مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوابم میاااد !



این بارون چی میگه واقعااا ؟ : )

جوری می باره که آدم در صدم ثانیه خیس آب میشه زیرش ...

دوستان محترم یه سوال دارم بنده ، لطفاً دوستانی که اطلاعات مذهبی دارن جواب بدن ...:دی

یه سایتی هست که پیش بینی نتایج فوتباله ... اون وقت واسه شروع 20 تومنی حدوداً پول تو حسابت میذاری و بعد می تونی بازی ها رو پیش بینی کنی... یکی از رفیقای من تو این سایت عضوه و هی پول می بره !

منم شدیدا هوس کردم شانسمو امتحان کنم ولی نگرانم که نکنه پول از این راه حروم باشه ؟! :| برد و باخت داره فکر می کنم : ( آیا این پول ها خوردن دارد ؟! ندارد ؟!

راهنمایی بنمایید لدفن !






نظرات 3 + ارسال نظر

درست نیست,قمار حساب میشه

خیلی خیلی ممنونم از نظرتون آقای گیلاس مهربون : )

علی 1394/01/24 ساعت 03:38

تا جاییکه من شنیدم قمار محسوب نمیشه
چراکه شما چیزی رو نمی بازی ! ! فقط از شانست و هوشت استفاده می کنی که فلان تیم احتمال بردش هست یا نه

سپیده 1394/01/23 ساعت 20:34

عزیزم تو مستند شوکی که پارسال نشون میداد قمار محسوب میشه ارزش نداره
نکن خواهرم خوردن نداره

هی واااای :(
یک عزیز خیلی مهمی هم جواب داد قبل شما و گفت حتماً قماره :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد