مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ویار !



انگار این عادت روزه داری و پشتش هوس کردن انوع اقسام خوردنی ها از بچگی روم مونده ...

یادمه وقتی 9 سالم بود خیلی ریز و کوچولو بودم ! و لاغر ...

یادمه همه ی روزه هام رو گرفتم همون سال به اصرار خودم و پدر و مادرم نتونستن حریفم شن !

از همون سال هر روز پول تو جیبی از پدرم می گرفتم و هرچی که هوس می کردم ، خیلی زود خریداری میشد از بوفه ی مدرسه و تو کیفم گذاشته میشد و دیگه دل تو دلم نبود که اذون بگن و من برم سر وقت خوراکی های دوس داشتنیم ... یادمه تو کل کلاس 42 نفرمون فقط من روزه می گرفتم و چقدر معلم ها وقتی می فهمیدن به دید تحقیر نگاهم می کردن و می گفتن اینجا یه چیزی بخور هیچی نمی فهمی از درس تو گشنگی و رفتی خونه نخور ! باورشون این بود که من به اجبار خانواده روزه می گیرم . اون روزا رو خوب یادمه که زرنگ ترین بودم و نمره ی کمی نمی گرفتم و جالب بود که معلم ها هم چنان فکر می کردن با روزه من چیزی نمی فهمم از درس ...

کم کم بزرگ تر شدم ، فهمیدم روزه داشتن از نظر خیلی ها کار پسندیده ای نیست و بهتره مخفیش کنم ، یادمه اولین بار تو مدرسه ی سروش و توسط معلم قرآنم تشویق شدم و بعد تر معلم کلاسم بهم یه قران کوچولو یه عروسک بافتنی و یه گل چینی که خودش درست کرده بود کادو داد : )

و چقدر من ممنونشونم که بعد از سال ها حالم رو خوب کردن و فهمیدم بعضی هام هستن که روزه داری رو تحسین کنن ... و تا دوره ی راهنمایی مدیر مدرسه تشویقم می کرد و من حسابی خوشحال بودم از این گشنگی که می کشیدم و حس خوب افطار و ...

بعد اون دیگه همش تحقیر بود ! که برامم مهم نبود و همیشه سعی کردم به روی خودم و کسی نیارم که روزه ام : ) حتی اون ترمی که مجبور شدم تابستون واحد بگیرم و تو اون ماه رمضون خیلی سخت ... با تشنگی تو کلاس بشینم ...

من ماه رمضون و ماه رجب رو عجیب دوست دارم تو ماه های عربی ... : )

برای من هر دو طعم افطار دارن و حسای خوب ...

امروز که بعد مدت ها باز روزه بودم ، مدام هوس چیزهای خوش مزه و گاها عجیب کردم ! یکیش هم لبو بود که امسال یک بار بیشتر نخوردم ...

لبوی پدر ، لبوی مادر و لبوی بچه ...







نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1394/02/06 ساعت 02:37

بی نظیر واسه یه دقیقشه.تازه جالبیش اینه با رنگش میشه به کلی از غذاها رنگ داد :-)

اوهووووووم : )

قبول باشه مگهان جونم

منم همچنان اون حسه مخفی کاری رو به روزه بودن دارم، و به نظره منم بهترین ماه های خدا رجب و رمضان هستن : )

خدا قوت عزیزم

مچکرم !
منم گاهی دارم تو برخی جوامع و گاهی نه ...
ماه شعبان هم خوووبه و خوشحالم همش !!!

آویشن 1394/02/05 ساعت 02:36

لبو رو فقط باید بورانیش کرد.چه شود :دی

اوووووم ...عاشق رنگشم !
بی نظیر نیست واقعاً ؟

شادی 1394/02/04 ساعت 12:34

ان شالله که قبول باشه ...
مارم دعا کنید خانوم

حتماً ... اگر صدای بنده ی پر گناهش رو بشنوه خدا که حتماً دعا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد