مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اندر احوالات پارک روی !



روزمون از قدم زنی در پارک شهر شروع شد ...

به اصرار بنده البته !!! همونطور که پری رو از اون سر شهر کشیدم اینجا این بار هم موفق به راضی کردن چوپان شدم برای قدم زدن در پارک ...

و این حرکت نمادین رو مشاهده نمودیم و من که حس خوبی بهم دست داد!

؛ ) مثلش رو قبلاً هم دیده بودم البته ...

به افتخار زمین خیلی پاک شهرم ...



× 7 اردیبهشت . ساعت 5 . چوپان و من ...


نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده 1394/02/09 ساعت 19:01

چ طبیعت زیبایی

به به سپیده خانوم ؛ )

چوپان 1394/02/09 ساعت 17:44

آیا پی نبردی که عامدانه بود؟!واقعا؟

بله عامدانه بود :|

سلام

به به...چه پارک قشنگی
خوشا به حالت ای گیلانی

شاد و سلامت باشی

سلااام و به به ...
طاها جان این همون پارک خیابون حافظه ...
گیلانی تر و اصیل تر از من شمایی ...

امیدوارم به زودی بیاین این طرفا دوباره :)

آخ دلم لک زده برای پارک شهر رشت ،یاد دوران دانشجوییم بخیر ،دلم برا رشت تنگه :(

آخ آخ نکن ... یکی دو روزه بیا این طرفا و با شهر ما آشتی کن؛)

پیادره روی لذت داره

عجیببب لذت داره ...

آویشن 1394/02/08 ساعت 16:06

عجب عکسی.بوی بهار میده.واقعا پارک شهر این چندسال بعد بازسازی خیلی بهتر شده.کاش وقت داشتم و مسیرم میخورد هر روز برم.

اوهووووووم :)
من که پارک شهر و محیطش رو دوست دارم ! هزار تا پارک خوشگل تر هم بزنن به چشمم نمیاو قدمت اینجا نابودم می کنه

ChoOpan 1394/02/08 ساعت 15:15

She & Me

بگو شی اند آی ...
شیک تره می دونی که ؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد