مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک قدم آن ور خط !


امروز کلاس آمار پیچانیده شد توسط بنده ، از صبح برای ساعت آمار برنامه داشتم !

برای خودم و یار فرضی کتاب برده بودم ! پارک جلوی دانشگاه را برای آفتاب گرفتن و کتاب خواندن از پیش در نظر گرفته بودم ...

مثل همیشه با ورودم به پارک حالم یک جور خوبی شد ... طبق روال همیشه یک نگاه کلی به پارک و مردم داشتم ...

همین حین که می نشستم روی صندلی یار فرضی آمد ... غریبه ای که برایم آشنا بود ... کتابش را دادم و گفتم بخوان ...

رفت روی نیمکتی نشست که درخت بالای سرش سایه بانش شده بود ...

یک ساعت فرصت بود ! یک سگ پشمالو و صاحبش مدام دور ما می چرخیدن و سه دختر دانشجو که روبروی من نشسته بودند و درباره م حدس می زدند! یک جاهایی در گوشی صحبت می کردند و یک جاهایی بلند ...

یک آقایی آن طرف پارک کتاب می خواند و آقای دیگری طرف دیگر با کت و شلوار اتو شده و رسمی سیگار می کشید . سگ پشمالو دوستش داشت !

با خودم فکر کردم چقدر خوب می شود اگر هر روز یک ساعت بروم پارک قدمی بزنم و کتاب بخوانم ...

اصلاً کتاب خواندن و پارک یک طرف دیدن مردم عادی ... مردم خیلی معمولی حالم از از خوب به عالی بدل می کند !


× و من امروز چقدر حالم عالی ست : )




نظرات 11 + ارسال نظر

خانم مگهانِ عزیز که دستِ بزن نداشتند ! :دی

داشتندددد !!! آقا مهردااااد خبر نداشتنددد:)))

آویشن 1394/02/08 ساعت 16:03

پارک تو هوای خنک صبح میچسبه ولی حیف که صبحا درگیر کلاسم.ولی حتما وقت بشه میرم.

اصلاً یک روز بیا با هم قرار بگذاریم توی پارک !
یا نمی دونم ... بریم یک تاتری با هم ببینیم ...
بذار فکر کنم و ببینم کی و کجا میشه !:)

هدی32 1394/02/08 ساعت 10:54

کتاب خوندن توی پارک دوست ندارم تا حالا امتحان نکردم تمرکز ندارم اینطوری

منم فکر می کردم اصلاً دوس ندارم ولی تو هوای خوب و پارک خلوت عجیببب بهم می چسبه !!!

هدی32 1394/02/08 ساعت 10:53

سلام مگی تا باشه از این پارک رفتنها مگی
خوش باشی
منتظریم برامون از این روزهای طلایت تعریف کنییی دوست گلمممممم بوس


قربووونت مامان هدی جووون

عمو سیبیلو 1394/02/08 ساعت 09:06

سلام.
منظورتون از مردم عادی و معمولی چی بود ؟
اصلن از کجا میدونید عادی و معمولی هستن ؟

همیشه عالی باشید :)

مردمی که به پارک میان و میشینن و می گردن ساده تر از مردمی هستن که تو دانشگاه میشه دید!
مادرهای خیلی ساده با بچه هاشون ...
ویژگی مثبت مردم پارک هست از نظر من همشون یک جوری حالشون خوبه و حس مردم عجیب غریب بهم نمیدن...
حالا شاید غیر معمولی باشن !

منم پارک رو خیلی دوست دارم و این مدل کتاب خوندن که گفتید ولی اینجا به یه دختر تنها توی پارک نگاه مناسبی ندارند متاسفانه

تو رشت تقریباً هیچ کاری بد نیست اونقدرا !
پارک های شلوغ که دیگه اصلاً !!! : )

سیمای 1394/02/07 ساعت 21:43

کتاب خوندن خیلی میچسبه هرجا که باشه

بلی : )

این مدل توهم ها... بگذریم!

بگو خب ... جمله ت رو کامل بگو !


راستی ... توهم نبود ... قرار بود فرضی باشه که حقیقی شد یهو..

آویشن 1394/02/07 ساعت 17:38

چه عالی. هوس کردم برم پارک

هووم برووو آویش حتماً برو ..

زیتون 1394/02/07 ساعت 17:06

سلام مگی جان.
خوبی؟ میدونم کلی عقبم از قلم قشنگت.
میخونمت و اگه فرصت نشد کامنت بذارم حتما میبخشی.
دوستت دارم

سلام بانو !
خووبم شکررر :) وقتت رو برای اینجا نذار عزیزکم ... کتاب بخون و به منم معرفی کن تحریک شم و بخونم!
من همممم:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد