مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلم می خواد 7 تا کتاب هدیه بشه بهم ! میشه ؟


تا نیمه شب بیدار بودم و ترجمه می کردم ... حدود ساعت سه بود که از پشت کامپیوتر پاشدم و خودمو آروم رو تخت رها کردم ...

پنجره باز بود ... پرده از شدت باد تاب می خورد ... شب خواهرکم سوغاتی هامو بهم داد ... آرزوی روز 20م که هدیه گرفتن کتاب بود محقق شد !

33 صفحه از کتاب جدید منصور ضابطیان رو خوندم ، 7 8 صفحه ی دیگه از فوتبال علیه دشمن و حدود سی صفحه ی دیگه از عقاید یک دلقک... و من چقدر هر سه ی این کتاب ها رو دوست دارم ... آخرش کتاب از دستم پرت شد پایین و دیگه رضایت دادم به خواب ...

امروز بعد از آخرین کلاس ، الی تنها روونه ی خونه شد ،

گفتم می خوام تو پارک نیم ساعت کتاب بخونم ... و این نیم ساعت شد یک و نیم ساعت ... نصف یک فصل رفتارسازمانی رو خوندم ! با عشق ... چرا این همه این کتاب خوبه ؟

و 15 صفحه از کتاب عقاید یک دلقک و دو تا آهنگ هم گوش کردم و نعمت های زندگیمو شمردم و از جام پاشدم... پر از حس و حال خوب بودم ! تمام راه آهنگ پخش شد و تمام راه همراه خواننده خوندم و کیف کردم ...

× خیلی خسته م ... جسمم خسته ست ولی همچنان انرژی دارم : )

× کنسرت سیروان باید جالب باشه : ) 
× کتاب های آقایان منصور ضابطیان و صابر ابر ! باید تا آخر همین ماه خونده بشن : ) فدای سرم که درس دارم !!! ؛ )



نظرات 7 + ارسال نظر
Amer 1394/02/22 ساعت 00:22 http://8m8a8.blogsky.com

تو سفرنامه رو تا آخر این ماه میخونی؟
جلدش ماهی قرمز کوچولو نداره؟ مثلا اینجوری!
بعدش اینکه خیلی خوبه یه مرد اینهمه سفر بره و دست خطش هم خوب باشه...

آره چیزی نیست که خب :|
چرا داره خیلی خیلییی هم نازه اون ماهی قرمز کوشولوش !
خیییلی خوبه ! خوش بحالش ؛ )

Amer 1394/02/21 ساعت 23:58 http://8m8a8.blogsky.com

اووووووووم خوشمان آمد
"دو (نقطه!) دی" رو هم تهش گذاشت؟!
به هرحال نفهمیدم این کتابای آقای ضابطیان و ابر چیا هست؟

نه نذاشت ولی خطش محشره ... :دی
کتاب ضابطیان باز هم سفرنامه ست و کتاب آقای صابر ابر جلدش عالیه !
شروع نکردم بخونم اگه تایید بود می گم تهیه کنید :دی

خوش به حال فرهیختگان که فرصت کتاب خواندن دارند.
شماها دارین جور بقیه رو می کشین و آمار تاب خوانی جامعه رو بالا می برین

: )))
بله بله به شخصه قول دادم امسال ، سال کتاب باشه برام و شروع کنم به مدام خوندن کتاب ؛)
باشد که کمی شعور کسب بنمایم بعله :دی
خوش بحال فرهیختگان ما که نیستیم

سلام

عقاید یک دلقک،یکی از بهترین کتابهایی بوده که خوندم.خیلی دوسش دارم.
امیدوارم 7تا کتاب به زودی بهتون هدیه داده بشه،یکی از هفت تا رو بذارید پای من...

سلامت و شاد باشید

سلام
چه جالب گویا هم سلیقه ایم دارم عشق می کنم !
وااای کتاب ... به به می ذارم پای شما در کمال پرروووگری !
کتابی که از آقای کتاب خون و خوبی مثل شما برسه برکته

شما نیززز

فاطمه 1394/02/21 ساعت 20:24

سلام مگهان نازنین خوشحالم که اینقدر خوب و خوشی. همیشه خوش باشی انشاالله. وقتی آدم نعمتهاشو میشمره چقدر احساس خوشبختی میکنه . هرچقدرم زندگی سخت باشه بازم خوبی ها ولطف خدا بیشتره. امیدوارم این لطف همیشه شامل حالت باشه

سلام بانو :)
الهی شکر با مشکلات واقعاً کنار اومدم و خوبم ! خوشم
انشالله برای شما هم همین طور مامان گلی

Amer 1394/02/21 ساعت 19:28 http://8m8a8.blogsky.com

مارک و پلو! هر رازی که فاش میکنی یک ماهی قرمز می میرد...

چرا هفت تا؟

7 عدد مقدسی عست (نقطه! )

من کتاب مارک دوپلو رو دارم و اولشم خودش برام نوشتیده تقدیم به مگهان عزیز :دی بعله

مگهاااااااااااان عزیزم انشالا امتحاناتو با نمره 20 بدی ترجمه ها و مقالات و پروژه ها هم به موقع تحویل بدی
شوخی کردمممم خانوم طلا
پس چوپان الکی دعوتم کرده ای ناقلااااااااا میگم دو سه روزه پیداش نیستااااااا
بهش بگو مهمون دعوت میکنی الکییییییییی!!!!!

ممنووونم !
منم شوخی کردم بابااا ؛ ) چوپان بچه جدی گفته :دی
از منم سرش خدایی خلوت تره من این مدت فنا شده هستم :دی ! انشالله خانواده اجازه دادن ترشیف بیاورید این طرفاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد