مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدایااااااا دوستت دارم !



خب من یادمه تولد حضرت محمد که بود ، به همه گفتم من عیدیمو می گیرم و می دونم که برف می باره و بارید ... ! واقعاً عیدیمو گرفتم ...

دیشب آشوب بودم ، امروز هیچ اثری از اون حال بد نیست .

و من عیدیمو گرفتم از خدا ، بهترین عیدی دنیا :)

× میام و میگم دلیل خوشیم رو !

× مگهان میره انزلی تا دقایقی دیگه ، که خوشیش رو کنار دریاجشن بگیره !


نظرات 11 + ارسال نظر

خوش بحالت عزیزم ایشالا همیشه شاد باشی,من که داغونم,برام دعا کن

سیمای 1394/02/26 ساعت 01:13


هر چه از دوست رسد نیکوست

خیلی ممنونم

دادو 1394/02/26 ساعت 01:00

شادی 1394/02/25 ساعت 23:00

خوش بگذره مگی گلی
بیصبرانه منتظر اومدن و نوشتنتم

من برگشتم رشت و خیلییی خوبم !
فقط خسته ممم ! :-*

سیمای 1394/02/25 ساعت 22:04

دارو شکر

با سپیده گشتی سیماااای ؟


جات خالی اینجا هواااااییه ...رو به دریا دعا می کنمتتتت:-*

HaaMed 1394/02/25 ساعت 21:01 http://www.haashmo.blog.ir

کاش من هم انزلی بودم.
دوست دارم برم شمال.

من اومدم شمال جای همتونم خاااالی !

:دی

زری 1394/02/25 ساعت 19:08

یه سوال بپرسم این قسمت دسته ها چطور فعال برای شما؟
در ضمن شما رو به جمع دوستانم اضافه کردم

اون پایین که پست رو می نویسید می تونید دسته بندی کنید دیگه ...

: )
سر فرصت می خونم شما رو من هم

زری 1394/02/25 ساعت 19:05 http://asemam-abri.blogsky.com/

سلام
وقتی ادم جدید ی وارد وبلاگم میشه دلم میخواد مختصر اطلاعاتی راجبش داشته باشم تا بتونم در راستای همون شناخت کوچولو براش کامنت بزارم..
شناخت کوچولوی من ار شما
اسمت برام کاملا عجیبه نمیدونم معنیش یعنی چی ؟و وقت نکردم راجبش سرچ کنم
تا اینجا خوصوصیت بارزت اینکه جناب عالی کتابخون هستید و همین باعث میشه حس کنم ادم فهمیده ای هستی

اسمم مثل خودم عجیبه به گفته ی دوستان :)

معنی مگهان مرواریده !
راستی کتاب خون ها دو دسته ان بانو
یک دسته فهمیده و با فرهنگن و عده ی دوم بسیار ادعای با فرهنگی دارن و متاسفانه جاهلی محضن...
امیییید که من از دسته ی دوم نباشم ؛) !

خوش بگذره عزیزمممم من از طریق وبلاگ کلوچه باهات اشنا شدم خوشحال میشم لینکم کنی

: )
ممنونم ایشالا می خونمتون ... حتماً

فاطمه* 1394/02/25 ساعت 17:35

مگهان گلم عیدت مبارک همیشه به شادی باشی عزیزم.

هم چنینننننن

Amer 1394/02/25 ساعت 14:49 http://8m8a8.blogsky.com

مگهان بانو ببوس از طرف ما روی ماه خدااااااا رو.......

*خدا رو صدهزار مرتبه شکر*

بوسیدم هزاااار بار تو خوشیم بوسیدم !!! : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد