جالب تره ...
خیییلی با اخلاق بود لامصب :| :)) خب من هیچ کدوم رو درک نمی کردم شخصیت من دقیقا یه چیز تو مایه های لیو هست و کمی امی... بیشتر شبیه به آقاهه هستم!
هیجانش رو قبول دارم
خواهش می کنم گل

خورشید جاودان 1394/02/28 ساعت 13:23

اون مگی شلخته تنبل پای تخته رو که شوخی کردم راجع به اون کامنت خصوصی هم فقط خواستم بدونم کاری کردم که ازم دلخوری وگرنه اومده ونیومده عزیزی تو به من سر نزنی اشکال نداره خودم میام خونت مهمونی

خورشید جاودان 1394/02/27 ساعت 23:56

بلند شو برو اتاقتو جمع کن یادته اسفند ماهم که کمد لباساتو ریخته بودی ومشغول خونه تکونی ببخشیداتاق تکونی بو تا کی طول کشید ؟ من یادمه تا هفدهم هجدهم فروردین
میدونی پارسا به داییش چی میگه تو این وضعیت دایی علی شلخته تنبل پای تخته حالا تا نفرستادمش سراغت که بقول داداشم ابرو واست نذاره برو اتاقتو جمع کن
نشسته واسم کتاب میخونه
داداشم پارسا رو با خودش برد بیرون که به یکی از همکلاسیاش که خانم هست کتاب بده خانمه به پارسا میگه براش شعر بخونه پسری ما هم نه گذاشته نه برداشته واسش خونده دایی علی شلخته تنبل پای تخته خود داین خواستگار بیاد واست پارسا رک وراست میگه ابجی مگی شلخته تنبل پای تخته

عزیزکم ... بوس برای پارسا
فروردین ؟
من هزار بار می ریزم و تمیز می کنم الانم کشوهام برق میزنه و اتاقم ایضاً
حاضرم شرط بببندم جز مرتب ترین های وبلاگستان هستم :دی
بعله!
و اما بگم ببخشید که من کم سر می زنم فقط دو سه تا وبلاگ میرم و کامنت میذارم یا اگه حس کنم ممکنه ناراحت شن از سکوتم یا اگه حس کنم خیییلی لازمه چیزی بگم و دوس دارم حرف بزنم کامنت میذارم
قبلاً همه جا بودم ...
ببخشید کم بودنمو

طاها 1394/02/27 ساعت 23:04

سلام

ناتور دشت...کتاب فوق العاده ایه که اسمش برای من یادآور روزهای بینهایت شیرین عمرمه،روزهایی که دیگه تکرار نشدن و بعیده تکرار بشن...هی،یادش بخیر جوونی!

شاد باشی مگهان عزیز

من بار دومی هست که می خونمش آقا طاها...
باورتون میشه دارم باهاش زندگی می کنم ؟!
اصلاً ناجــــــور این کتاب رو دوست داارم و به نظرم مگی 17 ساله یه هزارم این لذت نبرده بود از خوندنش

شما هم...
تکرار میشه ...بهترش میاد حتی آقا:)

سلااااااااااااااااااااام مگی
دختر جووووووووووون کتابا رو بذار کنار واسه ماه رمضون که روزه های کشدار و طولانی با خوندن کتاب راحت بگذره بچسب به درسا بذا پاس شه بره پی کارش

رمان های طولانی نیستن اینا ....
واسه اون زمانمم تا بخواین کتاب دارم تازه ...
درس مهم نیست ! من زندگی می کنم و در کنارش نگاهی به درس هم می کنم :) :دی

من هم به کتاب خوندن علاقه دارم .عضو کتابخونه هستم و هر از گاهی کتاب امانت میگیرم.برم ببینم این کتاب داره یا نه

فاطمه* 1394/02/27 ساعت 07:20

سلام مگهان جوون . موفق باشی عزیزم. خدارو شکر که حالت عالیه. ایشالا همیشه همینطور شاد باشی

یه نفر 1394/02/27 ساعت 00:50

مال پست قبل بود کامنتم



وقتی نیچه گریست هم خوبه تونستین بخونین

متوجه شدم ؛)

بله یکی از کتاب هایی هست که باید بخونم اتفاقاً : )

یه نفر 1394/02/27 ساعت 00:49

چ دستایی



آیکون اخم کم داره اینجا متاسفانه !

HaaMed 1394/02/26 ساعت 19:51 http://www.haashmo.blog.ir

یه زمانی خیلی کتاب میخوندم. خیلی.
الآن نه.

منم یه مدت وقفه طولانی داشتم !

A GH 1394/02/26 ساعت 18:01 http://doctorshiri.blog.ir/

+ اینجا

http://www.digikala.com/landing/bookfair94/index.html?utm_source=Fastclick&utm_medium=Banner&utm_campaign=Bookfair94

A GH 1394/02/26 ساعت 17:29 http://doctorshiri.blog.ir/

"راستی اگه کتاب خوب با ترجمه ی روون و جالبی می دونید بهم معرفی کنید :دی "

راستش به آدم های کتاب خونی مثل شما 1 مقدار کتاب معرفی کردن سخته و البته

و من هم زیاد رمان نمیخونم در حال حاضر و حال گذشته :دی اما عجالتا کتاب های بوبن پیشنهاد میشه... و اگه تا حالا بوبن نخوندین و نمیدونید از کدوم کتابش شروع کنید

فراتر از بودن میتونه شروع خوبی باشه

ممنونم !

برم ببینم چجور کتابیه ... :)

A GH 1394/02/26 ساعت 17:14 http://doctorshiri.blog.ir/

"شاید لزوماً آدم های خوب یا خیلی خوبی نباشن !

اما از کتاب نخون ها یه چیزی بیشتر دارن و بهترن"

اون که بله و کاملا تایید میشه...

اما اون ارزش بالای دانایی و دانستن که به وجود آدمی ارزش میده حداقل چیزیه که از باقی افراد کتاب نخون متمایز و بهترشون میکنه

حکما همین طوره ...

راستی اگه کتاب خوب با ترجمه ی روون و جالبی می دونید بهم معرفی کنید :دی

سپاس فراوان ...
ایرانی خوب هم باشه خوبه !

A GH 1394/02/26 ساعت 17:06 http://doctorshiri.blog.ir/

آدم هایی که با کتاب خوندن حالشون خوب میشه...آدم های خوبین...


زندگی بدون کتاب و کتاب خوندن خیلی چیز مزخرفیه...

شاید لزوماً آدم های خوب یا خیلی خوبی نباشن !

اما از کتاب نخون ها یه چیزی بیشتر دارن و بهترن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد