مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شب آرزوها



شب آرزوها باشه ، بارون بباره ... دلت آشوب باشه ...

اون وقت دعا نکنی ؟!

مگه میشه اصلاً ؟!


× خدایا کمکم کن به دور از احساس تصمیم بگیرم : )


نظرات 2 + ارسال نظر
ttaanhhaa 1394/02/03 ساعت 12:56

نه ، خداییش نمیشه

: ) به به

خورشید جاودان 1394/02/03 ساعت 12:48

سلام
مگی واسه من چه دعایی کردی ؟
ببخشید من این مدت خیلی خسته وداغونم هنر کنم نیمساعت اضافه تر از وقت خوابم بیدار بمونم حنانه وپارسا رو سرگرم کنم شاکی نشن
عاقا من همیشه براتون دعا میکنم حالا شب آرزوها نشد دیگه خواب بودم اونم از بعد از ظهر تا خود پنج صبح فرداش

اصلاً ایرادی نداره اگه کامنت نذاری تو وبلاگ عمو و یا خودتون باشین من می خونم و می دونم سلامتید کافیه
برای دوستام خیرشون رو خواستم و خواسته ی قلبیشون رو : )
همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد