مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خستمه :((


وسط کلی ورق و کتاب نشستم ، هم چنان پرونده ی ترجمه ی رمان بازه و من برای رفع خستگی سراغش میرم ...

واقعاً کلافه و خسته م کارا اونجوری که باید پیش نمیره ! تنها قدم مثبت پیدا کردن یه پاورپوینت مرتبط با پروژمون بود ! کلی شاد شدیم ...

دیدم هم کلاسیم مشتاقه کارا رو با هم پیش ببریم گفتم بیاد پیشم از ساعت 5 تا 10 شب بی وقفه پشت کامپیوتر بودیم ... هر پنج دقیقه به 5 دقیقه من صدای نا به هنجاری در میاوردم آه و ناله می کردم و دوستم ریسه می رفت از خنده !!!:))

و هی میرفتم چای رو تمدید می کردم ! نفری 4 فنجون چای خوردیم ...

اینم میز ترکیده توسط ما ! عکس از کف هال هم دارم که دیدنیه ولی بنا به دلایلی نمیذارم اینجا:دی


نظرات 9 + ارسال نظر
افروز 1394/02/19 ساعت 11:48

حالا این عامر اینا کدوم سمت هستن؟! یه برنامه بچینیم بریم

افروز تو کامنت های پست ویار دیدی :-))) ؟!
براش نوشتم درسته همسایه ایم ولی خون همو جای آب می خوریم و کلیییی خوشش اومد و تایید هم کرد :-))))))))
واقعاً از مهمون نوازیش نفهمیدی کجاییه ؟!
ماااازنی مازنی :-))))!!!

امین 1394/02/18 ساعت 15:25

توی این پست معنی کلمه ریسه رو خوب متوجه نشدم واسه همین سرچش کرده
الان می بینم واقعا خنده دار بود حرفت در ضمن دوستمم حق داشته اینطوری بخنده دیگه بدون شک تو خیلی خنده دار آه و ناله رو میرفتی دیگه
از دست تو
خوشم میاد چای خوری مثل خود من

ریسه رفتن یعنی هلاک شدن از خنده !
؛ )
من عاشق چایم

نیلوفر 1394/02/17 ساعت 16:14 http://mpn37.mihanblog.com

مطالبت خیلی خوب بود مگهان به وب سایت من هم سر بزن

مطالب علمی منظورتونه دیگه :-)))))) ؟!

ای خدا

فاطمه 1394/02/17 ساعت 15:21

این الان پوکوندینش؟
اینکه همه چیش سرجاشه
نه از پفک یه دونه برداشتین نه یه شگلات باز کردین فقط دوتا چای خوردین بایکم کیک
حالا اگه ما بودیم معنی پکوندن رو بهت یاد میدادیم عزیزم
خسته نباشی نوش جونت

آره بابا دو دور پفک خوردیم !:دی
کیکمونم خیلییی بود پیز کیک بود البته که اونم اوپس ...
مچکرممم

پری 1394/02/17 ساعت 15:14

چاکلز هم که خوردین نوش جون

بعلههههه استادددد چاکلزززز :-))))

Amer 1394/02/17 ساعت 10:47

سلام خانم
نه ردیفـــه!

این افروزینارو بعد رشت نفرستی سمت ما!
از همین الآن گفته باشم والا...
اینا خرجاشون بین المللیه!
به وسع ما نمیکشه...
با اون مونده ته حسابش

سلام آقای عامر :))))
ترکیدم از خنده ! بیاااا بعد بگو چرا اینجایی از اونجایی ها دل خوشی ندارن:)))
خسیسین همشمممم تو فکر تیغیدن مسافرااا ! آرررررره
بین المللی هم باشه قدمشون رو چشمت پسرم :)))!!!!
مونده حساب من از دیروز تا امروز شده 127 هزار تومن !:))))))

اف 1394/02/17 ساعت 08:43

فک نکن با این حرفا و پستا می تونی ما رو از لومدن پشیمون کنی ها
گفته باشم

:)))))))))
دیوووونهههههه !!! نه همچین قصدی ندارم بیا قدمتتتتتت رو چشممم

Amer 1394/02/17 ساعت 05:39

در پی رفع خستگی و تنظیم ساعت خواب!
از همون موقعی که بهت گفتم: سر ظهرمه!
نخوابیدم تاااااااااا ۵ غروب (رفتم دانشگاه)
بعدش اومدم خوابیدم تاااااااااا الآن
آخیش
هم الآن میدونم همه خستگیم در رفت!
و همینکه مث بچه عادم کله سحرمه
و همانکه دیگر برای غیر! کار تن نگیرم.
( تا آنجا که ممکن عست. که نیست :| )
پاشم برم یچی بخورم مردم از گشنگی...

سلام آقا
نهههه اگه می تونید هرجوریه امروز و بیدار باشید که شب خوابتون بگیره ! واقعاً بده براتون این همه نامنظمی تو ساعت خواب
منم دیشب ساعت 2 خوابیدم و 6 هم بیدار بودم دیگه !!!
ایشالا امشب خوب و سلامت باشی ... برای غیر هم کار نگیری :)) من که کارهای خودم کم بوده؟ همش از این ور اون ور کمک می خوان

پفک خیلی ضرر داره. اونم از نوع لینا فنری.
خسته نباشید.

پفک چیز خوبی عست . مضر نیست :دی

مچکرم آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد