مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شب آرزوها...



خدایاااا شکرت واسه این روزای قشنگ ...

آرزوی امسال من برای خودم کاملاً مشخصه ، بعد از خواستن سلامتی برای اطرافیانم و خودم ، آرزو می کنم به استقلال مالی برسم ، به خدا نزدیک شم ، تصمیم های درست بگیرم برای زندگیم !

چقدر حس خوبی داره این آرزو کردن ها : ) و من چقدر امروز با همه ی تشنه بودنم از صبح حالم خوبه !


× فاتحه برای جمیع اموات وبلاگستان خوندم و برای همشون طلب آرامش و مغفرت کردم : )


نظرات 6 + ارسال نظر

منم سلامتی و نزدیکتر شدن به خدا رو خواستم
و بعضی دوستان رو هم اختصاصی دعا کردم

نزدیک تر شدن به خدا ...
به خدا نزدیک شم و بمیرم که آرزوم محقق شده دیگه : )
خیلی خوبی ندا خیلی :-*

شادی 1394/02/03 ساعت 16:16

امیدوارم خدای مهربون همیشه و به وسعت مهربونیش دل مهربونت رو راضی نگه داره .
التماس دعا

ممنووووووونم شادی جان ... همچنین بانو ... همچنین

سلام

ایشالا به آرزوهاتون برسین...

شاد و سلامت باشین

سلام

مچکرم طاها جان : )

ttaanhhaa 1394/02/03 ساعت 12:55

آمین یا رب العالمین ....
انشاالله میرسی

مادر 1394/02/03 ساعت 11:29

آمین

سلام به مادر محترم ! :-*

عمو 1394/02/03 ساعت 11:29

التماس دعا
آرزومند آرزوهای شما

مچکرم عمو : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد