مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عصر بهاری



این پرنده های نازنین انقدر دم پنجره ی اتاقم جیک جیک می کنن و آواز می خونن که واقعاً من بی حال رو به وجد میارن ...

چای و نون عصرونه خونگی تو این فصل و این ساعت عجیب می چسبه ...

خدایا شکرت : ) هوس نون روغنی کرده بودم که خواهر عزیزم برام پخت !



نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه 1394/02/19 ساعت 21:03

مگهان جان اگه تونستی دستورشو از خواهرگلت بگیرواسمون بذار آخه خیلی خوشمزه به نظرمیرسه(دستش درد نکنه)

خودمم دیدم خیلی پختشو خودمم پختم :))))
بخدا می خوام بذارم برا شراره ولی نون یه کم چشمیه اصلاً نمی دونم چطوری بگم :|
یه جا یه چیزایی ازش نوشتم براتون میذارم چشم :-*

سپیده 1394/02/19 ساعت 19:55

باباااااااااااااااا ساقوووووووووول

:دی

سااااقووول رو استثتا بلدم :-))))

چه اشتها برانگیز!

خیلی بانو خوشمزه هم بود بسی جاتون خالی

سیمای 1394/02/19 ساعت 18:26

نوش جونت

ممنووونم گل

سیمای 1394/02/19 ساعت 18:13

وااااااااااااای هوس کردم با پنیر خودمون و چای
خیلی میچسبه
خواهرت خیلی با سلیقه ست عین خودت

وااااای من عااااشق پنیر لیقوانم !!! مال تبریززز اوممم
بوی گوسفند نده فقط لطفاً :دی
الان با چای و پنیر می خورم جاتم خالی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد