مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

طعم بی نظیر گشنگی : )



دلم برای ماه رمضون تنگ شده ...

ماه رمضون پارسال هر روز و هر شبش درد بود برای من ...

با اون حال از لحظه لحظه ش لذت بردم ...

و امسال آرزو می کنم که زنده باشم و با درد کمتر روزه رو تجربه کنم : )

× خدایا بهم انرژی بده که من زندگی می گیرم از ماه خوبت ...

× گیلک ها روزه شون رو با برنج افطار نمی کنن ، خیلی ساده تر با چای و نوشیدنی ولرم ... شامی و شله زرد روزه رو افطار می کنن ... تنها عکس از افطاری پارسالم این بود انگار ...






نظرات 12 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/02/19 ساعت 19:01

اره یه سری مازنی ها استثنا هستن که حتی صبحونه برنج میخورن. شام هم که برنج نخورن خوابشون نمیگیره..جدی میگم تو فامیلای ما زیادن و عادت از قدیمه.
اخیرا هم باب شده یه سری که افطاری دعوتی دارن با برنج.. چه میدونم یه نوع تفکر غلط شاید پشتش باشه مثلا اره برنج غذای شیک و باکلاسیه و.. ولی ولی:
در کل اینطوری نیست که یکی بگه:
مازنی ها افطار رو با برنج استارت میزنن..
ولی:
گیلک ها روزه شون رو با برنج افطار نمی کنن
رو
قبول دارم. خودتون اوضاع استانتو بهتر میشناسین.
............
بله اون که البته دیشبی بعده دیدن هنرهای اشپزیتون اشتها اومدم و قبله خواب زیاد سمت یخچال و اشپزخونه رفتم

سلام آقای حافظه !
ما هم برای مهمونامون شاااام میذاریم البته :دی
نمیشه مهمون رو به چای خالی و شامی دعوت کرد که برادر من !
اینجوریا:دی
بله کسی که با من معاشرت کنه عاشق میشه بی شک عاشق غذا :دی !!!
من همه چیز دوس ندارما ولی اونایی رو که دوس دارم زیاددد دوس دارم

مرد حافظه 1394/02/17 ساعت 19:24

نه بابا چه کار شاقی.. با برنج.. فک نکنم جایی باشه که در کل با برنج افطار..
اشپزیت هم خوبه یا فقط خوردنت؟

آقاااا ....
حرفی میزنی ها شمالی هان که افطار سبک مثه صبحونه می خورن من خونه خیلی ها بودن و دیدم برنج میزنن ! واسه افطار قرمه سبزی بار میذارن مثلاً !:دی
قطعاً باید آشپزیم بد نباشه ... !

وااااااااای میز افطار
امیدوارم امسال لیاقتشو داشته باشم و زنده باشم
چون با خودم عهد کردم برایه خودم میز بچینم

عزیزکممم ... تو هم پس عاشق میز افطاری مثل من ...
همیشه از اینکه تنهایی بخوام روزه بگیرم غصه م میشه و آرزو می کنم یک فرد روزه بگیر نصیبم کنه خدا :دی

چه خوشمزه
منم میخوام

منممم !

pari 1394/02/04 ساعت 09:33

عاشق اون سوراخای روی کوکو ام،فک میکردم مامان من فقط میندازه

عهههه آشپز نیستی هااااا شامی باید سولاخ داشتیده باشه مادر جان قشنگیش به اون سولاخشه اصلاً !!!

ما د رحد امام علی افطار میکنیم! برنج و خورش بخور بودیم که الان من اینجا نبودم :|

من آخر نفهمیدم چجوری با نمک افطار می نمودن امام علی :(( ؟
شما نیمچه رشتی هستین واسه همین برنج خورش نمی خورین احتمالاً

چقدر جزییه این افطار ای بابا! :|

جزیی نیست ولی مثل شما نمی شینیم برنج و خورشت بزنیم سبک می خوریم !!! :دی

چوپان 1394/02/03 ساعت 16:43

اون دانمارکیا چی میییییییییییگن؟؟؟؟؟؟؟
میخوام!
بعدشم ریحونو پنیرو شامی
آی آی آی
با سنگک کادوش کنیو..
بعد یک روزه ی داغ و طولانی تابستونی به دهانت تقدیم کنی
من نمیدونم لذت زندگی ازین بیشترم داریم؟!
لذت حلال شکمی

اون دانمارکی ها منم نمی دونم چی میگن و اصلاً چرا ما امسال رمضون هر روز سر سفره انواع شیرینی جات داشتیم :((( ؟!
اون وقت الانم من هوس کردم !!! ولی همه شیرینی جاتی که در منزل داریم از نوع نه چندان خوشمزه هستن :(( دلم اون دانمارکی رو خواست که اون لحظه از پشت ماشین دزدیدیم و اوووم ! یادته :))؟!
یادم باشه ماه رمضون امسال بهت این لذت حلال رو تقدیم بنمایم :دی واااای نه... می خوام همین لحظه افطار شه

شادی 1394/02/03 ساعت 16:27

لطف داری مگی جون. هر وقت فرصت شد گلم. عجله ای نیست....
ان شالله یه روز بشه خدمت برسیم... ما هم مشتاق دیداریم

: )
عزیزم ...
چون باید چک کنم کدوم پست ها رمزی هستن ی کم وقت گیره ؛ )

شادی 1394/02/03 ساعت 16:19

ماه رمضان همه چیش خیر و برکته.ان شالله خدا برکت سفره تون رو روز به روز بیشتر کنه. دیدن سفره به این خوشکلی و پر برکتی هر لحظه حال آدم رو بهتر میکنه.
سفره ماه رمضون گیلکی ام آرزوست...

شادی جان سلام وقت نکردم بیام وبلاگت و جواب بدم به زودی این کارو می کنم :)
واقعاً همه چیزش ... حتی برای من که ضعیفم اون ماه پر انرژی تر از همیشه م شادترم و سبک تر !
عزیزکم ... ای کاش می شد به افطاری خیلی ساده صبحونه وار رشتی دعوتت کنم : *

asmani 1394/02/03 ساعت 15:32 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
سفره تون پر برکتامشب هم لیله الرغائب برامون دعا کنید

سلام آقا علیرضای نیکنام ؛ )
ممنونم ...
شما هم برای ما دعا کنید . از ته دلم واسه همه ی عزیزام دعا کردم و می کنم امروز

عمو سیبیلو 1394/02/03 ساعت 15:12

این پایین دست چپ شله زرد است آیا ؟

بلی عموووو ...
چقدررر دلم می خواد الان :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد