مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از عشق آتشین تا فدا شدن ...


حس می کنم روح داره از بدنم جدا میشه از فرط خستگی ... پتوی سبکم رو روم می کشم و بالاخره بعد از تلاش فراوون خوابم می بره ... 

چشمامو باز می کنم ...ساعت 5 صبح ... می بندم چشمامو ... خواب می بینم ، خوابِ همونجایی که مدت هاست می بینم و نمی دونم کجاست ... 

از خواب می پرم ، خودمو بغل می کنم ... 

و تا 9 صبح تخت می خوابم ... چشمامو باز می کنم کلامِ قیصر* رو زمزمه می کنم ... 

گوشی عزیزم نیمه جون افتاده پایین تختم رو بر می دارم و آهنگ عشق آتشین دنگ شو رو پلی می کنم ... 

همراهش می خونم ... زیر چای رو روشن می کنم ... 

خودمو روی مبل پرت می کنم و اشکام شروع می کنن به پایین اومدن ... می دونم چمه ، خودمو دلداری میدم ، میگم همه ی دنیا اینطوری نمی مونه مگهان ... صبر کن ... صبـر ... 

آهنگ بعدی از سامی بیگی پلی میشه ، ناخودآگاه یه لبخند عمیقی رو لبم می شینه ... همراهش می خونم و عشق می کنم ... 

تو دلم فکر می کنم چقدر بامزه میشه اگه من هم یه روزی عاشق شم و حاضر باشم همچین شعری رو به کسی تقدیم کنم ! 


+ من حقیقتاً هرگز عاشق نشدم ولی امیدوارم یه روزی عاشق بابای بچه هام شم :دی 

+ وااای که چقدررر دلم پر می کشه برم کنکور زبانشناسی بدم ! این کارو می کنم و می دونم جای خوبی هم قبول میشم :)

نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده 1394/02/20 ساعت 23:48

بابای بچه هام اخییییییییییی

آخیییییییی :-) :دی


خعلی دوسش دارم مرتیکه رو :-)))

ali 1394/02/19 ساعت 17:46

از وب عمو سیبیلو
بچه ها پرسیدن منم همزمان می خوندم دیگه
جای سپید مشهدی خالی دماغشو ببره بیاد ببینیم بازم شیطونی میکنه

بله ! بلههه !!! :|
منم خیییلی دلم برای سپیده و شلوغی وبلاگ عمو تنگ شده خود عمو هم که دیگه گویا درگیر کار شدن !
سپیده با بریدن دماغش می خواد تغییر شخصیت بده :))) ؟ دمشو که نمی برن خببب !!!

ali 1394/02/19 ساعت 17:18

مگهان سخت نگیر دختر گل
میدونم زندگی اونی که باید نیست ولی سخت نگیر
هردو آهنگ دانلود شد و هردو جدید بود
بینظیر ... با سلیقه و با سلیقه و عالی
لباس های مگهان آهنگای انتخابیش و حتی ماشین دوس داشتنیش ...
میزند گاهی برق کوتاهی در شب تارم شعله ی آهی

سخت نمی گیرم علی آقا ...
آسون گرفتم تا حالا که کنار اومدم با اتفاقات خوب و بد زندگیم ...
خدا رو شکر که دوس داشتین...انرژی گرفتم.
با سلیقه که لطفه ... هم سلیقه بودن رو تایید می کنم ولی :)
لباس هاش قبول ... ماشینش رو از کجا دیدین آخه ؟
آخ ... بگریزد اما چون نقش رویا به چشم من گذشته ها .......

سیمای 1394/02/19 ساعت 17:06

میدونی مگ انگار رسیدن ما به هک خیلی سخته
اگه بدونی چیا کشیدم تا اینجاش و حالا هم دارم میکشم
نمیدونم مگه دوست داشتن یه نفر اینقدر تاوان داره آخه

: )
وصال بدون سختی کشیدن خیلی زود به فصل می کشه ...

انشالله ذهن و دلتون متعهد باشه و وصلتون هرگز فصل نشه ...
دوسا داشتن درد داره سیمای عزیزم ... خیلی هم درد داره :)

سلامممم
آهنگای محشری گذاشتیی
ممنووون
موفق باشییییییی

سلام : )

قابلی نداشت...
هم چنین هانیه خانم :)

سیمای 1394/02/19 ساعت 16:44

امیدوارم به هرچی میخوای برسی



ممنووونم ...فعلاً می خوام تو و آشکوت به هم برسین

آلبا 1394/02/19 ساعت 15:07 http://analia66.mihanblog.com/

امیدوارم ب زودی عاشق بشی :)

موفق باشی

یه روزی بشم :)

زودش مهم نیست ؛)

فاطمه 1394/02/19 ساعت 13:12

سلام دختر رشتی
موفق باشی همیشه همه جا ودر همه حال.
همیشه بخند

سلام بانو ؛ )

ممنونم ... شما هم همینطور :)

هدی32 1394/02/19 ساعت 13:05

مگهان عزیزممممممممممم حتمن موفق می شی نگران نباش
هم کنکور هم عاشق بابای بچه هات

مچکرممم :-*
فعلاً که خبری از کنکور نیست :دی !!! دانشجوی یه رشته ی بسیار مزخرف هستم که اگه واسه کار لازم نبود امکان نداشت واردش شم ؛-)
درباره عاشق شدنم ایشالا که میشم فعلاً از خودم نا امیدم :)))) از بس منطقیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد