مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Sir1


الان من با این همه انرژی واقعاً باید خوابم ببره ؟

این بچه مون سیروان چقد سرحااااله خدایی ماشالاش باشه ! ردبول میزد تو کنسرت :دی

برم بخرم بلکه مگهان تر!!! شم... یه کنسرت توووپپپ رفتم امروز با بر و بچ مشهدی و رشتی ... جای همتون دست زدم و انرژی هم گرفتم و می فرشتم برا تک تکتون :دی

---

خواهرکم که نمایشگاه کتاب بود ، زنگ زد ببینه چی دوست دارم ! که گفتم برو ققنوس و زنگ بزن... گفتم الان همونجام! دیگه گفتم ناتور دشت رو بخره برام که خوندم سالهای پیش ولی نداشتمش ...

و کتاب مفید در برابر باد شمالی به پیشنهاد بانو ویرگول! که گفت چاپ این مورد تمومه و نداریم فعلاً ... تو سایت ها هم نگاه کردم نبود چند تا کتاب فروشی هم پرسیدم که نداشتن ! اون وقت امشب بعد کنسرت مامانم بردمون شهر کتاب و وای !!! یه دونه فقط یه دونه برای شخص من مونده بود ...نمی تونم حسمو براتون بگم فقط جیغ نزدم از ذوق ...

از دیشب که 3 ساعت خوابیدم هنوز بیدارم ! و یواشکی بگم گفتم مادرم چای بذاره که دوپینگ کنم و کتاب جانم رو شروع کنم ...

خدایاااا ممنووووووونم و من چقددد کیفم کوووکه ! 


× گارسون رستوران ناپولی ، به مراتب به چشم من زیباتر از سیروان خسرویه :| همین .


نظرات 14 + ارسال نظر
سپیده 1394/02/23 ساعت 22:53

بیماری مگ بیمار
خاستگارمو ببینی چی میگی
ایششششش حسود

: )))))))

حسودم دیگه !

سپیده 1394/02/23 ساعت 22:31

پسره که یدک فروش سر خیابونمونه اسمشو تازه کشف کردم اسمش اّراز هست عشقهههههههههههههه سیروان به گرد ناخن پاشم نمیرسه تو خوشگلی و خوشتیپی ....یکی از فانتزیام اینه بیاد خاستگاریم البته کم سعادته

آراز خیلی اسم محبوبیه بین ترکها :دی
ولی به گرد پای اسم سیروان نمیرسه اسمشو دوس دارم :-))))
سیروان شیطنتش خوبه وگرنه من از چهره های خوب اصلاً خوشم نمیایه :دی

کم سعادته :-)))

نیکادل 1394/02/22 ساعت 13:31 http://somerest.blogfa.com

وای خوشحالم که کیفت کوکه.
میفهممت. من و تو عزیزم بهانه های کوچیک برای خوشبختی لازم داریم.
الهی همراه زندگیت بهانه های کوچیک و بزرگ خوشبختی رو بهت هدیه بده

Amer 1394/02/22 ساعت 11:55 http://8m8a8.blogsky.com

بر منکرش لعنت.
آقا طاها از همین تریبون خیلی آقاااییی. مخلصیم...
به سایت شما سر میزنیم و داستانک های شمارو حتما میخونیم

بعد اینکه کنسرت خیلی کلاس داره که!
من کنسرت آقای معتمدی رو رفتم (سنتی).
اصن شمایی که حراستی بیا برو دفاع از آرمانها

مهناز مامان رایان 1394/02/22 ساعت 11:45

چه جالببب نرفتم سالار عقیلی رو
حالا روزبه نعمت االهی هم خیلییییییییی خوبهههه
امتحانش ضرر نداره

Amer 1394/02/22 ساعت 11:28 http://8m8a8.blogsky.com

با آقا طاها هماهنگ میکردیم که اونم بیاد!!!
یه تیم فوتبااال تشکیل میدادیم
تو و طاها خط حمله!
من و رفیقات!!!
دفاع از آرمانها

آقا طاها خیلی آقااااست من باهاشون شوخی ندارم آقا عامر
ایشون کلی با کلاس و اینهاست آبروی ما رو بردی
من دیشب یه دقه به یه دقه به بغلی هام چپ چپ نگاه می کردم :)))) اصلاً حوصله جلافت زیادی ندارمااا ! واسه خودم حراستی هستم

مهناز مامان رایان 1394/02/22 ساعت 10:51

تی قرباننننن مگهانکممم
چه خوبببببب ،این حس عالی تو کنسرت خیلی مهمه مگهان جون
من تو کنسرت بنیامین همین حس رو داشتم
اون هم عالی بودددد
تی جا خالیی

تی قرباااان مهناززززی :-*
دقیقاً نفر سوم بنیامین بود که می خواستم بگم کلاس بذار هست و اینها ...

از همه بدتر و کم خرج تر و خسیس تر ! کسی نیست جز آقای سالار عقیلی با تمام ارادتی که به صداشون دارم ولی دو زااااار خرج نکرده بود برای صحنه و فقط هم 2 نفر همراه داشت برای موسیقی
شاهکاری بود!

مهناز مامان رایان 1394/02/22 ساعت 10:38

سلام مگهانی جونممم
خوبی پر انرژیییی
ما هم جمعه کنسرت فرزاد فرزین رو رفتیم تو سالن میلاد نمایشگاه بین المللی
جای همه دوستان خالی
حالا که شما از سیروان تعریف میکنی مورد بعدی سیروان می باشد
با تشکر از توصیه شمااا
شاد باشی همیشه دختر شمالییی

سلاااام مامان عزیزززز :-*
خووووبمممممم و همه خستگی از تنم رفته و دوباره باید پروژه رو شروع کنم و خسته شم ؛-)
وااای خوش بحالتون فرزاد فرزین دوس دارم ! یه چیزی بگم سیروان جوون پسنده بیشتر نمیشه گفت صدای محشری داره ! خوبه هاااا صداش عادیه ولی محشر نه
اما از اون ور بلده برای خودش خرج کنه و به مخاطبش احترام میذاره
صحنه ش خیلی خوب بود! و کلیپ هایی که پخش میشد حس عالی ای بود و کاملاً مچ با حس و حال آهنگ ....
ایشالا برید و دوس بدارید !
قربوووونت عزیزکم :-*
تو هممم بانوووووی شماااااالی دوس داشتنی ! :)

Amer 1394/02/22 ساعت 10:26 http://8m8a8.blogsky.com

ممنون:)
آره یه بار رفتم!
خوب نبود اصلا...
ولی دورهمی با دوستان خیلی خوش میگذره
تو آمل معمولا اینجا برگزار میشه: http://www.arikeariai.com/auditorium.aspx

تبریک میگم که اینهمه برای خودتون وقت گذاشتید!
واقعا خـــوبه...
خوشحالم:)

عه ایشالا باز برید و خوش هم بگذره دورید وگرنه پیشنهاد می کردم بیاید رشت کنسرت که چیزها می بینیدا :| تازه ما دیشب 9 نفری رفتیم :دی جای شما خالی !
تو رشت چند جایی هست که برگزار میشه فوق العاده نیستن ولی بدی هم نیستن ؛ )
مچکرممم ... واقعاً نیاز داره روح آدم !

سیمای 1394/02/22 ساعت 09:21

همیشه به خوشی و شادی مگی جونی

مبارکت باشه لذتشو ببر

ممنووووووونم سیمای جونکم !

شیما 1394/02/22 ساعت 08:39

چند روز صبح ها که میرم سرکار سیروان گوش می کنم ، بارون پاییزی و تو خیال کردی بری ، دوسش دارم

شیما بهت توصیه می کنم با شدت هرچه تمام تررر اون آهنگ تو خیال کردی بری رو بخونی و هییی پوزخند بزنی؛-) :-* هاهاااا ...
آهنگ های مورد علاقه ی منو گفتی و البته اسم آهنگ مورد علاقه ی دیگه م رو یادم نیست اونی که میگه بدیاتو می سوزونم می کشممم خووووبیاتوووو از گذشته با تووو :دی
بغل محکم بای تو شیمای محکم من

مگگگگگی!
این بی خوابیت مسری بوده ها! من الان بیدارم!
آی لاو کنسرت! دو یو نو؟
آی لاو سلینجر! دویو نو؟
آخ دلم یه وقت درست و حسابی و فکر راحت می خواد برا کتاب خوندن
جای منم بخون و برو کنسرت
خیلی دارم از شلوغی های اخیر غرغر می کنم؟آره؟
کیفت کوکه، کیف ما نیز کوک شد

عه ... فیش فیش عزیزم چرا بیدار بودی ؟
من پس از مدت هااااا بی خوابی دیشب 1 خوابیدم و امروزم یه ربع به 10 پاشدم بی خوابی ها جبران شددد
من انقددد غرغر و غرولند کردم که :دی دیروزم یهو فهمیدم خواهرم برام بلیط خریده و اجبارا رفتم و الان حس می کنم انرژیم بیشتره واسه پیش بردن کارها
کوووک باشی گللل

Amer 1394/02/22 ساعت 01:12 http://8m8a8.blogsky.com

نمیدونم مرخصیم جور نشد یا اینکه با وقت دانشگام تداخل داشت اما به هرحال دیر راه افتادم

چقد خوبه که میدونید چی دوس دارید

ای بابااا :(
ایشالا به وقتش برید مازندران هم کنسرت باید زیاد باشه نیست ؟
ما اینجا مدام کنسرت داریم و جز شهرستان های پر کنسرتیم !
بله می دونم ... :) البته پشتش یه کووووه تحقیق و بررسی درباره ی خودمه ها ... یهو نفهمیدم که فهمیدنشم سخته

Amer 1394/02/22 ساعت 00:20 http://8m8a8.blogsky.com

من پارسال توسط یکی از دوستام به کنسرت "رضا یزدانی" تو برج میلاد دعوت شدم!
تهران هم رفتم اما تا کنسرت شروع بشه به نزدیکای برج میلاد هم نرسیدم
چه ربطیییی داشت!!!
خواستم بگم من آقای گارسون شمارو ندیدم!
ولی ندیده رضا یزدانی ازش خوشتیپ تره

چراااا نرسیدین :((( ؟ ای بابا ...
من اصلاً تهران و بلد نیستم و از فکر کردن به رفتن و زندگی در اونجا استرس می گیرم !!!
ولی حتماً زنده باشم باید کنسرت 4تار برم برج میلاد ...
آقای گارسون خیلی بچه و مظلومه :| و من از مردای ساده خوشم میاد ... همین :| :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد